Vara asta caut un nou “acasa”


Vara asta ma intorc la radacini. Cele sufletesti, nu cele trupesti. Semestrul trecut ma simteam ca fiica ploii, simteam ca nu apartin niciunui loc si imi venea tot timpul sa merg “acasa” fara sa imi dau seama ca “acasa” nu mai exista.

Maine se termina oficial primul an de facultate. Caminul e pe jumatate gol si imi pare ca abia saptamana trecuta stateam la coada la cazari.

Anul acesta s-au intamplat multe. Am cunoscut persoane noi. Unele mi-am devenit prietene, altele nu. Am trecut cu bine prin doua sesiuni. Am adormit in sala de lectura. M-am obisnuit sa vad fete ale caror nume nu le stiu in cele mai intime ipostaze. Am trecut prin experiente noi. Am ras, am plans, am iubit, am mintit, am suferit…

Am inteles ca trebuie sa imi gasesc un nou “acasa”. Nu e usor. Ma doare sufletul de parca mi-a murit un prieten bun.

away from home

O sa adun zilele de vara in desaga trecutului, una cate una, in locul in care faceam asta in anii in care am fost mai fericita ca niciodata. Da…o sa ma intorc in locul care mi-a slefuit cele mai netrebnice colturi. O sa stau  in preajma persoanelor pe care le iubesc, dar a caror existenta am neglijat-o de un timp incoace. O sa imi gasesc timp pentru lucrurile mici. O sa stau culcata in iarba, cu mainile sub cap si o sa ma uit cum ziua se pierde in noapte, cum  “norul cenusiu imprastie o nuanta de non culoare peste cerul albastru” si cum apar stelele.

Vara asta o sa astept sa mi se usuce de la sine lacrimile pe obraji si o sa pastrez in suflet doar amintirile frumoase ale primului an de studentie….

This entry was posted in Everyday and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Vara asta caut un nou “acasa”

  1. thegirlwiththefunnylookinghair says:

    si eu incerc sa nu pierd legatura cu natura si stau uneori afara ore in sir privind cerul si cum “norul cenusiu imprastie o nuanta de non culoare peste cerul albastru” (apropo chiar asa e) pana isi aminteste cineva de existenta mea si ma reintroduce in lumea reala cu un strigat de chemare …dar revin mereu la ce imi place 🙂

  2. Gina says:

    Frumos scrii. 🙂

  3. Mona says:

    Pentru mine acasă e acolo unde mă aşteaptă cineva cu drag. Sunt destul de mulţi oamenii ăştia, deci am mai multe case 😉
    Iar eu reprezint ,,acasă” pentru mai multe persoane.
    Căutarea de care ne spui tu aici seamănă a maturizare. Frumos!

Leave a Reply

