Pentru ca totul va fi bine!


Iti scriu pentru ca tu mi-ai facut viata mai frumoasa si mai draga.

Pentru ca niciodata, niciodata sa nu te descurajezi !

Iti scriu pentru dupa-amiezile ploioase petrecute in hainele tale.

Pentru fiecare film pe care l-am vazut impreuna.

Pentru fiecare poveste pe care ai ascultat-o a zecea oara.

Pentru fiecare nume ciudat pe care mi l-ai pus.

Pentru fiecare gluma proasta la care m-am suparat.

Pentru fiecare moft pe care mi l-ai tolerat.

Pentru fiecare zambet cald si fiecare lacrima stearsa.

Pentru fiecare poza cu caini pe care ti-am aratat-o.

Pentru fiecare carte pe care am citit-o cand ai vrut sa dormi.

Pentru fiecare cos pe care te-ai prefacut ca nu-l observi.

Pentru fiecare rautate pe care mi-ai iertat-o.

Pentru fiecare bagaj pe care m-ai ajutat sa-l car.

Pentru fiecare melodie pe care am cantat-o fara pic de talent.

Pentru prosopul insangerat pe care l-ai spalat de Craciun.

Iti scriu pentru ca te iubesc

Si pentru ca totul va fi bine!

This entry was posted in Oameni dragi, Special pentru... and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to Pentru ca totul va fi bine!

  1. Oau! Ce frumooos! Acum fuguta ma duc sa-i zic iubitului meu ca il iubesc! 😀

  2. oigen11 says:

    Scuza-ma de offtopic, dar review-ul cerut a fost facut. Adia’s Blog Review pe http://bestsitereviews.blogspot.com

    Sa fie de ajutor. O zi buna.

Leave a Reply

