Iubirea de sub picioare


my doggy

Până astăzi, niciodată n-am simţit iubirea în talpă.

Căţelul meu a luat-o razna. S-a ţinut toată ziua după mine cerşind mângâieri. L-am răsfăţat peste măsură şi i-am făcut toate plăcerile, iar când am îndrăznit sa-l ignor pentru o clipă a sărit pe mine într-o încercare de îmbrăţişare canină, nereuşind decât să-mi deseneze zgârieturi. Am devenit pânza unui pictor care nu vorbeşte nici o limbă omenească.

În seara asta m-am întins cu o carte pe balansoarul din curte. Căţelul a venit tiptil, ca o vulpe şi mi-a sărit dintr-o dată cu toate patru labele pe piept, tăindu-mi respiraţia. S-a ghemuit apoi cu neruşinare, făcându-şi culcuş în bluza mea.

L-am dat jos, enervată de obraznicia lui, dar a sărit înapoi prea repede şi n-a reuşit decât să mă împinga şi să cadă. A ţinut-o aşa vreun minut şi sunt sigură că de la distanţă părea că mă leagănă.

Într-un final s-a căţărat lângă mine, dar l-am alungat în celălalt capăt, unde stătea pe burtă, privindu-mă cu duşmănie. Eram prea captivată de carte ca să am chef de joacă, dar el insista mai ambiţios ca niciodată.

Într-un moment de inspiraţie, mi-am lipit talpa de pieptul lui şi s-a potolit ca prin minune. S-a ghemuit în jurul piciorului meu şi a adormit. Abia atunci am realizat că îi simt bătăile inimii. Părea liniştit. Se simţea, probabil, în siguranţă.

Grozav sentiment, să-ţi dai seama câtă importanţă ai pentru cineva, fie el chiar şi câine. Îti oferă încredere, îţi dă voie să-ţi faci speranţe. Dacă talpa unui singur picior e capabilă de atâtea, câte aş putea, oare, face cu restul din mine ?

This entry was posted in Momente speciale and tagged , , . Bookmark the permalink.

10 Responses to Iubirea de sub picioare

  1. ceciliu says:

    awww .. ce simpatic

  2. Vania says:

    Îi voi citi şi Nataşei, ca material educativ…

  3. Dan Lee says:

    Cunosc sentimentul. Am şi eu câine. 😉

  4. dantanasescu says:

    Îl cheamă Benny, are 8 ani şi e metis de teckel cu pechinez.

  5. Marius Ola says:

    Şi uite aşa nu a ami ajuns câinele pictor modernde bluze. Poate se apucă de tatuaje:)

  6. messedupgirl009 says:

    Ai observat vreodata cum se uita la tine knd au chef de joak, sau cum se bucura cand aud masina , cand te intorci de aks, cum sar pe tine si nu se pot decide cum e mai bn sa s aseze sati acapareze toata atentia , cum simt knd esti trist si vin langa tine cu ochii aceia care par sa zica ” stiu ce simti” si se aseaza langa u, cu capul pe labute…cum se uita cu capul plecat ridicand numai ochii vinovati cand ii certi…eu am 2 catei…si sincer nici n-as putea sa ma gandesc cum ar fi sa nu am mkr un catel…

Leave a Reply

