Expresie nouă


L-am sunat pe unchiul meu în seara asta pe când se pregătea de culcare să îl rog să îmi facă rost de un document de la cineva cu care lucrează. Nu a fost prea deranjat de ora târzie la care l-am contactat, dar nici prea mult chef nu avea de mine. Singura problemă era faptul că nu îmi mai aminteam numele omului care trebuia să-mi dea documentul.

Aşa că m-am pus pe descris:

– E unul mic de înălţime, bine, nu foarte mic, un pic mai mare ca mine, nici prea gras, nici prea slab. De fapt, slăbuţ, dar cu un pic de burtă.

– Unul blond şi chel ?

– Nu, ştiu de cine zici, dar nu e ăla. E unul brunet şi are părul destul de des. Şi nu are voce prea groasă.

– Eşti culmea, ce vrei, să mă duc să vorbesc cu toţi să văd ce voce au?

– Nu, scuze. Ştii ăla cu care ai fost atunci în delegaţie?

– Da.

– Nu e ăla.

– Bine !

– Dar poţi să-i spui la ăla, că ştie despre ce-i vorba, că am vorbit cu amândoi.

– Bine, noapte bună.

– Mulţumesc, noapte bună.

Pe urmă am mers să-mi iau o sticlă de apă, şi odată cu beculeţul de la frigider, s-a aprins şi al meu. Am fugit înapoi la telefon şi l-am sunat din nou pe unchiul meu. Mi-a cadorisit un “aaaaalo”  îndurerat.

– Lopăzan îl cheamă! aproape că ţip eu.

El, de o resemnare leneşă, a mormăit în timp ce căsca:

– Da să-l scuture dracu`…

This entry was posted in Familie, Râzi cu mine and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Expresie nouă

  1. eu's M says:

    e tare ultima expresie:)).. mi-ai adus aminte de o faza… ma uitam cu tata la meci ,cum cativa ani buni eu stelist, tata dinamovist… si unu in fata blocului fluera la un vecin, ba striga.. cam vreo 10- 15 min.. Se enerveaza tata, tata fiind un om foarte calm nu a ridicat niciodata tonul in casa, iese pe balcon si ..ii trage o injuratura ” Da fluiera ma in pizda ma-tii si mai taci din gura!….

  2. walkeronsky says:

    “Pe urmă am mers să-mi iau o sticlă de apă, şi odată cu beculeţul de la frigider, s-a aprins şi al meu.” – ha ha…no comment:p

  3. delaskela says:

    Lopazan, ce fain.Mi-a placut

  4. zangaman says:

    e bine ca inca se aprind beculetele 🙂

  5. messedupgirl009 says:

    =)) cu haz k intotdeauna … saracu emil…:)) cik :”Ştii ăla cu care ai fost atunci în delegaţie?- Da.- Nu e ăla.” Numai u puteai scoate asa cv e gura =))

  6. ssteliana says:

    TIPIC! 😀

  7. stiv` says:

    ce famile am:))

Leave a Reply

