Nervi degeaba !


shut_up_by_roseonthegreyDe obicei devin nervoasa atunci cand ma enerveaza cineva sau ceva. Astazi, insa, ma enerveaza oricine si orice pentru ca sunt nervoasa. Nu imi  amintesc un moment anume in care sa fi fost calcata pe nervi. Pur si simplu sunt nervoasa! Nu stiu daca intelege cineva ce vreau sa spun. Sper ca n-a mai fost nimeni intr-o situatie asemanatoare pentru ca e tare neplacut.

Nu credeam ca e posibil sa simt fizic nervii. Mai ales fara sa stiu ce i-a declansat. Ooo, dar ii simt! Simt cum mi se imprastie prin stomac si prin piept ca niste dracusori care se dau de-a dura.

Stau fara sa fac ceva anume..si ma enervez. M-a enervat muzica si am oprit-o. M-a enervat prietena care m-a sunat sa ma intrebe ce mai fac si m-am rastit la ea. M-a enervat colegul de facultate care mi-a scris pe messenger “buna seara” de parca incepea o conversatie cu Petre Roman. Cred ca m-ar putea enerva chiar si o floare doar pentru ca sunt nervoasa.

A trebuit sa ma intind pe pat de nervi. Cand ma ridicam in fund simteam cum se rostogolesc nervii prin mine si..ma enervam! E grava treaba…. sper ca nu incep sa o iau pe aratura..

This entry was posted in Aici bat cu pumnu-n masă and tagged , , , . Bookmark the permalink.

13 Responses to Nervi degeaba !

  1. montecore says:

    sometimes we simply call this pms, alteori e doar multa oboseala acumulata (sper sa nu te enerveze romengleza mea, doar e ras-folosita)

  2. Mladin Adrian says:

    eu unu stiu cum e… am patit si eu asa, doar ca tot timpul exista o persoana care reusea sa ma scoata din nervii aia aiurea… sper sa iti treaca cat mai repede, o noua zi, nervi noi… nervi de otel!!!

  3. jane says:

    nu bag mana-n foc in cazul tau, insa cand pe mine ma apuca asemenea nervi fara motiv, e PMS. macar stiu motivul, chiar daca nu ma pot controla intotdeauna. si, cel mai important, nervii astia trec in mod miraculos 🙂

  4. Adia says:

    au trecut acum intr-adevar, dar ma intreb…oare si la adrian era tot PMS ? ca zicea ca stie cum e :p

  5. jane says:

    ei bine, de obicei sunt niste maruntisuri deranjante, care se aduna, mai pui un pic de oboseala, un pic de stres, si nu mai ai nevoie de pms, ca-i suficient. bine ca au trecut! zi frumoasa!

  6. Mladin Adrian says:

    nu! la mine a fost sesiunea…. 😉

  7. Mladin Adrian says:

    plus altele…

  8. ssteliana says:

    :)) ahaha. U -crazy. Me- lazy (am dormit pana a2a dimineata dupa ce ai plecat)
    Nici o legatura cu pomul de craciun. I’ll be seeing you :*

  9. tomisthecat says:

    Când te mai apucă nervii… priveşte nişte imagini minunate pe care le poţi vedea AICI
    Sper ca terapia prin vizionarea acestor peisaje superbe, să dea rezultate. Chiar te rog să-mi spui ce efect au avut asupra ta, aceste imagini deosebite ! Eu te asigur că te vei simţi mult mai bine… Te rog să încerci !

  10. eu's M says:

    rareori sunt scos din sarite, sunt cunoscut de fiind cel mai calm. Te enervezi mai tare cand vezi pe cineva calm langa tine si sa fie pus si pe glume. Dar am momente cand refulez.. mai ceva ca un tsunamii….

  11. grety says:

    si eu sunt lafel
    sunt foarte nervoasa
    uneori imi vine s m bat singura
    daca vrei sa vbm uite idul meu
    vip_barbyevip

Leave a Reply

