Bietul meu autostopist


woman drivingŞtiu că am spus că niciodată nu o să iau autostopişti, dar mi-aş fi împărţit fericirea şi cu un raton paralizat, de frică să nu explodeze înăuntrul meu (fericirea, nu ratonul).

Mai aveam doar vreo 20 de km până la destinaţie când l-am văzut pe cel pe care aveam să aflu mai încolo că îl cheamă Raul. Părea cam de vârsta mea şi avea un bagaj micuţ la picioare. Am oprit şi l-am întrebat unde merge şi când am aflat că e exact locul spre care ma îndreptam eu, am decis că e mâna destinului şi l-am poftit înăuntru puţin prea entuziasmată.

Am dat muzica mai încet, doar cât să nu comunicăm prin ţipete şi i-am întins mâna spunându-mi numele. Apoi am adăugat :

– Nu te deranjează dacă lăsăm amândouă geamurile deschise, nu?

– Nu…a răspuns el, prea politicos să spună adevărul.

Am mers în tăcere vreo 5 minute, el simţindu-se stingherit şi eu rânjind ca o nebună. Observând că urmează o porţiune cu denivelări, l-am avertizat scurt sa fie pe fază şi am accelerat cât am putut de tare, chitâind câte un “IUHU!”  la fiecare ţopăială a maşinii.

M-am întors apoi entuziasmată spre el şi am început să râd de figura lui lipsită de absolut orice expresie. I-am declarat mândră:

– Eşti primul meu autostopist. Felicitări!

– Multumesc, a bolborosit el dorindu-şi probabil să fi luat trenul.

– N-ai încredere în femei la volan?

– Ba da…doar că..ai mers cam tare…

Am mers “omeneşte”  o vreme, făcând conversaţie cu el. Mi-a spus că e student în anul 3 la management, că stă în chirie, că are câteva restanţe…Dar a tăcut brusc când am ajuns într-o zona plină de curbe enorme.

Simţindu-i încordarea, m-am gândit să mă amuz pe seama lui şi am oftat zgomotos, mărturisindu-i:

– Vai…de câte ori trec pe aici am impresia că o să mor.

El mi-a aruncat o privire îngrozită şi s-a încleştat cu o mână de centură şi cu cealaltă de mânerul de la uşă. Eu am chicotit.

– Cât mă distrează oamenii care se ţin de uşă! Crezi că dacă facem accident nu mori pentru că te ţii de uşă? Din contră, îţi rupi şi degetele.

– Nu….e doar un instinct.

– Stai liniştit, că mă duc cu grijă, că nu avem airbag-uri. Au explodat la ultimul accident.

– A..ai mai avut accident?

– Daaaaa, il anunţ cu nepăsare, toată partea stângă e nouă!

L-am lăsat în pace restul drumului, dar mi-a plăcut aşa de tare noua experienţă încât m-am hotărât să îmi fac un hobby din terorizarea autostopiştilor !

Aşa că…dacă ajunge vreun cititor cu mine în maşina, nu vă speriaţi prea tare. Glumesc!

Vodpod videos no longer available.

This entry was posted in Like...stupid happy!, Perspectiva blondă, Râzi cu mine and tagged , , , . Bookmark the permalink.

49 Responses to Bietul meu autostopist

  1. Ammon says:

    Razi tu razi…dar stii bine ca astea sunt numai teribilisme…si teribilismele nu duc la nimic bun…cat despre zona cu curbe…inca mai ai urma palmei mele care s-a lipit de bordul masinii pe zona aceea…asa ca te rog fii atenta…ca te vreau in continuare intreaga 😡
    E nasol cand faci autostopul…ca nu stii peste cine dai…si ce dorinte de refulare a stresului zilnic are…
    Bietul autostopist…si eu am patit asa odata…veneam catre casa si opreste un tip…prima impresie…vai frate ma duc cu masina adevarata…dar e destul de nasol cand in urechi iti urla guta si te gandesti ca ultimele cuvinte ce-ti trec prin minte pot fi “ce fata am de gigolo”, soferul vorbeste la telefon si tu circuli la viteza de croaziera…nimic nu ma deranjeaza mai tare decat soferii din categoria “stau cu o mana pe volan si la 140 ca si asa stanga o am degeaba”…nu mai comentez nimic…
    ahh…ai uitat sa zici ca si tu esti la fel de…crispata cand esti in dreapta 😛 :*

