O carte ?


Am fost azi la librarie, am stat inauntru vreo ora si n-am gasit ce cautam ! Nu cautam cartea X scrisa de Y, cautam o carte asa cum nu am mai citit demult…

Parca toti noii scriitori scriu comercial, carti prea usor sau imposibil de citit, carti care sa se vanda bine, sa ajunga best-seller… Cel mai popular subiect e sexul. Am vazut cel putin 10 carti cu autori diferiti avand ca personaj principal o oarecare prostituata. Care-i treaba cu asta?

Vreau o carte de ce sa ma indragostesc asa cum faceam pe vremuri…Sa o iau cu mine peste tot, sau, daca nu pot, sa abia astept sa ajung acasa sa vad ce se intampla mai departe, iar cand ajung la ultimele pagini sa citesc tot mai rar, dorindu-mi sa nu se termine…

Vreau o care sa ma inchida intre cuvintele ei, in lumea ei magica, sa ma faca sa-i iubesc personajele, sa ma faca sa rad si plang in acelasi timp, sa-mi ramana in minte mult timp dupa ce am terminat-o si sa ma faca sa abia astept sa uit suficient din ea incat sa nu ma plictisesc recitind-o.

Va rog mult, ajuta-ti-ma sa imi inchei frumos vacanta. Sugerati-mi carti, orice carti care mi-ar place. Pot sa fie de anul asta sau de acum 100 de ani, nu conteaza, dar sa fie frumoase.

carte veche

This entry was posted in viata. Bookmark the permalink.

15 Responses to O carte ?

  1. Daisy says:

    Provocare: scrie tu o carte!

  2. Adia says:

    Cred ca nu ai citit “Incercand sa scriu fictiune” :p
    Iti dai seama daca as vrea sa scriu o carte? Mi s-ar umple blogul cu 100 de capitole numite “Incercand sa scriu o carte” :p

  3. Alex says:

    Incearca:
    Puntea suspinelor Michel Zevaco
    Cocosatul de Paul Feval (cartea mea favorita 😉 )

  4. fbogdan1988 says:

    O carte care mi-a placut mult si care cred ca ti-ar place si tie ar fi: Manastirea din Parma, de Stendhal.:)

    E prima care mi-a venit in minte, poate mai sunt si altele, dar trebuie sa ma uit atent in biblioteca mea.

  5. Nu am citit-o, dar am auzit ca” Barbatul cu cele trei morti ale sale”, de Mihai Cantuniari e foarte buna. Sau “Viata pe un peron” Octavian Paler. Se mai intampla uneori sa te aleaga cartea pe tine si sa dai peste ea din greseala. :))

  6. Ammon says:

    Alice Walker, The Color Purple :*

  7. alphadog says:

    Richard Ford, Cronicarul sportiv. E scoasă la Humanitas. A apărut şi continuarea “Ziua Independenţei” de curînd. Că mi-am amintit… trebuie să o cumpăr.

    😀

  8. andreea_none says:

    Cimitirul Buna Vestire de Arghezi
    Romanul Adolescentului Miop de Eliade
    Quo Vadis Henryk Sienkiewicz
    Fata cu portocale Jostein Gaarder
    Peripeţiile bunului părinte Mockinpott Hisashi Inoue
    Viaţa lui Pi Yann Martel
    Ai toată viaţa înainte Romain Gary
    Mai vrei?:))

  9. andreea_none says:

    Este o poveste tare frumoasa ce se termina cu o intrebare pe care poate multi dintre noi si-au pus-o dar nu au constientizat-o… ceva de genul taking chances… mie mi-a placut tare mult… este de la cotidianul apropo

  10. Mladin Adrian says:

    hmmm…. imi aruncam si eu ochii pe aici si am vazut: “Viata pe un peron” Octavian Paler, omu’ asta scrie foarte frumos… cred ca o sa o citesc si eu 😉 imi place titlu!!!

  11. tomisthecat says:

    “Vreau o carte de care să mă îndrăgostesc, aşa cum făceam pe vremuri… Să o iau cu mine peste tot, sau, dacă nu pot, să abia aştept să ajung acasă, să văd ce se întâmplă mai departe, iar când ajung la ultimele pagini, să citesc tot mai rar, dorindu-mi să nu se mai termine…”

    Chiar dacă s-a terminat de mult timp vacanţa, totuşi am să-ţi recomand două cărţi excelente pe care le vei putea citi on-line, oricând doreşti. S-ar putea ca aceste cărţi să fie ALTCEVA decât ceea ce ai citit tu vreodată până astăzi ! Cele două cărţi superbe sunt AM IUBIT O FATĂ de WALTER TROBISCH şi CREŞTINISM PUR ŞI SIMPLU de C.S. LEWIS

  12. crezy=)) says:

    incearca Multumesc pentru amintiri de Cecelia Ahern…. stiu ca deja e tarziu

Leave a Reply

