Alt bărbat, alt “compliment”…


Avea un prieten la status aseara “m-am tuns chel”. Femeie, şi deci curioasă fiind, am vrut să îl văd. Mi-a dat web şi…îi stătea chiar bine,dar ca să nu şi-o ia în cap, l-am tachinat spunându-i că arată ca o bucă.

Bine…adevărul e că mi-am cam căutat-o cu lumânarea, dar tot am fost puţin mirată când mi-a spus:

– Ca o bucă de-a ta poate. Şi cât două de-ale mele.

Am rămas mască!

– Adică….vrei să spui că am fundul de două ori mai mare decât al tău?!?!?!?!

– Nuuuuuu, fundul tău e perfect! încercă el s-o dreagă…Al meu e prea mic!

– Sfat pe viitor: niciodată, dar absolut niciodată să nu mai spui unei fete că are fundul de două ori mai mare decât al tău!

– Nu…chiar n-am zis că ai fundul mare, încercam să scot în evidenţă faptul că-s eu prea slab.

– Crede-mă..nu ai reuşit să scoţi în evidenţă decât fundul meu!

This entry was posted in Râzi cu mine and tagged , , , . Bookmark the permalink.

13 Responses to Alt bărbat, alt “compliment”…

  1. Anca says:

    =))
    Deci am ras cu lacrimi… Va pup pe amandoi… Si da, ti-ai cautat-o cu lumanarea :))

  2. anonim says:

    da, dar… totusi nu omite unele lucruri…. 😦

  3. jane says:

    ei bine, concluzia e perfecta! tu, ca baiat, nu vei scoate in evidenta eventuala ta ‘slabiciune’, ci, cel mai probabil, o vei face pe fata sa creada ca e grasa. mda, peer pressure…

  4. Mladin Adrian says:

    pai daca am vorbi doar in complimente ce s-ar alege de lumea asta ? ar trebui sa fiu cocalar ca sa fac numa complimente, sa vrajesc non stop si sa fie doar vorbele de mine, fapte mai putine….
    imi asum responsabilitatea pentru ce am zis! eu am zis! si anca cred ca a inteles gluma…

    eu glumesc, vorbesc, tac si fac! nu cred ca e asa grav ce am zis 🙂 nu am vrut sa para ceea ce sa inteles, acuma scuzele mele pentru greseala mea 🙂

  5. Raka says:

    daca te-a mancat sub unghiute sa iei omu’ la bani marunti… asa se-ntampla :)) “te mananca-n fund, esti scarpinat cu carbit!” 😉

  6. Dojo says:

    Depinde. Daca erai “afro-american” sa fim politically correct, faptul ca ai “big butt” era un extrem de mare compliment 😀

  7. Ammon says:

    Pai bronzul de munte…nu e ca bronzul de mare…:P

  8. Barbatii mereu o dau in bara cand incearca sa faca un compliment… nu o nimeriti deloc! Of of of! ;))

  9. Laura says:

    =)) Funny. Tipic masculin…

  10. dudette says:

    foarte tare 😆 . recunosc, şi eu mi-o mai caut cu lumânarea în stilul ăsta :))

  11. Zamfir POP says:

    De fapt, cum e fundul tău? Pune o poză ca să ne lămureşti!
    Dincolo de glumă, am şi eu meciuri de acest gen. Vine Civilizatu’ şi-mi spune: Eşti bărbos ca p… mea! Îi răspund: P… ta este mai civiliază pentru că tace. Imediat îi sare muştarului bunului simţ: De ce mă facă p…? De ce mă jigneşti? Eu am glumit!
    Dar, eu nu am glumit? Eu am constatat doar un adevăr!
    Deci, ai grijă ce “compliment” faci şi nu te mai mira când primeşti unul la fel. Mai meritat decât cel pe care l-ai făcut tu. Întreabă pe Oana să-ţi explice!

Leave a Reply

