Tehnici parentale


funny-ads-mothers-1Unchiul meu era la o şedinţă la serviciu când a început să îi sune telefonul. Pe ecran apare numele “Mihai”. Fiul lui. Respinge apelul, impunându-şi să nu uite să îl sune înapoi la sfârşitul şedinţei. Telefonul îi sună din nou. Şi din nou. Şi din nou. Gândindu-se îngrijorat că ceva nu e în regulă, s-a scuzat, a ieşit pe hol şi a răspuns.

– Să-i zici la mama să-mi aducă hârtie igienică! lătră Mihai în loc de salut.

– Păi dacă ţie nu îţi răspunde, ce te face să crezi că îmi răspunde mie?

– Păi mi-a răspuns, dar nu vrea.

Mirat peste măsură de refuzul soţiei absolvete de psihologie (la Spiru Haret), o sună în căutarea unei explicaţii.

– De ce nu-i duci, scumpă, hârtie la copil ?

– De aia! Lasă-l, că aşa îi trebuie! Să se înveţe minte! Că şi eu de câte ori îl rog să facă ceva îmi zice “imediat”. Imediat îi duc şi eu.

This entry was posted in Familie, Râzi cu mine and tagged , , . Bookmark the permalink.

21 Responses to Tehnici parentale

  1. Marius Ola says:

    E cam drastică lecţia. A, nu drastică am vrut să zic, e un alt cuvânt, care-mi scapă şi nu am hârtie igienică nici eu 🙂

  2. olimpiu says:

    esti geniala!
    :)))))))))))))))))))))))

  3. eu's M says:

    “imediatul” asta e boala nationala… si eu si oricine dintre noi spune imediat.. doar sa scape de ‘bataia de cap’. E ca in bancul ala cu sotia.. Sotia isi intreaba sotul si acesta raspunde la fiecare intrebare “Da draga mea, pana cand sotia ii zice..”Am impresia ca tu nu ma asculti .. sotul : Da, draga mea.

  4. ssteliana says:

    isn’t this lovely!! 😀 :)))))))))))))))))
    cred ca o sa’i placa articolul asta :>! poate se mai ia de mine acuma >:)

  5. olimpiu says:

    bineinteles ca are o foarte mare legatura.
    Poti sa descrii o situatie amuzanta precum cea de fata si sa nu rada nimeni.
    Da modul de expunere este cel care face diferenta.
    Asadar, dupa cum spuneam…………..
    Esti geniala ! :)))

  6. alphadog says:

    Sper că nu era prins chiar în mijlocul problemei! Tare mi-e că a scăpat de ea… imediat. :))

  7. zizzou says:

    Lasa ca am mai intalnit tipuri d’astea de “conversatie incrucisata”.
    ” Mama lui X si Y:
    – Auzi, stii de ceva de Y?!? [sora ta]
    Fiica:
    – Ahh nu…
    M:
    – Pai nu dau de ea, stii cumva unde e si de ce nu raspunde?!?
    F:
    – Ahh nu! dar stii ca sunt la 2500 de km distanta!
    M:
    – Ehh stiu! Mai sun-o si tu daca dai de ea da-mi un telefon ca sa o sun!
    F:
    – Ceva important?!? [ingrijorata]
    M:
    – Ahh nu vroiam sa incui usa si nu stiam daca are cheie! ”

    GENIAL =))

  8. Xerxes says:

    oricum calma familie as zice si Mihai merge peste tot cu mobilu ?

    • Adia says:

      da, simpatica familie, n-ai cum sa nu-i indragesti. cat despre mihai, bineinteles ca nu-i lipseste mobilul din buzunar, doar e era tehnologiei, nu?

      • Xerxes says:

        da…dar ce e prea mult strica, eu sunt mai entuziasmat, bucuros……daca primesc o scrisoare decat un telefon. 😉

  9. Alex says:

    Priceless! 🙂

  10. Zamfir POP says:

    Vai, ce părinţi răi: nu iau “drepţi” la ordinul mucosului?

    • Adia says:

      pai nu o lua asa…bietul copil a rugat-o inainte pe mama de cateva ori, dar ea era decisa sa ii dea o lectie. nici tie nu ti-ar fi placut sa fii in situatia lui cu siguranta.

  11. blogurim says:

    Ipotetic vorbind daca ai avea o casa mare, sa zicem o vila si tu mergi la baie, ramai fara hartie, si o suni p maicata(asta inseamna sa ai telefonul cu tine, cum facem noi tineri in ziua de astzai), care e la bucatarie si nu te-ar auzi daca strigi, ce faci?
    Il suni pe tata daca ai un conflict cu mama?

  12. zizzou says:

    Brusture sau cocean! THE BEST SOLUTION in ass cleaning :))

  13. zizzou says:

    Si totusi chiar asa cum naiba sa te “scoata” cineva dintr-o asemenea situatie de cacao?!? 😀

  14. ba…vorbim despre cum sa ne stergem sau despre ce e postu asta …wtf…aiurea

  15. Bogdan says:

    Sal,
    Daca esti interesat de schimb de link in blogroll adauga-ma si anunta-ma sa te adaug si eu.
    Bafta si Spor la Treaba 😉

  16. stiv` says:

    i killll uuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leave a Reply

