Bărbaţii şi complimentele


Am scris acum ceva vreme despre cum a vrut Steliana sa ma tundă. Ei bine, nu am avut destulă încredere în capacitatea youtube-ului de a o transforma peste noapte în hair-stylist ca sa îi permit sa facă o greşeală de nereparat, dar am fost de acord să o las să experimenteze nişte coafuri.

Majoritatea i-au ieşit chiar bine, dar cel mai mult mi-a plăcut cea care imi ascundea tot părul din spate, facând să pară că eram într-adevăr tunsă bob. Bine, nu bob gen Rihana, ci plin de volum, neîntins şi ciufulit. Uite asa :

eu1 M-am straduit sa fac o poză în care să mă văd cât mai puţin, având în vedere că blogul meu e anonim, dar…celor care aveţi impresia că mă recunoaşteţi, vă spun un singur lucru: Eu nu o sa recunosc niciodată !

Oricum, ca să vedem dacă numai noi aveam impresia ca pare tuns, am invitat pe un anume “cineva” tare special să îmi vizioneze web-cam-ul.

L-am anunţat zâmbitoare:

– Uite, m-am tuns !

Răspunsul a venit ca o palmă peste ceafă:

– Biata de tine !

– Cum adica biata de mine ? Îmi stă urât ? am reuşit să întreb după ce mi-am revenit puţin din şoc.

– Nu nu, n-am zis asta, doar că iar nu te-a bagat nimeni în seamă când ai zis să îţi taie doar 5 cm.

– De unde ştii că n-am vrut să mă tund exact aşa?

– Păi nu ştiu…că de obicei ai părul lung, nu te vedeam făcând schimbări dramatice.

– Aa, adică asta e o schimbare dramatică ?!

– Nu..hai nu te supăra, întoarce-te să te văd din spate.

Mă întorc cu spatele la laptop şi stau aşa câteva secunde, ca să poată analiza în voie tunsoarea mincinoasă.

–  Deci?

– În spate pari cheală.

– Merci!

– Nu nu, ca îţi stă bine, serios!

– Îmi stă bine cheală ?!

– Nu..îţi stă bine tunsă aşa. Îmi place, eşti frumoasă.

– Aha. Deci sunt frumoasă cheală.

This entry was posted in Râzi cu mine and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

12 Responses to Bărbaţii şi complimentele

  1. sophy says:

    :)) foarte funny..

  2. Mladin Adrian says:

    si eu merg sa ma tund chel :)) sac 😛

  3. Anca says:

    N-am replica… m-ai facut sa rad

  4. Orator says:

    dar se vede ca la spate e mai scurt deci esti cam cheala

  5. DianaEmma says:

    Macar din coafura sa fii tunsa. 😀

    Din cate se vede asa putin, iti sta bine si asa… poate, poate te rezgandesti pana la urma cu tunsul ala…

  6. Haaa, ce tare! Zici ca esti tunsa cu colt!
    Vezi ma? Si cheala esti frumoasa! 😡

  7. Zamfir POP says:

    Tunsă ori netunsă, mieluşică nu prea eşti!

  8. Zamfir POP says:

    Că eşti frumoasă, am remarcat şi eu. Mai ales în interior.

Leave a Reply

