Epilog


Steliana, Adia, LorelayExista unele momente în viaţă când eşti aşa de fericit încât aproape că te întristezi gândindu-te că nu o să te mai simţi aşa vreodată… Am avut multe momente deastea de-a lungul verii. Astăzi, din păcate, ele s-au sfârşit.

Nu aveam speranţe prea mari pentru vacanţa asta. Sinceră să fiu, planuiam să îmi plâng de milă toată vara. Însă ele nu mi-au permis şi le mulţumesc din suflet. Mulţumesc Steliana, Lorelay şi Luli pentru că aţi scos cuvântul “acasă” din dicţionar, l-aţi îmbrăcat în haine de sărbătoare şi l-aţi transformat în realitate.

Niciodată nu m-am simţit nicăieri aşa de “la locul meu” ca printre voi. O să-mi fie dor de voi in fiecare clipă.

O să îmi fie dor să râd cu lacrimi de Luli atunci când o impresionează un film aşa de tare încât în loc să mă lase să mă uit la el îl transformă într-o piesă de teatru în care joacă personal toate rolurile cu o energie nemaivăzută, răpindu-mi patru ore din viaţă în loc de două.

O să îmi fie dor să mă întorc din oraş cu Steliana, să ne schimbăm blugii prea strâmţi cu pijamale lăbărţate şi să petrecem ore întregi povestind în bucătarie, la un bol de cereale sau o farfurie de gris. Apoi, din motive absurde, să dormim pe saltele langa pat, lăsându-le pe ele ofrandă speranţelor noastre, sa fie odihnite a doua zi ca să nu rămână prea mult în urma noastră.

O să îmi fie dor să adorm pe un sezlong în curte, sub stele, alături de Lorelay şi sa fiu trezită la 2 noaptea de câinele care avea chef sa se cuibărească lângă noi.

Iubesc fiecare zi din vara asta, chiar şi pe cele mai triste, doar pentru că le-am împărţit cu voi.

Vodpod videos no longer available.
This entry was posted in Momente speciale, Oameni dragi, Regrete, Special pentru.... Bookmark the permalink.

5 Responses to Epilog

  1. alphadog says:

    Dar clipele astea frumoase vor rămîne pentru totdeauna. Urmează altele, doar că vor purta alt parfum, alt sunet, altă lumină. Să te bucuri de ele la fel cum ai făcut acum, cînd mi-ai trimis şi mie prin acest text o parte din colţul tău de fericire.

  2. ssteliana says:

    nu mai am cu cine domn’le! come back adia, my precious adia! vin la tine toamna asta, cat de curand pot. deja iti simt lipsa, am impresia ca cineva nu este acasa.. te iubesc. sa ai grija de tine!

  3. Mladin Adrian says:

    cred ca ssteliana nu e singura :D, doar prin cuvinte ma faci sa iti simt lipsa…

  4. Lorelay says:

    ….datorita grijii tale pt “tensiunea de 500 cu 4”, si o noapte nedormita ….te-ai hotarat sa ne aduci prajiturile numai pe zi…..You are crazy!and I absolutely love it 😀

Leave a Reply

