Am aflat şi cum se fac copiii


kissPurta tricou cu Mickey Mouse, îmi ajungea până la cot şi era cea mai enervantă creatură pe care mi-a fost dat s-o întâlnesc. Cu cât eram mai ocupată, cu atât avea mai mult chef de poveşti.

Într-o zi mi-a declarat,aproape strălucind de mândrie, că ştie cum se fac copiii.

Mi-am propus să o ascult cu o figură serioasă şi să nu o ironizez absolut deloc, amintindu-mi de toate ipotezele mele despre provenienţa copiilor de când eram de vârsta ei.

S-a aşezat lângă mine ca un om mare pregătit să explice diferenţa dintre bine şi rău unui copil. Aşteptam să îmi spună ceva despre barză, când a început, cu voce joasă, de parcă mi-ar împărtăşi un secret :

– Păi…la băiat îi vine ciclul….numai că alb.

Ei, asta chiar m-a luat pe nepregătite ! Am izbucnit într-un râs aşa de zgomotos de parcă mi-ar fi explodat din piept. Ea s-a supărat şi a plecat, trântind uşa.

Continuarea nu mi-a zis-o niciodată.

This entry was posted in amintiri, Râzi cu mine and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

26 Responses to Am aflat şi cum se fac copiii

  1. Weekender says:

    Un blog facut cu grija, curat, Scris frumos, cursiv, iti termini ideea, este evident ca ai de spus ceva… Felicitari!

  2. Marius Ola says:

    Am răs şi eu cu lacrimi 🙂 Mi-ai înveslit dimineaţa. Mersi:)

  3. Teodora says:

    Subscriu la ceea ce a zis Marius…..nu mi-ar fi trecut niciodata prin cap asa ceva 🙂

  4. calinhera says:

    Pfu, pe-asta chiar n-am mai auzit-o niciodată!
    PS Multumesc pt votul de pe polimedia.

  5. Adia says:

    pai da..exprimarea te lasa masca, pentru ca daca stai sa te gandesti, nu a fost chiar asa de departe :p

  6. nepoate says:

    La asta chiar nu m`am asteptat 🙂 . Eu zic sa o imbunezi cumva pentru a afla si continuarea

  7. zangaman says:

    si apoi e cursa contra cronometru :)) spre the big egg 😛

  8. cell61 says:

    Ha Ha Ha, e bună de tot.
    Cine i-o fi zis asta, chiar că a avut “inspiraţie” 🙂 🙂

    Offtopic: mulţumesc de vot pe polimedia. Te-am adăugat la blogroll, îmi place ce-am găsit pe-aici 😉
    Revin, când mai am puţin timp liber.

  9. Dr.A says:

    fain. la asta nu m-am gandit.

  10. ssteliana says:

    ai putea scrie o carte cu perlele mele :)))) b-(… ce copil ciudat eram…mai ti minte ce vroiam sa ma fac ”cand o sa cresc mare” ?:))))))))! discovery channel rulz :D:D:D

    • Adia says:

      Ce sa zic? Prietenele tale visau sa devina balerine si actrite si tu…erai fascinata de cadavre la tv si ziceai ca o sa te faci medic legist :p

  11. ssteliana says:

    si spre deosebire de moni eu nu aveam impresia ca trebuie sa dansezi ca sa faci copii.. 😛

  12. eu's M says:

    acum zici ? pai puteam sa ma scutesc si eu de la orele de sport cu fraza “scutit de zi”.

  13. maw says:

    Ce dragut.
    Eu eram mai expirata… N-am crezut niciodata faza cu “barza” dar nu aveam nici o alternativa de raspuns prea buna… asa ca ziceam: “Copiii vin cand au ei chef. Daca parintii nu se cearta, atunci poate o sa vina si copilul. Cred… Daca vrea si daca nu doarme.”
    😀

  14. olimpiu says:

    sa stii, cei mici sunt mai perceptibili decat noi, asimileaza mai mult, iar gestul tau i-a daramat increderea, ar fi indicat pe viitor sa o asculti si daca iti vine sa raza, nu mai sta prin preajma ei si incearca sa nu o ironizezi. Ideea e ca nu e tocmai un copil ci o fiinta umana ca si tine si nu o trata ca pe un copil, ci trateaz-o ca pe o personana mai putin experimentata. Ajut-o sa creasca.
    Stii ……. Nu-i face altuia ceea ce nu ai vrea tu sa traiesti.

    • Adia says:

      pai doar am spus ca eram decisa sa nu o ironizez…dar m-a surprins asa de tare raspunsul ei incat rasul a venit ca un reflex, nu am putut sa-l opresc. 🙂

  15. Balah says:

    am ras cu lacrimi:)) si inca mai rad

  16. negrea andrei says:

    bah copiii se fac prin SEX

  17. ssteliana says:

    =))

  18. florynleahu says:

    ioi, poi eu parca tot nu crez 😛 si barza? … 😦

  19. kidulin says:

    :)) fain; copii din ziua de azi iti zic si ce nu stii ;))

Leave a Reply

