Asfinţit


Sunset girl

Ultima lumină a zilei se strecoară printre jaluzele.

E momentul meu preferat, când soarele se luptă pentru putere cu luna.  Parcă ar încerca să-şi dovedească măreţia în cele din urmă raze, învaluindu-mă în portocaliu şi în cald.

Undeva departe, clopotele unei biserici leagănă vântul, luându-şi rămas bun de la zi în favoarea serii. Oare bat în fiecare seară şi am fost prea surdă pentru a le auzi? Pentru ce să bată Joia?

Aş vrea să strâng la piept această clipă, sa-i împiedic dispariţia, să o prefac în veşnicie…

Soarele începe să-şi închidă ochii şi îmi dau seama că bătălia e pierdută…Îşi coboară treptat privirea de pe genunchii mei spre glezne, cu mângâieri întunecate.

Dispare apoi ca şi când nici n-ar fi fost, lăsându-mă singură cu promisiunea zilei de mâine…

Vodpod videos no longer available.

This entry was posted in Momente speciale. Bookmark the permalink.

7 Responses to Asfinţit

  1. achilianu says:

    “Soarele începe să-şi închidă ochii şi îmi dau seama că bătălia e pierdută…”
    pentru azi…mine e o noua zi!
    sanatate…

  2. alphadog says:

    Dar nu rămîi singură. Eşti cu luna şi cu noaptea. Cele două surori nedespărţite, cu păr întunecat. Ambele frumoase.

  3. eu's M says:

    Unii urmaresc asfintitul pana la ultima suflare in timp ce altii asteapta primul scancet timid al soarelui

  4. Povestiri din orasul viu says:

    Iti dai seama ce zgomot ingrozitor ar fi ca clopotul bisericii sa bata repetitiv secunda de secunda pentru ca minunata clipa sa se perpetue la nesfarsit? :)))

  5. Lorelay says:

    momentul meu preferat din zi 😀

  6. Lorelay says:

    MOMENTUL PERFECT!

  7. Lorelay says:

    momentul potrivit!

Leave a Reply

