Superblog 2009


Plimbandu-ma din blog in blog in seara asta am descoperit un concurs organizat de PC news. V-as da mai multe detalii despre el, dar regulamentul o sa il primesc prin mail abia dupa ce o sa verifice ca linkul apare la mine pe blog. Asa ca daca vreti sa stiti exact ce stiu eu acum, se rezolva cu un click pe “PC news-ul” scris cu alta culoare mai sus. O sa gasiti detalii pe prima pagina despre “Superblog 2009”.

Sincera sa fiu, m-am decis sa particip pentru ca, antrenata de societatea de consum, m-am  lasat impresionata de premiile lor.  Oricum, daca nu iei niciodata un bilet la lotto, nu te poti astepta sa castigi, nu? 🙂

Daca as crede in karma as zice ca am sanse mari, avand in vedere numarul de bilete necastigatoare pe care le-am cumparat pana acum 🙂 . Trebuie sa se echilibreze cumva situatia, nu?

Oricum, incercarea moarte n-are!

This entry was posted in viata. Bookmark the permalink.

8 Responses to Superblog 2009

  1. ff says:

    bafta. eu nu am blog 😦

  2. serghei says:

    😀 pot sa masluiesc voturile pentru tine daca vrei

  3. Mladin Adrian says:

    apoi chiar ai superblog 😀 eu puneam acolo sus Adia`s super-blog :))

    vrei sa iti fac publicitate? merg sa imi imprim un tricou cu linku de la blog si fac inconjurul lumiii cu bicicleta :))

  4. Multa bafta, Adia! Daca e cu voturi sa ne anunti, ca sa te sustin si eu cu un clic. Sau doua. 😀

  5. cristi says:

    si eu m-am inscris in concurs si ast mailul ala cu regurile ,cred k nu mai vine

Leave a Reply