  2. Mladin Adrian says:

    mie mi-ar place ca la volan sa am o persoana mai nebunatica :)))

  3. Lorelay says:

    ……….da, nu iti e tot una cand se apropie cu viteza de tine masina careia -ar trebui- sa-i acorzi prioritate… sau sa auzi afirmatii de genul:”de fiecare data cand ma duc cu masina intr-un loc nou am impresia ca o sa mor” din gura soferului, care in curbe de 90 de grade ia mainile de pe volan sa-si faca cruce, sau sa spuna ca nu a observat tirul de la 50 m care facea disperat din faruri sa nu il calci sub roti……
    *****so! people nu urcati in masina cu urmatoarele 3 fete:
    1)- pasagera care se uita dupa baieti “buni” si tipa entuziasmata spre socul soferitei care…
    2)- cand nu se uita la “ce bine arata dealurile”, catei dragalasi sau pur si simplu in gol, se razbuna pe cd-player in loc sa fie atenta la chestiile banale pecum…..frana, curba…
    3)- fata palida si terifiata din spate care spera ca are halucinatii cand vede o masina gonind furioasa spre ea, citind de pe buzele soferului si mai furios “complimente”
    /\/\/\/\/\/\/\___________/\/\/\/\/\/_______/\/\/\/\____?
    (in curand o sa apara bloguri…nu mai fac niciodata autostopul)

  4. Ammon says:

    Pai…nu stiu ce sa zic…tie ca incepator probabil ti s-ar parea “super tare”…dar stii cand mergi prea tare cu masina?

  5. Mladin Adrian says:

    mie mi-ar place oricum…. 😉 pentru ca oricat de tare ar merge si orice ar face, miar place!!
    sau ar fi mai bine sa mergi cu un batran de 90 de ani cu 20km/h si sa nu vada bine si sa parcheze intrun sant?

    mai bine ma simt intro masina cu cineva care merge mai tare si canta si se distreaza!!! stiu ca daca mor, nu am murit suparat 🙂

  6. Ammon says:

    Ideea ta e echivalenta cu cea din reclama asta:

    Nu trebuie sa mori. Doamne fereste! Dar mai sunt si altii in trafic…

    Daca vrei viteza… pe circuit poti…

  7. Mladin Adrian says:

    am fost in germania in nurburgring pe fosta pista a lui michael schumacher si am avut adrenalina, dar oricum tot nu as merge cu un batran!

  8. boxer says:

    prin clasa a 10-a mi-am jurat ca nu mai fac autostopul niciodata. si asta se intampla intr-o seara de iarna mega-extra-super friguroasa.am nimerit pe un mos de vreo 60 de ani cu o lada de prin anii 70. nu ar fi asta ar fi problema, dar combinatia de asfalt acoperit de gheata si zapada, tehnica de pilotaj a batranului si tractiunea spate a masinii nu ma lasau sa respir. cred ca in viata mea nu am fost atat de non-poluant :p nu mai zic ca stateam inghesuit cu geanta in brate pe bancheta din spate langa alt autostopist incarcat ca un car cu boi care vine de la recoltat si cu o “mica” drujba in brate care din cand in cand imi flutura lama pe la nas. dar am ajuns intreg acasa.fizic. ca psihic eram la pamant…
    dar nu m-am putut tine de juramant, pt ca in vara am hotarat cu un prieten sa mergem la munte. si solutia gasita de el in cazul mijlocului de transport a fost: autostopul. nu mai zic ca vreo 2 sapt inainte sa plecam am totapelat pe la prieteni sa ne duca pana acolo sau sa gasesc orice alta solutie. nu am avut noroc 😦 si uite ca m-am trezit in dimineata in care plecam ca fac autostopul. da, mi-am incalcat juramantul. trebuie sa recunosc, si chiar si prietenul meu a recunoscut ca nu a avut niciodata atata noroc (practica frecvent “meseria” asta). nu am asteptat mai mult de 15 min intre “ocazii” si am ajuns in timp ok. la intoarcere am procecat la fel. in total am schimbat 7 masini. trebuie sa recunosc ca a fost fun. am cunoscut oameni faini si de treaba. si am cheltuit doar 10 lei 😀
    cred ca o sa mai repet experienta la vara :p

  9. evir11 says:

    faina distractie…
    eu niciodata nu am luat bani autostopistilor…din principiu

  10. cristi says:

    mi-ar place sa ma plimb cu tine ..nu m-ar deranja ca ai merge cu viteza .. cand dam o tura?

