Cluj..si vitrine prea curate


aglomeratieAm schimbat astazi cantecele greierilor pe claxoanele tramvaielor din Cluj. Sincera sa fiu, mi-a fost dor de toata agitatia de aici, chiar daca in favoarea ei a trebuit sa renunt la tot ce mi-a fost mai drag.

Planuiam sa ma trezesc la 7 si pe 9, cel tarziu, sa fiu in Cluj sa ma cazez. Desigur..planuiam asta azi dimineata la 4 in timp ce imi faceam unghiile. Nici nu cred ca are rost sa compar planul cu tiganul, bietul de el, care pana la urma, nu are nici o vina. Pe la 11 mi-au trebuit puteri supraomenesti sa ma tarasc jos din pat ca o molie strivita.

Mi-a fost asa de somn toata ziua, ca nici nu m-am sprijinit de vreun perete de frica sa nu adorm in picioare ca si caii. Dupa ce am rezolvat caminul am mers in Iulius, ca n-am mai fost demult si imi era dor. Era plin de tarabe de la Targul Verde si era asa de multa lume ca trebuia sa fiu tot timpul atenta sa nu calc vreo bunica sau vreun copilas agitat. Combinatia dintre somn, oboseala acumulata in prea multele ore de asteptare in fata caminului si aglomeratia din jurul meu m-a coplesit asa de tare incat atunci cand am vrut sa ies de la o expozitie de haine hand-made am pasit cu  nonsalanta de-a dreptul in vitrina! Toata lumea din jurul meu a observat directia in care ma indreptam, dar au presupus, probabil, ca vreau sa vad mai bine vreo rochie de pe manechin si m-au lasat in treaba mea.

Asa ca niciodata nu o sa ma mai plang de femeile de serviciu daca au curatat asa de bine geamurile incat nu le-am vazut. M-am simtit ca ciorile alea din reclama la Ajax. Slava Domnului ca imi era lene si foame, ca daca aveam mai multa putere trebuia sa imi las in Iulius bursa pe toti anii de facultate.

Intr-adevar, au ras o multime de necunoscuti de mine, dar eu am ras mai mult ca toti. Cand sunt prea obosita, ori abuzez de ras, ori de plans. Ma bucur ca azi nu a fost cazul plansului. Am ras vreo 10 minute dupa ce m-am dezlipit de vitrina si apoi am ras de fiecare data cand mi-am amintit cum am incercat sa fac pe fantoma. La drept vorbind, chiar si acum imi vine sa rad. (Nu va faceti griji, o sa ma culc de indata ce termin de scris).

Cat despre celelalte aspecte ale Clujului…am si uitat cum e sa te loveasca foamea cu mult dupa miezul noptii si sa n-ai in frigider decat apa, mustar si gem. Sa le dea Domnul sanatate oamenilor care ne-au imbolnavit cu McDonalds-ul si fericire si noroc celor care au facut Drive-in non stop.

This entry was posted in viata. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

