You want the first kiss?… the first basic rule… NEVER ask for it!!


by Lorelay !

N-am să înţeleg niciodată cum  întotdeauna aceeaşi strategie, veşnic surprinzătoare, pune  stapanire pe mine.

Dintre buzele întredeschise îi curge asemenea unei cascade de parfum fin vocea… Cuvintele lui zboara înspre mine şi pătrunzându-mi prin urechi, danseaza cu auzul meu. Atât de plăcut şi liniştit -sunetul glasului său îmi îmbrăţişează simţurile. Alunec încet, încet spre detaşare.

Vorbeşte, dar eu nu mă pot concentra la sensul cuvintelor, doar la mişcarea delicată a buzelor lui.

Imaginea vibrândă a buzelor i se asorteaza perfect cu vocea,  mi se strecoară în minte şi prinde rădăcini. Atât de adânc pătrunse, acestea invadează acea parte din interiorul meu în care dormeau fiorii – acum treziţi!

Chaos!

Totul este răscolit înăuntrul meu. Mă simt străpunsă  din creştet şi până în vârful degetelor de fulgerul fiorilor, izbindu-se violent în peretele sufletului meu. Încerc să ignor răscoala de senzaţii din mine şi să mă concentrez asupra exteriorului. Hipnoza buzelor tale, în care sunt prinsă ca într-o imensă pânză de paianjeni, mă împiedică să  evadez.

Ma întreb… cum se simt buzele tale? Ce gust are sărutul tău?

kiss

Cu eforturi supraomeneşti am reusit să  mă eliberez de dansul de seducţie al  buzelor, din care încă izvora culoarea vocii tale.

În zadar!

Aproape bucurându-mă de clipa de autocontrol, când am putut să îmi dezlipesc privirea  de pe sărutul la care tânjeam sălbatic, am căzut în altă capcană… privirea mea a întâlnit-o pe a ta…

passionM-am condamnat singură la închisoarea din ochii tăi. Fără să încerc măcar să mă împotrivesc, mă lăsam să alunec pe un topogan  de gheaţă spre căldura ce răsuna în mine gata-gata să mă topească.

Aş vrea să te opreşti din vorbit şi să mă săruţi… ,dar tu?

Mă vrei mai aproape?…mai mulata pe tine?  Vrei să simţi căldura îmbrăţişării mele în timp ce şuviţe din părul meu îţi mângâie obrazul, iar mirosul parfumului meu îţi umple nările?

Ai vrea să-mi cuprinzi zâmbetul cu sărutul tău?

Tare mult aş vrea să-ţi pot citi gândurile uneori..

Eu vreau !

Vreau contact buze-buze, buze-piele, limbă … uşor, intens, învăluitor, înnebunitor !!!

Iar la final… „M-ai fi sărutat, dacă nu te-aş fi sărutat eu ?“

sarut



Tare mult as vrea sa-ti pot citi gandurile uneori.

This entry was posted in Everyday and tagged , , , . Bookmark the permalink.

21 Responses to You want the first kiss?… the first basic rule… NEVER ask for it!!

  1. zangaman says:

    “Vreau contact buze-buze, buze-piele, limbă … uşor, intens, învăluitor, înnebunitor !!!”

    frumos pasaj 🙂 ma intreb cui ii este dedicat articolul 😀

  2. teofiltripo says:

    Oare de ce mi s-a oprit respiratia…fara sa vreau!

  3. everzor says:

    Comentariul lui ”eu’s M” e genial. În zilele noastre se numeşte SPAM!

    Articolul e genial, romantic, pătrunzător, întrucât te simţi ca şi cum ai fi acolo, în locul autorului :-). Având în vedere că e abia 6 dimineaţa, m-am lăsat purtat puţin pe valurile romantismului din mine, imaginându-mi cum mi-aş dori să arate sărutul ideal (să nu spun perfect) pt. mine.

    Te felicit, dominişoară(?). Ai votul meu pe FTW.

  4. Mladin Adrian says:

    wowww da oare “the whole family” are ceva dar din acesta ? :))
    superb, trebuie sa o felicit 😛

  5. Marius Ola says:

    Frumoasă descriere a atracţiei 🙂

  6. Marius Ola says:

    PS: În fapt, primul sărut este cel care contează, poate cel mai mult:)

  7. Mladin Adrian says:

    i’ll never ask 😛

  8. olimpiu says:

    te-ai indragostit, asta e de bine, ma bucur pentru tine. Iti doresc sa fi fericita cu adevarat chiar si pentru o singura zi si sa nu regreti nimic, pentru ca asta te-ar ucide incet. Ai grija de tine. Indragosteala e buna, dar iubirea e minunata.

  9. Licuriciu says:

    Se pare ca acest post a reusit sa atraga un roi de bloggeri sentimentali…si bine a facut ca s a limitat in acest post doar la sarut, ca daca nu, aveai o pleiada de barbati salivand (ca sa ma exprim elegant) in fata monitoarelor :))
    Cu drag,

    Licu’

  10. Andrei B says:

    – iar respiratie iti ingheata. O auzi spunand tremurand “am prieten”.

    Si de-aici se duce naibii totul. :))

  11. Lorelay says:

    …dar nu am prieten… ;))

  12. Xerxes says:

    …frumoasa descriere….bogata imaginatie

  13. Xerxes says:

    …frumoasa descriere…bogata imaginatie…

  14. @Andrei B – “in orasul nostru sotia primarului se f*** cu macelarul”

    ce prieten baejnebun 🙂

  15. cristina says:

    Ador postul acesta!
    Imi aminteste de…o seara.
    Multumesc!Ş=

Leave a Reply

