Va urma…!


De Lorelay am scris de multe ori. Am scris fie pentru ea, fie despre ea, fie am pomenit-o în poveştile mele.

E lesne de înţeles că ocupă un loc extrem de important în viaţa şi în sufletul meu. Despre ea v-am spus multe…dar nu v-am spus că şi ea scrie. Am încurajat-o mereu, dar îmi închidea întotdeauna remarcile în contraargumente fără sens şi zâmbete largi.

Susţinea că nu pot să-i ofer păreri obiective. Într-adevăr, tind să vad mai degrabă calităţile decât defectele persoanelor dragi, dar în scrisul ei am încredere totală.

Odată mi-a spus că o să înceapă să creadă în puterea cuvintelor ei dacă o sa iasă în stradă să ceară părerea necunoscuţilor, cu riscul de a părea o teroristă, şi acestora o să le placă. Oricât de puţin tentant ar suna asta, i-am propus, în schimb, să-i public ceva pe blogul meu.

Până atunci, vă las cu o melodie pe care m-a obligat sa o ascult de prea multe ori

Vodpod videos no longer available.

şi cu o “autocaracterizare”, sau, cum a numit-o ea acum câteva zile “Lecţii despre cum să fii eu” :

“împiedecaţi-vă de toate pragurile şi faceţi-vă intrări cu zâmbete, spargeţi-vă buza în uşă că e întuneric şi aveţi impresia că fuge cineva dupa voi şi nu observaţi că e închisa, pufniţi în public în râs că v-aţi amintit ceva şi vă faceţi că vorbiţi la telefon să nu zică lumea că sunteţi nebuni, după care să aruncaţi telefonul când vă chiar sună  în ureche şi vă speriaţi”.

This entry was posted in Everyday and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Va urma…!

  1. Bogdan says:

    Lorelay e fan Radiohead 🙂 Dar tu?

    • Adia says:

      o multime! dar momentan sunt fixata pe goo goo dolls, nickelback, hinder, g n r, finger eleven si hootie and the blowfish 🙂

  2. So, here I am! this is me…

    sunt responsabilitatea ta acum:))

Leave a Reply

