Back to school…


book girlÎmi cer scuze pentru îndelungata lipsă de activitate, dar am început şi eu, oficial, cursurile şi m-am trezit complet lipsită de inspiraţie în afara lor. În plus, ca o făcătură, de câte ori mă apropiam de calculator îmi suna telefonul. Zilele astea n-am auzit decât “la 7 mergem acolo”, “să fii gata la …”, “te luăm la…”, “vin la tine la…” .

Bineînteles, nu ma plâng, dar sunt aşa epuizată încât azi noapte am adormit cu cartea în mână şi, după cum mi s-a povestit, după ce mi s-a luat cartea, am rămas cu mâinile ridicate şi am dormit mai departe.

Cât despre facultate…sunt fericită.

Mă bucur că am ales-o cu sufletul şi nu cu mintea. Simţeam la fel anul trecut, dar eram sigură că entuziasmul mi se datorează “bobocianismului”. Se pare că nu. Câţi dintre voi o ascultă cu drag pe noua profă, care la începutul cursului a zis întregului an “dacă nu aveţi vocatie să vă lăsaţi de facultate şi să vă faceţi manechine” şi “eu nu cred în nota 10” şi singurul lucru la care vă puteţi gândi e “ce materie interesanta”?

Ei bine, asta cred eu că e o confirmare a faptului că am făcut o alegere bună.

Cât despre mine…sunt aceeaşi.

Sunt fata care scrie cu pix cu beculeţ în capăt în caietul cu Tweety. Şi ce? Unde zice că trebuie să fim serioşi şi necoloraţi?

This entry was posted in viata. Bookmark the permalink.

14 Responses to Back to school…

  1. alphadog says:

    Pix cu beculeţ? Caiet cu Tweety?:))))

    Ce trăznăi! :))))

    Eu în prima oră de facultate am ieşit pe geam! Fusesem cuprins în totalitate de mesajul profesoarei încît aveam nevoie de o gură de aer proaspăt! :)))

    • Adia says:

      Eu nu o sa ies pe geam inainte sa dau parola de la blog unei persoane de incredere care sa scrie un ultimul articol despre cum am murit sarind de la etajul 4 :p

      • sssfinxxx says:

        eu am deja o lista pregatita [n-am scris-o inca] dar la sormea e baza daca patesc ceva. macar sa nu ma injure lumea ca de ce nu mai vorbesc cunimeni. asta daca nu face careva vreo cere sa il/o bantui :)))

  2. Marius Ola says:

    ~Poor pussycat!~ vorba lui Silvester 🙂

  3. sssfinxxx says:

    eu pandeam zilele astea.. sa pot incepe niste lucrari. si e de bine 😀 am reusit sa ma transfer si sa ma pot ocupa intens de gravura
    cat despre seriozitate.. doar cand trebuie 🙂

  4. sssfinxxx says:

    … si notele nu conteaza 😀

  5. achilianu says:

    Trebuie sa traiesti si sa actionezi asa cum simti! Tu esti singura care suporta consecintele, nu? Oricum e nice sa fii “colorat” intr-o mare din c ein ce mai mare de “necolorati”…nu e ceava legat de culoarea pielii…:P
    sanatate si bafta…

  6. walkeronsky says:

    vai de mine…ai ramas cu mainile ridicate?:P

  7. walkeronsky says:

    doamne doamne 😀

  8. Sunt asa de curioasa la ce facultate esti! 😀 Litere? Filosofie? Psihologie?

    • Adia says:

      pe aproape. asistenta sociala. dar dupa ce termin ma inscriu si la psihologie ca facem deja o gramada de feluri de psihologie si imi place foarte tare.

  9. Aaa, ce tare! Mi-ar placea si mie sa dau la o facultate de-asta! 😡

Leave a Reply

