Incercand sa scriu fictiune I


De cand mi-am facut blogul mi s-a propus deseori sa scriu si altceva. Sa ma detasez si sa scriu despre lucruri care nu ma afecteaza, sa imi extind orizonturile scriind ceva lejer, relaxant, care sa incante ochiul intredeschis si sa mangaie mintea adormita.

Ei bine, azi am incercat pentru prima data si am esuat mai ceva ca o balena pe o plaja pustie. M-am simtit exact ca atunci cand eram mica si umblam prin casa incaltata cu pantofii mamei.

M-am trezit inspirata de niste poze absurde pe care le-am facut zilele trecute unor muste. Mi s-a parut un subiect perfect. De regula, orice scriu trece prin mine ca printr-o sita, sau daca reusesc sa o ocolesc, presar bucati din mine in vorbe. Ce treaba as fi avut, insa, sa ma presar in niste muste? A fost o alegere lipsita de riscuri.

Nu imi dau seama daca sunt prea nepriceputa, prea speriata sau prea egoista, dar atunci cand ma dezbrac de mine raman de-a dreptul in pielea goala. De doua zile ocolesc blogul numai sa nu ma postez paravan intre ecranul alb si mintea intunecata. Exact ca in copilarie cand mi se facea brusc sete inainte sa iau o injectie.

As vrea sa va spun “ei bine, a fost greu, dar am reusit pana la urma”, dar nu pot face asta inca. Pentru ca cei carora le-am promis ca o sa scriu sa-mi ierte tradarea, va ofer “Incercand sa scriu fictiune II” (explica pe larg toate felurile in care am incercat).

writers-block

This entry was posted in viata. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

