Turcoaz pentru Lorelay


Lorelay

Astazi la 15:40 Lorelay a implinit 18 ani. Fiind o faptura stranie, ea nu a numarat cu nerabdare zilele care o desparteau de independenta.  Din contra, ea ma privea ca un iepure prins in lumina farurilor in timp ce imi spunea “E prea devreme! Prea devreme! Nu-s pregatita sa ma maturizez.”

I-am ascultat grijile, mai intai cu drag, iar spre final exasperata de discursul pe care l-am invatat pe de rost, fiind acum capabila sa bombanesc in tandem cu ea “Ar trebui sa se faca un curs sau ceva. Cum se asteapta sa fiu un adult responsabil peste noapte?! O sa visez  tot ce trebuie sa stiu despre cum sa fiu un om mare?! Daca nu-mi amintesc ce am visat?¿! E prea devreme! Prea devreme!”

Lorelay, te iubesc si iti urez la multi, extrem de multi ani, dar nu ma intereseaza cati ai implinit azi. Nu mai gandi in cifre, ci in senzatii, in sperante nebunesti si in culoarea ta preferata care se schimba atat de des.

Ca si in cartea noastra de suflet o sa iti spun ca “tu, Marico, n-ai sa cresti niciodata!” . O sa iti creasca parul si  unghiile, probabil o sa mai cresti vreun cm in inaltime, dar tu….”Lorelay” cea din tine o sa traiasca vesnic, avand varsta incerta pe care o are in fiecare zi.

Ma indoiesc ca de astazi o sa iti para copilaresc desenul de pe perete, o sa faci mai putine glume si o sa ocolesti o balta in loc sa sari in ea.

Varsta nu conteaza Lorelay…nu trebuie sa fii “om mare” decat atunci cand vrei tu sa fii.Dar, la cum te cunosc eu pe tine, peste 50 de ani tu sa o fii batrana spre care arata copiii cu degetul pentru ca s-a imbracat in turcoaz la biserica. Cu siguranta o sa le rasplatesti obraznicia cu un zambet cald, compatimindu-i pentru ca sunt deja batrani in timp ce tu esti inca tanara.

Fii fericita Lorelay, acesta nu e sfarsitul tragic, ci un nou inceput, plin de vise inca neincropite. La multi ani!

This entry was posted in Oameni dragi, Special pentru... and tagged , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Turcoaz pentru Lorelay

  1. Mladin Adrian says:

    18 ani… e doar o treapta cu 2 centimetrii mai inalta… in fiecare zi urci cate o treapta.., dar astazi ai facut un efort mai mare sa pasesti mai sus 🙂 acum incepi sa ai vise, sperante… sperante mai mari ca pana astazi… ce iti doresc eu, e sa nu te opresti… sa mergi tot inainte sa iti faci vise, iluzii, sperante si tot ce vrei, pentru ca din aia traim!

    La multi ani Lorelay 😀

  2. fbogdan1988 says:

    18 ani nu are nimic de a face cu maturizarea. E doar un cliseu. Intr-adevar ai mai multe libertati, dar asta e doar inceputul lor. Inceputul cand inveti sa le constientizezi si sa le stapanesti.

    Maturizarea se capata prin experientele si dupa modul cu care treci peste aceste experiente. Uite, de exempu, eu fac acusi 21 de ani si uneori tot ca un copil reactionez. Dar si invers: aveam 10-12 ani si cei din jurul meu spuneau ca gandesc deja ca un om mare, adica matur.

    Lorelay, subscriu la tot ce a scris Adia si chiar daca abia am inceput sa te cunosc iti doresc un sincer La Multi Ani! 🙂

  3. Lorelay says:

    Thank you guys :*
    “faptura stranie” =))
    Multumesc pentru tot ce faci pentru mine si ca te lasi convinsa sa imi pui in practica ideeile si le mai si imbogatesti (urmaritu’ -aia buni 😛 -,dacia din parcare -si mesajele ce le-am scris in praful de 5 cm cum ca ii spalam GRATUIT masina un nr de tel. sa vada ca vorbim serios):) si mai ales, MULTUMESC CA MA SUPORTI!:*

  4. Vlad says:

    18 ani…hm pot sa te bage astia la bulau mai usor.E doar o gluma.Chiar da ca nu te cunosc,si eu o sa fac 18 ani in curand,iti urez un “lLa multi ani!”
    P.S.Eu te am la blogroll.Sper sa faci acelasi lucru.Te-am salutat

  5. Uau suntem de aceeasi varsta! Sa traiesti mult si bine, Lorelay! Pentru maturitate e timp destul, frumos este sa traiesti varsta pe care simti tu ca o ai, indiferent de ce scrie in buletin. 😀

  6. serghei says:

    la multi ani >:D< :*

  7. “E prea devreme! Prea devreme! Nu-s pregatita sa ma maturizez.” Asta spuneam şi eu când am împlinit 18 ani, aş fi vrut să am 17 ani pentru totdeauna, de fapt, încă îmi doresc asta, cumplit. Ştiu că sufletul e cel care ar trebui să conteze, dar sufletul se foloseşte de corp şi invers, deoarece sunt interdependente.

Leave a Reply

