Virginitate relativă


daddys girlUna dintre cele mai amuzante amintiri ale mele din preadolescenţă o are pe Steliana în prim plan. Avea vreo 10 ani când s-a trezit să întrebe la cină:

– Tati, ce înseamnă să fii virgină?

Am auzit de multe ori expresia “i-a picat faţa” , dar mi s-a părut absurdă până în clipa aceea. Tatăl ei avea o figură care exprima şoc, furie, neputinţă, groază şi durere de dinţi în acelaşi timp. A rămas tăcut câteva clipe, sperând probabil la un cutremur, o invazie extraterestră, sau orice ar putea sa-l scape de răspuns. În final, a mormăit:

– Păi…înseamnă să fii cuminte.

– Şi atunci…eu câteodată sunt virgină şi câteodată nu?

This entry was posted in Râzi cu mine and tagged , , , . Bookmark the permalink.

30 Responses to Virginitate relativă

  1. Marilyn says:

    =)) nici nu are rost sa mai zic cv …stai sa vada si steliana ….>:)

  2. Marius Ola says:

    M-am amuzat copios:))
    Mersi. Mi-ai dat zâmbetul de care aveam nevoie în dimineaţa asta:)

  3. Neamtu' says:

    Ma gandesc ca taticii nu preau au treaba cu explicatiile de gen 🙂 Sper sa nu fiu pus in situatia sa-i explic fetitei mele – cand o so am – asa ceva…

  4. serghei says:

    :)) :)) god…cine altcineva putea intreba asa ceva?

  5. camelcutza says:

    foarte tare,cred ca daca o intreba pe mama,mai era cum mai era,dar cu tatal:))

  6. walkeronsky says:

    ha ha…pe la 10 ani baietii de la noi de la bloc se intrebau pe unde suntem nascuti..unu zicea ca el stie…ca prin coasta…da eu stiam mai bine ca eram baiat citit :))

  7. boo says:

    si eu l-am intrabt pe tati si mi-a zis ca nu stie 🙂

  8. Anca says:

    Eu aveam o vecina care stia ca “Fata mare” este o fata cu papuci cu talpa groasa (era o moda acum ceva ani… vreo 10)

    • Adia says:

      :))) stiu stiu. am purtat si eu deaia si intr-o iarna am alunecat si am cazut in fund pe o margine de trotuar ! :)) nu am mers la scoala a 2a zi ca nu puteam sta jos :p

  9. ssteliana says:

    :)) wow.. oare ce am mai facut la 10 ani? aaa… era destul de fain sa va santajez si sa mananc o groaza de “boctarase cu kaiser” :))))ahaha…si sa va enervez pana eram amenintata ca o sa fiu agatata de casa vecinei :)) si…si…si… :))))
    vorba ta..am fost un copil groaznic!!

  10. ceciliu says:

    tocmai mi-ai amintit de un scurt metraj pe care l-am văzut recent, îmi cer scuze dacă pare ca un mesaj de spam, dar tind să cred că nu sunt singura persoană la care îi provoacă râşi exageraţi privindu-l .. şi anume filmuleţul acesta

  11. Lol. Mai cunosc eu fete care-s cateodata virgine.

  12. eu's M says:

    stii reclama…” bunicule tu ai pi pitzipoace la tine la curte?”:)).. oricum copiii in ziua de azi ne trantesc cate o replica de uiti cum te cheama…

    • Adia says:

      de acord, dar aici am vorbit de copiii de alaltaieri, ca “Steliana” are 16 ani acum si cu siguranta stie ce inseamna :p

      • eu's M says:

        stie ce inseamna .. dar cred ca a uitat cum mai e sa fie virgina;))..
        Intro zi soferul unui maxi-taxi ii spune unei femei..”haideti domnisoara in fata..”.raspunsul ei a socat pe toata lumea…”AHH CE BINE MA SIMT.. DE MULT NU MAI SUNT DOMNSIOARA…..”

  13. Adia says:

    :))) da, chiar amuzant.
    cat despre judecata ta…e cam pripita :p

  14. Licuriciu' says:

    Ahaha, azi am vazut si eu filmuletul de pe youtube cu “what s virgin mean”, mi a amintit de ‘virginitatea relativa’ si voiam sa l postez aici, dar vad ca mi a luat o ceciliu inainte 🙂
    Bafta in toate!

  15. spidermonkey93 says:

    “- Şi atunci…eu câteodată sunt virgină şi câteodată nu?”
    asta e cea mai tare..doamneeee=)))))))

  16. Mona says:

    Frate-meo zicea (când era publicitatea la absorbante) că alea roz sunt pentru fete, iar alea albastre pentru băieţi.
    Din cauză că n-a avut nimeni bunăvoinţa să-i explice că stau altfel lucruri a ajuns să descopere singur mai târziu 😉

  17. Danniel says:

    Multumesc, m-ai facut sa am o zi buna.. 🙂
    Sa ma opreasca cineva din ras :))
    P.S: Nice to meet you!
    P.S 2: Esti in feed-ul meu 🙂

  18. ZuZu says:

    :)) Uneori e atât de greu să fii tată

  19. În clasa I, fetiţa mea a auzit la şcoală cuvântul “virgină” şi m-a întrebat direct. Tot la masă, cu toată familia de faţă. I-am explicat fără să fac un capăt de ţară şi a fost ok.
    Dacă-i spui copilului tâmpenii va afla oricum de pa Google ori de la colegi şi îşi pierde încrederea în tine.
    Sau, şi mai rău, te crede idiot!

Leave a Reply

