“Steliana”


Asa cum am promis intr-un post anterior, o sa vorbesc despre persoanele speciale din viata mea. Dintr-un motiv oarecare, am ales sa incep cu cea din urma. Nu, drag cititor. Nu cea mai putin importanta, ci cea care a intrat ultima in viata mea.

E cu 4 ani mai mica decat mine. O cunosc din a doua ei zi de viata, cand am mers, cu mic, cu mare la maternitate sa facem cunostinta cu noul membru al familiei. Nu imi amintesc prea multe din ziua aceea. Stiu doar ca e primul nou-nascut pe care l-am vazut vreodata.

Cand era mica, insista ca numele ei e de fapt Steliana, doar ca nemernicii de medici au gresit redactarea certificatului de nastere.

A fost un copil groaznic. Stiu ca eu sunt si mai groaznica pentru ca spun asta, dar oricine a cunoscut-o in acea perioada poate sa confirme  oficial, cu mana pe biblie intr-o sala de judecata.

Fiind mezina familiei, nu cred ca ducea lipsa de atentie, deci manifestarile ei au slabe sanse de a fi considerate strigate de ajutor. Uneori aveam impresia ca isi facuse un hobby bolnav din a imprastia disperare in jurul ei, la fel cum sagetile lui Cupidon imprastiau iubirea.

Daca te vedea stresat, topaia inspre tine si te calca pe picioare, punandu-si in valoare extrem de putinele kilograme, cu o energie diabolica. Daca, din contra, pareai fericit, se apropia gales si te blagoslovea cu cate o palmuta in moalele capului, de iti clantaneau dintii a paguba.

Nu…nu era asa tot timpul. Daca ii pareai trist, de pilda, uita de toate supararile dintre voi si te imbratisa cu manutele ei mici, degajand o caldura materna atat de puternica, incat nu te puteai abtine sa nu iti imaginezi o closca umflata in pene protejandu-si progeniturile.

Micuta Steliana a crescut mare acum. Si-a acceptat numele.

Presupun ca si-a consumat toate impulsurile rautatii in frageda pruncie, din moment ce acum e un exemplu pentru fetele de varsta ei.

Inca nu pot sa imi explic transformarea ei subita. Dupa ani de zile in care am privit in jos (la propriu) la fetita care abia imi ajungea pana la cot, intr-o dimineata m-am  trezit si am vazut-o inalta si  frumoasa, mai frumoasa decat mi-as fi imaginat vreodata ca o sa fie.

fata frumoasa

Vedeti voi, nu are o frumusete “de plastic”, ca acelea care au imbacsit universul cu fardurile si parfumurile lor. Fosta Steliana e fericita detinatoare a frumusetii naturale, prezenta in orice circumstanta, indiferent de vestimentatie, coafura, perioada a zilei sau a lunii. Intotdeauna am fost de parere ca ar fi un concurent ideal la o emisiune gen “Big Brother”.

Facand abstractie de trasaturile perfecte ale corpului si chipului, frumusetea i se revarsa din cele mai profunde adancimi ale fiintei ei. Degaja o energie pe care ti-e imposibil sa nu o simti. Se simte in largul ei in orice circumstanta, isi face 10 prieteni noi in timp ce sta la coada la banca pentru a plati facturi. Atitudinea ei nu te inhiba decat daca timiditatea ta depaseste limitele naturalului. E gata sa se comporte ca un copil nebun, pentru ca in clipa urmatoare sa devina intruchiparea responsabilitatii. Rade mult. Rade tare. Rade necontrolat si rareori din motive intelese de semenii ei mai putin stralucitori.Ii place sa isi petreaca ore intregi la cumparaturi, dar ii vine sa se tavaleasca pe jos daca echipa ei preferata de fotbal primeste un gol. Se uita cu coada ochiului la baietii care o impresioneaza, dar zambeste cu toata inima unui copilas simpatic si se repede sa ajute orice batranel sau batranica sa isi care plasele de cumparaturi.

“Steliana” noastra, desi indreptatita, nu a avut niciodata aere de superioritate fata de nimeni. Nu profita de frumusetea ei pentru a smulge  buruienile de pe  cararea vietii, ci o poarta degajat, la fel cum porti un ghiozdan pe un singur umar cand vii acasa de la scoala.

Nici seara in care a fost numita “Miss Boboc” nu a schimbat-o cu nimic pe copila plina de energie si viata.

Numarul de admiratori pe care i-a castigat depaseste considerabil numarul de perechi de sosete din dulapul ei.

Cu toate astea, sunt sigura ca nici un baiat care o sa citeasca despre “Steliana” nu o sa ma intrebe la cine ma refer. Oricine o cunoaste o sa isi dea seama. Oricine nu o cunoaste, dar o sa se afle in prezenta ei la un moment dat, o sa isi aminteasca vag cuvintele mele si o sa aiba impresia obsesiva ca stie exact cine e faptura minunata, cu parul lung si castaniu si ochi caprui de langa el.

This entry was posted in viata. Bookmark the permalink.

24 Responses to “Steliana”

  1. thegirlwiththefunnylookinghair says:

    =)) am si eu un exemplar asemanator acasa…

  2. Adia says:

    :)) no kidding :p

  3. D. says:

    Familia si prietenii tai sunt foarte norocosi :-)!

  4. Pingback: Detalii despre detalii! « Adia's Blog

  5. Pingback: Soc. Nebunie. Soc « Adia's Blog

  6. serghei says:

    numa minciuni aici:)) uraaat

  7. Pingback: Epilog « Adia's Blog

  8. Pingback: Bărbaţii şi complimentele « Adia's Blog

  9. Pingback: Le-am adus prăjituri… « Adia's Blog

  10. Pingback: Virginitate relativă « Adia's Blog

  11. Pingback: “Tata” « Adia's Blog

  12. ssteliana says:

    Adia Adia: areti bine pentru un embrion
    aaaa?! =))

  13. Pingback: Dileme de piţipoancă « Adia's Blog

  14. juniorsika says:

    o cunosc pe “Steliana” de vreo 4 sapt…chiar e speciala…

  15. crezy=)) says:

    she is something special :X

  16. Pingback: A pierdut Rapidul, stăm acasă « Adia's Blog

  17. Pingback: Și ce dacă ? « Adia's Blog

  18. Pingback: Adia » Și ce dacă ?

  19. Pingback: Adia » Dileme de piţipoancă

  20. Pingback: Adia » "Tata"

  21. Pingback: Adia » Le-am adus prăjituri…

  22. Pingback: Adia » Detalii despre detalii!

  23. Pingback: Adia » Incercand sa scriu fictiune II

Leave a Reply

