Bruneta


Acum inteleg la ce s-au referit oamenii de la L’oreal cand au scris pe cutia de vopsea “Daca nu va puteti hotari intre doua nuante, alegeti-o pe cea mai deschisa.” Ei bine, eu am trecut cu vederea sfatul acesta.

Da, mi-am vopsit parul pentru ca din motive inca neintelese, in fiecare vara devine portocaliu !

Intentia mea era sa ii dau o nuanta placuta si calda de ciocolatiu, dar vorba aia “planul ca tiganul” (si deci, ca parul meu).

Nu stiu exact daca e de vina faptul ca am ales o nuanta prea inchisa sau ca am stat cu vopseaua in par cu 20 de minute in plus, fiind prea captivata de un film, dar am iesit de-a dreptul bruneta. Nu exagerez. Parul meu e negru! Negru ca noroiul. Negru ca cerul gurii unei soacre.

Slava Domnului ca m-am bronzat macar putin, ca altfel as fi aratat ca un cadavru.

Dramatica schimbare s-a petrecut abia azi, asa ca inca nu imi dau seama daca imi place sau nu. Singurul sentiment pe care l-am experimentat a fost socul.

black hair girl

This entry was posted in viata. Bookmark the permalink.

14 Responses to Bruneta

  1. the good the bad and the weird says:

    cam drastica trecerea de la portocaliu la negru…imi imaginez reactia ta….da sunt curioasa de reactia celor din jur…:D

    • Adia says:

      pai, de exemplu, buni m-o luat deoparte si mi-o zis “sa nu iti mai vopsesti parul ca areti ca o tiganca” :))
      restul lumii o zis “las, ca se deschide el la soare” :))))
      dar mie incepe sa imi placa. :p

  2. D! says:

    =))! nebuuuniee xD

  3. zamfirpop says:

    Cum s-ar zice: umbli ca cioara vopsită!

  4. Catalin says:

    O poza, ceva? Sa ne dam si noi cu parerea..

  5. Catalin says:

    Pai de ce anonim? Poate la un moment dat o sa ai un succes urias cu el si o sa fii invitata pe la blog-meet-uri. Si-atunci, “tine-te bine”. 😀

    • Adia says:

      Nu stiu ce sa zic despre ce “succes” o sa am la un moment dat, m-as bucura enorm sa vina si ziua aia 🙂 Si nu as avea probleme sa merg la blog-meet-uri, blogul e anonim pt persoanele pe care le vad zi de zi. Nu am vrut sa merg la facultate si sa-si spuna colegii “sa vezi ca x a scris ieri ca ….”. E mai intai blogul meu, apoi al lor, al celor care ma citesc. Nu vreau sa imi cizelez cuvintele gandindu-ma la ce ar spune ei.

  6. veutzu says:

    Te alinti 😉

  7. Catalin says:

    Da, intr-adevar.. e nasol cand ai un blog public, dar parca nu ai vrea sa te citeasca anumite cunostinte sau colegii de munca, etc..

    • Adia says:

      Da, asa e. De aceea nu tin neaparat sa raman anonima pentru necunoscuti. Nu ma intalnesc cu ei toata ziua 🙂

  8. Anca says:

    Nu știu cum arătai “portocalie”, dar te-am cunoscut duminică, și mi-ai părut foarte simpatică. Mă citez pe mine: “o brunetă drăguță”. Bine, e cam mult spus “cunoscut”, căci astazi e prima dată când citesc ceva de pe blogul tau.
    Oricum felicitări, știi sa-ti alegi cuvintele, și imi face placere să citesc ce scrii.
    Succes în continuare.

Leave a Reply

