Moment în întuneric


Couple_in_the_shadeTălpile goale păşesc încet, de parcă le-ar fi teamă să nu strivească momentul crezut amintire. E întuneric, dar nu mi-e frică. Cunosc întunericul acesta, ştiu câţi paşi sunt până la uşă şi înapoi până la pat. Păşesc încet, iar tălpile îmi sună a ieri.

Mi-e frig şi îmi caut zadarnic refugiu sub pături. Mi-e frig din suflet. E el. El mă cunoaşte, îmi ştie picioarele veşnic reci cu mult înainte să le simtă şi prin somn, prin vis, mi le încălzeşte în palme.

Îi sărut pleoapele şi-i las bătaile inimii să-mi mângâie urechea. Nu înţeleg ce vrea să îmi spună, dar îmi place să ascult…

Să fie fericirea, sau doar o părere?

Vodpod videos no longer available.

This entry was posted in Momente speciale, Oameni dragi and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

15 Responses to Moment în întuneric

  1. zizzou says:

    Culmea, este si una si alta!

  2. achilianu says:

    Foarte frumos…m-ai lasat fara cuvinte, insa, incerc, cu greu, sa zic ceva…cred ca e atat fericire, cat si tristete, realitate cat si vis…frumos!
    sanatate…

  3. Lulu says:

    O, frumos spus; cunosc povestea picioarelor sloiuri de gheata si uneori tare greu e sa le incalzesti cand nu e nimeni sub patura!

  4. Mladin Adrian says:

    am citit articolul acum cateva zile… vroiam sa comentez, dar nu stiam ce… am zis lasa ca intru peste cateva zile, il mai citesc odata si comentez…. ok, l-am mai citit odata! si inca odata si din nou… dar nu stiu ce sa comentez… nu stiu cat de departe esti tu… nu stiu de unde esti tu… stiu totusi ca pe cat de departe… pe atat de aproape 😛

  5. Balah says:

    impresionant as putea spune:)

  6. kaLoo says:

    Scrii frumos, poti incepe o carticica de 50 pagini :). E greu cu intunericul asta, in camera, sub patura cand nu simti o respiratie sau o mana sa te imbratiseze si niste buze sa te sarute…. hai ca m-a apucat sentimentalismul 🙂

  7. kaLoo says:

    Am zis si eu asa 🙂 , incearca 400 atunci:D

  8. avramizza says:

    Se intampla cateodata sa fii fericit chiar si cand ai inima zdrobita. :/

Leave a Reply

