La prima vedere?


poem_lonelydogAstăzi cineva s-a îndrăgostit de mine.

Mă întorceam de la facultate udă leoarcă şi îngheţată, mijindu-mi ochii din cauza ploii, fără umbrelă, ca întotdeauna. Nici măcar nu am aşa ceva.

Făcând abstracţie de toată lumea din jur, un câine mare şi alb se îndrepta direct spre mine, fixându-mă straniu. În primă instanţă mi-am zis că e doar în imaginaţia mea. Când erau mai puţin de 5 metri între noi şi el venea la fel de hotărât, holbându-se, m-am gândit “ce naiba, n-o fi nebun să mă muşte !”

Odată ajuns în dreptul meu, se ridică în două labe şi îşi lasă amprentele gigantice pe geaca mea gri deschis. Nu părea să aibă vreo intenţie violentă, dar nici nu mă aşteptam să fie aşa de neobrăzat. L-am certat şi l-am trimis în treaba lui, dar mi-a răspuns cu încă o “îmbrăţişare”.

Chiar nu înţelegeam ce are cu mine, că n-aveam mâncare, să zic că era flămând şi îl atrăgea mirosul. Ignora pur şi simplu toţi oamenii care treceau (şi nu erau puţini) şi continua să mă hărţuiască. Oricum mă întorceam să scap de el, iar sărea pe mine. Pur şi simplu făceam piruete pe trotuar, negociindu-mi libertatea cu patrupedul, spre marele amuzament al politehniştilor care veneau de la cursuri.

Dupa ce i-am zis de vreo 20 de ori “nu-i voie” a terminat cu săriturile, dar s-a ţinut după mine tot restul drumului. Adevărata problemă e că în Cluj, trecutul străzii ar putea fi considerat un sport extrem şi nu aveam chef să fiu responsabilă de moartea unui câine amărât, chiar dacă m-a uns din cap până în picioare cu noroi.

M-am întors spre el şi i-am zis de parcă m-ar înţelege : “Bine. Hai să-ţi iau ceva de mâncare.” Am făcut stânga împrejur, îndreptându-mă spre magazin, în timp ce el venea agale în dreptul meu, de parcă îl ţineam într-o lesă imaginară.

Credeam ca odata hrănit, n-ar mai avea nevoie de mine. Greşit! A mâncat şi  apoi m-a condus, ca un gentleman, până acasă, spre groaza mea.

Poate în tot acest timp, scopul lui a fost să mă oblige să folosesc trecerea de pietoni.

This entry was posted in Everyday and tagged , , , . Bookmark the permalink.

20 Responses to La prima vedere?

  1. evir11 says:

    foarte bine…trbuie sa folosesti tot timpul trcerea de pietoni…cat despre caine: tot respectul, un gentleman…te-a condus acasa pe o vreme infernala…frumos din partea lui… putini fac asta in ziua de azi

    numai bine!

  2. walkeronsky says:

    hmm…nice story 😀 cainii au ceva cu tine se pare:D

  3. Vania says:

    Prevăd o lungă poveste de iubire…

  4. Marius Ola says:

    Poate era câinele semafor?…:)

  5. de ce? says:

    dar sa stii ca astia de oras, cainii, zic, invata foarte repede regulile de circulatie.

    ma distram intr-o noapte cu un prieten, venind dintr-un bar spre casa, ca noi am traversat pe rosu, strada fiind pustie, dar cainele de se luase dupa noi a asteptat culoarea verde 😀

  6. cristi says:

    ca tot e vorba de caini .. au ajuns un pericol , cateva exemple :
    1 umbla in haite foarte numeroase si risti sa te muste
    2 nu poti dormi noaptea din cauza lor (latra )
    3 apra cand nu te astepti in fata masini si risti sa spargi un far , etc
    si mai sunt o gramada …

    • Adia says:

      1. cainii nu musca oamenii buni.
      2. odata ce adorm poti sa zbieri la mine in finlandeza ca nu ma trezesc.
      3.daca iti apare in fata masinii un caine, tu iti faci griji pt far, nu pt viata lui?! pff…pai in ziua in care o sa calc un caine o sa imi tai permisul in 2 cu cel mai mare cutit pe care-l am.

  7. cristi says:

    nu tre sa fii rau ca sa te muste un caine ..te gandesti si la far ca e cateva milioane , poate ca ai inteles ca urasc caini ,dar nu e asa ..imi pare rau de ei !

  8. eu's M says:

    1. cainii nu sunt ipocriti ca oamenii ori te linge ori te musca… nu-ti zambesc in fata si te musca
    2 au ajuns pe strazi tot din cauza oamenilor (s-au mutat de la case si i-au lasat pe strada) nu au aparut din seminte purtate de vant
    3 de oamenii care te talharesc pe strada? de violatorii de batrane si copii? nu zici nimic?
    4. de traficantii de carne vie? tot cainii o practica?

  9. Naşul says:

    E trist să vezi fiinţe lăsate-n voia sorţii, că sunt câini sau oameni. Citeam undeva că avem aproximativ 15 mii de oameni ai străzii… ajunşi, în mare parte, acolo din vina… sistemului. Cine-şti-câţi câini vagabonzi avem pe străzi? :T
    Păcat că pe nimeni nu interesează soarta celor de pe stăzi.
    Ca la noi la nimeni. 😦

  10. boghi says:

    cainii sunt destepti, deci o fi fost un cititor fidel, dar clandestin din motive lesne de inteles…

    • Adia says:

      pai tocmai faptul ca s-a tinut dupa mine te contrazice…ca cineva care mi-a citit toate “intunecimile” ar fugi in directia opusa cat l-ar tine picioarele :p

  11. ssteliana says:

    13 e numarul meu norocos!

  12. zangaman says:

    arj , eu l-am trimis sa te conduca la mine ,sa bem un suc,dar a gresit adresa se pare 🙂 l-ai fermecat si pe el

  13. paulgsandu says:

    ar fi fost poate frumos – mai ales ca ploua si, din cate inteleg, nu avea umbrela, sa-l poftesti la un vin fiert..si cine stie in ce sau in cine s-ar fi metamorfozat atunci..

    • Adia says:

      mai bine asa…il prefer caine :p
      daca se metamorfoza imi spulbera iluziile de la primele cuvinte, ca toti semenii lui :p

  14. DianaEmma says:

    Parca numai animalele pot iubi asa repede si inocent… sub masca nevoii…

Leave a comment