The politician ate my homework


DebateEram la un pas sa nu îmi fac tema la consiliere pentru că oamenii din ziua de azi nu mai ştiu să se certe.

Trebuia să urmăresc o dezbatere televizată şi să studiez barierele în comunicare şi efectele pe care le au asupra interlocutorilor şi să scriu pe larg despre zece. Bineînţeles că m-am gândit că e aşa de uşor, încât mi-am lăsat toată treaba pe ultima zi. Planul era să găsesc o dezbatere şi după o jumătate de oră să am material cât pentru două teme.

Ei bine, astăzi m-am uitat la televizor mai mult şi mai atent decât toată luna trecută şi…degeaba ! Mi-am decolorat butoanele pentru Realitatea, OTV, Antena2, Antena3 şi după miezul nopţii, din disperare, am dezvirginat şi GSP-ul.

Ba dadeam peste interviuri telefonice, ba peste oameni care vorbeau despre acelaşi lucru separat, ba peste alţii care răspundeau docil la întrebări, fără a-mi oferi nimic de criticat.

Cea mai acceptabilă situaţie era a doi bărbaţi de pe RTL, care deşi aveau un limbaj corporal despre care aş fi putut scrie pagini întregi, n-aveam idee cine sunt şi nu ştiu maghiară ca să pot explica dezbaterea.

Am ajuns până la urmă la reluarea de la Apropo TV, unde m-am legat cu nemernicie de poziţia celor trei scaune, care deşi aşezate pe o linie orizontală imaginară, cel al lui Dan Bitman era mai degraba îndreptat spre cel al lui Andi Moisescu, făcându-l pe Călin Goia să simtă nevoia de a atrage atenţia gesticulând excesiv. Înainte de a-mi mai bate joc de cunoştinte, însă, s-a terminat discuţia acestora şi m-au lăsat cu nouă băgări de vină în minus.

Aşă că m-am dat bătută. M-am dus la culcare, încă amestecând prin programe din inerţie. La un moment dat, Sorin Oprescu – interviu. Întreruperi, fluturări de deget, ironie, ridicări critice din sprâncele, perfect! Sar din pat în căutarea unui pix şi aud “Vă mulţumim pentru participare domnule Oprescu.” La naiba! De unde scot încă şase?

Slavă Domnului cu “Punctul de întâlnire”, că Mirel Palada şi Radu Tudor mi-au oferit tot ce am avut nevoie şi ceva în plus. Aşa oameni buni, certaţi-vă! Nu mă lăsaţi fără meserie…

This entry was posted in Everyday, Râzi cu mine, viata and tagged , , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to The politician ate my homework

  1. Vania says:

    Treuie căutat pe unde merge Cristian Preda…

  2. Marius Ola says:

    Adevărul că nici certurile nu mai sunt ce au fost:)

  3. cell61 says:

    Nu-mi prea vine să cred. Să înţeleg că ne-am civilizat?
    Eu ştiu?

  4. Culian says:

    Stai liniştită că cel puţin 2-3 săptămâni vei avea material … trebuie să mai ai şi puţin noroc să te găseşti prin preajma televizorului când se porcăiesc ăia că sigur o vor face. Aseară la Antena 3 în emisiunea lui Gâdea ai fi avut ce să vezi … conflicte peste conflicte, regizate dar … totuşi conflicte. 😀

  5. Lorelay says:

    wow, Tv meu e scos din priza inca din august – nici un nume aproape nu imi suna cunoscut 😀
    I live inside my world 8->

  6. zizzou says:

    Politic sucks!

Leave a Reply

