Neatenţia frate!


autobuz clujMi-au lipsit multe aspecte ale Clujului peste vară, dar autobuzele şi troleibuzele  nu se numără printre ele.

Am realizat asta azi când mergeam spre Haşdeu, lipită de un necunoscut,  mai ceva ca la a treia întâlnire. Când spun “lipită” nu exagerez, pentru că nici unul dintre noi nu se ţinea de vreo bară, ci eu mă sprijineam în el şi el în mine. Mai lipsea să-mi mângâie delicat părul şi eram întruchiparea cuplului ideal.

Pe lângă asta, la vreun metru de noi era o femeie, care judecată după mirosul de prăjeli pe care îl emana cu generozitate, era tare gospodină şi harnică.

Nu mă ajuta deloc nici geaca pe care îmi doream din răsputeri să o deschei, dacă aş fi putut să îmi mişc vreo mână fără să lovesc încă vreo câtiva oameni. Simţeam cum mi se înroşesc obrajii de la căldură şi abia aşteptam să cobor.

De pe la jumătatea drumului, singurul lucru la care m-am gândit a fost “înca puţin! încă puţin!…” şi m-am gândit la asta aşa de intens, încât am chiar crezut că e adevărat.

Aşa că în următoarea staţie, să crăp de ciudă şi alta nu, că nu-s mai puternică, să o pot lua în braţe pe bătrânica ce cobora pipăind îndelung fiecare treaptă şi să o plasez pe trotuar. Mi-aş fi rugat “iubitul”, dar m-am gândit că n-a fost decât un “one trip stand” şi n-am nici un drept să îi cer favoruri.

Când m-am văzut afară, respirând aerul rece şi fără miros, aproape mi-a venit să sărut pământul, întocmai ca “Ion”. Înainte să încep un dans al victoriei, însă, îmi cade privirea pe un magazin de “Covoare noi la cele mai mici preţuri”.

Vedeţi voi, încă din prima zi de facultate, magazinul ăsta a fost unul din reperele mele de bază. Întotdeauna când îl vedeam ştiam că mai am o staţie până acasă !

Ei bine, de acolo şi până în Haşdeu nu mi s-au mai părut absolut deloc simpatice mănuşile fără degete !

Vodpod videos no longer available.

This entry was posted in Perspectiva blondă, Râzi cu mine and tagged , , , . Bookmark the permalink.

16 Responses to Neatenţia frate!

  1. Ela says:

    Poate e doar parerea mea, dar titlul nu sugereaza nimic din continutul articolului. In rest, numai de bine 🙂

  2. de ce? says:

    hahaha, o sa devin fanul tau. auzi “one trip stand” :)))

  3. olimpiu says:

    Asa cum cred eu ca lucrurile nu sunt intamplatoare, cred si acum. Daca faci un scop din asta. Cum altfel sa te fi bucurat de frigul de afara, cum altfel ai fi stiut ce inseamna expresia “o gura de aer curat/proaspat”.
    Iar in ceea ce ma priveste. intmplator am intrat pe blogul tau si credeam ca o sa fie unul din blogurile alea de care iti pare rau ca ai intrat. Spre fericirea mea nu e si pentru asta nu pot decat sa iti multumesc ca existi, m-ai facut sa zambesc si sa ma intristez citind printre articolele tale. Iar partea cu misterul desi am condamnat oamenii care se ascund dupa masti si se inarmeaza cu mister, al tau e de bun augur.
    Succes si spor la scris.

  4. vali.turean says:

    :)))
    Frumos! M-ai facut sa zambesc. Din pacate cam asa e cu transportul in comun. Imi aduc si eu aminte cand apucam sa urc abia in al 3-4-lea troilebuz. Din fericire Clujul compenseaza mult la alte capitole ;). Succese nebanuite!

    Vali

  5. ssteliana says:

    :))) gata! stiu ce vreau sa ma fac ”cand o sa cresc mare”!! 10x adia >:D<

  6. ssteliana says:

    =))) … cum era aia cu gbytes?

  7. zangaman says:

    era la un moment dat o reclama cu R.A.T facută de unguru bulan care descria cam ce ai simtit tu 🙂 vino in CR, RATC de aici e ceva mai lejer 😛

  8. cemicaelumea says:

    Da, si eu am avut o istorie de asta cu un necunoscut in maxi-taxi .Care au proprietatea de a lua niste curbe indraznete cu toata viteza, astfel incat calatorii ce n-au locuri pe scaune sunt obligati sa-si schimbe brusc pozitia in cautarea echilibrului ce pare iremediabil pierdut. Si intr-un astfel de momente vad eu mana necunoscutului cautand cu disperare un suport , si a nimerit tocmai in pieptul meu. Noroc ca era iarna si purtam o hainuta mai grosuta, sau tocmai de asta, nu s-o fi prins ce are in mana? (pentru ca a fost nevoie sa-i trmit priviri incarcate de ura ca sa se dezlipeasca).

  9. cemicaelumea says:

    s-o fi proptit el intamplator in sanul meu, dar prea s-a complacut in situatie…:si eu aveam mainile proptitte in alti oameni pentru a ma putea desprinde din asa imbratisare:))

  10. DianaEmma says:

    Ca sa imbini utilul cu placutul, poti sa iti iei manusi fara degete, dar care au si din alea de acoperit care se pot ‘rabata’. 🙂

Leave a Reply