  11. walkeronsky says:

    nush de ce da citind faza asta mi-ai devenit instantaneu…simpatica..lol:P

  12. Adia says:

    poate vei fi! muhahahaha! :p

  13. Catalin says:

    Si, ti-a cerut numarul de telefon la urma? 😛

  14. Catalin says:

    Pai te scoate si el la o cina romantica (cu taxiul!!) sau la o plimbare in parc. Orice, atata timp cat nu conduci tu. :))

  15. zizzou says:

    Hahaah! Cat de tare, eu am patit asa cu o amica ce era la mine in masina si care fix intr-o depasire mai sportiva a inceput sa strige sa ma opresc, ea vroia sa o fac fix atunci (tinandu-mi dupa, un discurs despre cum se conduce safe – ea neavand carnet)!

    Insa, ca sa fiu sincer, am patit si eu sa fac autostopul si sa fiu nevoit sa ma infig singur in scaun, pentru mai multa siguranta!

    Bine macar ca tu te-ai distrat 😛 el cred ca nu o sa mai faca autostopu’!

  16. Neamtu' says:

    Bine ca n-a facut naibii vreun atac de panica, saracu’ om :)) De unde pana unde placerea asta sadica de a teroriza oamenii? Macar, la final, a platit?

  17. walkeronsky says:

    No….YOU WISH…- Si acum urmeaza partea in care ne contrazicem ca doi copii mici 😛

  18. boo says:

    vai tu ce rea esti…. te-a si platit?=)) sau cum ai oprit a luat-o la goana cat mai departe de tine? ;))

  19. Radu says:

    Salutare.Am si eu un site de Bancuri glume si culmi, si anume http://culmi.blogspot.com si daca vrei sa faci un link exchange cu mine te rog sa vizitezi http://culmi.blogspot.com/2009/07/schimb-de-link-uri.html sau sa imi dai un add pe mess la id rfi_scan .Mersi frumos.O zi buna

  20. zizzou says:

    Offtopic: Am vazut ca ai scos bannerul campaniei Get in Roll, sa inteleg ca nu vrei sa mai sustii proiectul? Was it because it was apparently not a fair vote?!? Hope u will reconsider

    Ontopic: Ar trebui sa vinzi bilete ca la atractiile din parcurile de distractie: “Autostopul Groazei” – get in an bail out!!! We offer popcorn and the rollercoaster thrill! :))

    • Adia says:

      Scuze, sigur ca va mai sustin.Faza cu voturile..a fost cum a fost si a trecut. Eu l-am scos pentru ca superficiala din mine a zis “hmmm…parca e cam albastru pentru asa mult verde” :p
      L-am pus inapoi acum.
      Ontopic: N-ar avea farmec asa..In parcurile de distractii ai certitudinea ca nu o sa patesti nimic, iar in “casa groazei” din parcuri stii ca alea nu-s chiar fantome si ca imediat iesi afara si poti sa uiti tot.
      Mai bine ii las sa fie surprinsi si sa-si dea seama dupa 5 minute ca n-au nimerit bine.
      The beauty of the unknown!

  21. boo says:

    nu zice rau zizzou, parca mi-ar placea sa ma dau o tura cu adia =))

    • Adia says:

      nu se stie niciodata boo, ca din cate am vazut la tine, frecventam aceleasi zone. Daca te vad vreodata la autostop o sa pregatesc o teroare speciala, doar pentru tine.
      O sa iti spun la final ca am fost eu, desigur 🙂

  22. sssfinxxx says:

    cred ca ma fac autostopist :)))

    • Adia says:

      Daca nimeresti la mine o sa-ti fac o calatorie de neuitat (mimand un atac de astm sau ceva de genul) :p

      • sssfinxxx says:

        ehh… intai sa ma prinzi cand ies din casa :))))
        dar ai grija cu astmul.. ca stiu metode de resuscitare =)))
        plus ca stiu sa conduc si s-ar putea sa ai emotii. dar n-am carnet 😉

  23. Marius Ola says:

    M-am distrat copios citindu-te:) Din perspectiva autostopistului de ocazie. Deh, mai fac şi eu câteodată autostopul. Am nimerit şi şoferi enervant de calculaţi, dar şi unul care era cam “high”! Eh, atunci m-am cam speriat când gonea omul pe nişte nişte serpentine prin zona Rucăr. Când am coborât, am simţit cum îl iau pe Dumnezeu de un picior.:)

    • Adia says:

      pai iti dai seama ca daca nu eram sigura pe mine nu ma jucam asa cu bietul om, doar nu-s nebuna sa ne omor pe amandoi! dar am facut drumul ala de 100 de ori si stiu procedura pentru toate curbele si denivelarile 🙂

  24. zizzou says:

    P.S. 10x for adding me in roll 😀

  25. Vania says:

    Cred că maşinile cu partea stângă nouă sunt cele mai sigure…

  26. colaholicu says:

    pfoaahahah. saracu’.. cre’ ca va povesti si el pe blog (daca are) intalnirea cu soferita nebuna :))). prea tare. vorba lu sfinxxx, cre’ ca ma fac si io autostopist :))

    • Adia says:

      tu si sfinxxx n-aveti de lucru? :)) vreti sa va inhaitati cu nebuni? :p
      oricum..cineva a cautat pe google “motive sa nu faci autostopul” si a ajuns la mine! :))))

  27. tomisthecat says:

    În seara asta eşti invitata mea la film ! Te invit să vezi TREI FILMULEŢE EXCELENTE “de acţiune”, mai ales că am observat că-ţi plac acţiunea şi suspansul… Sunt convins că materialele video respective, vor fi pe gustul tău ! VIZIONARE PLĂCUTĂ !
    Aştept să-mi scrii ce concluzii ai tras ! O noapte bună !

  28. dAImon says:

    Deci eu coboram in secunda 3 daca-mi faceai faze d-astea. Si prin oras urlu la sofer sa o lase mai moale daca vad ca are chef de glume dar e obosit.

    Mi se pare penibil sa te joci cu pasagerii si cu nervii lor. Daca ii intrebi inainte, poate altfel e discutia ….

    • Adia says:

      pai nu mi-as permite sa fac asa ceva oricui…ci am facut-o unui baiat cu un an mai mare decat mine care nu parea sa aiba probleme cu inima si nervii :p
      si nu as fi facut nimic de genul daca nu aveam incredere in mine ca soferita, nu cunosteam pe de rost drumul sau eram obosita 🙂

  29. tomisthecat says:

    Te-ai uitat la acele trei filmulete excelente pe care ti le-am recomandat si pe care le poti viziona AICI ?!? Sunt convins ca o sa-ti placa foarte tare !

  30. eu's M says:

    superrr! sa-mi comunici traseele si ora ca sa stiu unde sa fac autostopul..
    Eram intrun maxi taxi Braila-Galati pe bancheta din spate… si deodata vad soferul ca se ridica de pe scaun si se indreapta spre torpedou…tinand volanul cu mana stanga si era bagat cu totul in torpedoul din dreapta. MI-a cazut fata nu alta.. ma gandeam sa urlu la el? nu, ca bag lumea in panica..si iese mai rau.. Ma uit pe geamul din dreapta.. si mi-am zis..”avem loc sa ne rasturam.. din sens opus veneau masini dupa masini..
    Normal ca am scapat cu viata.. ca altfel nu mai comentam pe aici:P

  31. Nu avea si el un strop de simt al umorului? Tu te “iuhuiai” acolo in culmea fericiro-nebuniei si el… :|.
    :))

  32. Daniel says:

    Sper sa te prind vreodata pe ruta Pitesti-buc-CT-TL

Leave a Reply

