Nu o compara cu mama ta!


mother in lawDecât eventual dacă mama ta e un exemplu de frumuseţe, amabilitate şi inteligenţă. Dar să fim serioşi, câte mame sunt aşa? Cunoşti vreo două şi de vreo trei ai auzit zvonindu-se, dar în orice caz, a ta nu face parte din categoria excepţională.

Noi înţelegem foarte bine şi respectăm faptul că pentru voi ea e femeia pe care aţi iubit-o prima dată, care v-a şters mucii, v-a făcut cartofi prăjiţi când nu v-a plăcut cina, v-a desenat peisaje la miezul nopţii pentru a doua zi la şcoală şi v-a dus la urgenţe dacă aţi strănutat.

Aşa că ne aşteptăm să înţelegeţi şi voi că în ochii ei noi vom rămâne întotdeauna “cea care nu e destul de bună pentru fiul meu” şi o să ne simţim mereu ca în prezenţa comitetului de evaluare. Pentru că atunci când ne priveşte galeş şi ne întreabă “aşa ai vrut tu să ţi se vadă sutienul, dragă?”, zâmbetul ei crispat şi ironic zice de fapt “Uite-o şi pe asta! Ce-s cu papucii ăia de curvă? Nu-i cam slabă? Pe pariu că nici nu ştie să facă de mâncare.”

Vă sugerez să vă gândiţi de două ori înainte să vă îngropaţi nasul în curbura gâtului nostru şi să ziceţi ceva de genul “Mmmm…miroşi ca mama!” pentru că aşa nu ajungeţi nicăieri! Eventual pe canapea, vorbind la telefon cu mama!

This entry was posted in Părerea mea.., Râzi cu mine and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

25 Responses to Nu o compara cu mama ta!

  1. colaholicu says:

    :))) tare asta cu “mirosi ca mama”

  2. ruxandrada says:

    Slava Domnului, eu nu am avut probleme de genul asta…soacra-mea e o femeie de nota 10 si ne intelegem foarte bine.
    Niciodata nu m-a comparat cu maica-sa, nu mi-a spus ca ea e cea mai cea,in schimb mereu imi zice ca seman mult cu ea..

  3. Lili says:

    Si viitoarea mea soacra e o femeie simpla, dar de nota 10. Sustine ca ma iubeste ca pe fiica pe care nu a avut-o, iar daca fac ceva prin bucatarie si nu corespunde, isi cere o mie de scuze ca imi spune. Am noroc mare cu asta pentru ca pentru iubi meu este cea mai importanta. Pfuuu….

    • Adia says:

      bine zis, ca pe fiica pe care n-a avut-o. daca avea si era si apropiata de varsta ta…de nota 10 cum e ea tot facea comparatii. oricum, felicitari si tie 🙂

  4. Lili says:

    Mare dilema asta cu soacrele. Ai mei au divortat din cauza asta. Stiu ce inseamna si am grija sa vad ce vine la pachet cu ce iau. Nu inteleg de ce, ca parinte fiind, crezi ca stii ce e mai bine pentru puiul tau.
    Si ne mai miram de ce barbati porci ne-am educat de-a lungul vremurilor.

  5. Razboiul asta intre parinti si “cel” sau “cea” pentru care va exista intotdeuna intrebarea “oare e destul de bun(a)” nu se va termina nicodata. O mare problema este ca la noi in romania este mai acut pentru ca aici “puiul mamei” indiferent ce sex ar avea trebuie sa stea in cuibul parintesc cat se poate de mult si nu poate pleca datorita unor prejudecati mai repede sa-si vada de drum singur, doar cu povetele primite pana la acel moment in rest ei sa respecte alegerile progeniturilor lor.
    Nu-ti fa probleme ca si la baieti e la fel, am auzit si eu de multe ori “tatal meu face asa…..”, ” ai mei ….” si e asa cum spui tu, doar ca e din partea cealalta ;).

  6. ZuZu says:

    Cred ca mama o sa se mire de oricare ma ia :))

  7. Weekender says:

    “Nu o cuceresti doar pe ea, trebuie sa cuceresti si toate persoanele importante din viata ei.”
    (http://weekender-recyclebin.blogspot.com/2009/11/16-femeia.html )

  8. zizzou says:

    “Mirosi ca mama”?!? hai ca asta deja e mult prea tare… asta e genul de replica pe care scrie NEVER TO USE 🙂 Oricum si chiar daca “mama” ar fi o soacra “model” parca tot nu merge sa faci comparatii de genul asta.

    P.S. eu m-am bucurat de parinti open-minded, iar mom a fost f. ok cu fiecare relatie de a mea, recunosc ca pe unele nu le-a placut exagerat de mult, dar macar niciodata nu m-a fortat sa ma despart de X-leasca doar pentru simplu fapt ca “arata ca or curva” sau “nu este de nasul meu”! Deci ma pot numi un barbat norocos!

  9. flaiu says:

    “mirosi ca mama” – gresala capitala !
    nu se zice asa ceva :)) .. niciodata :))
    sunt mame care sunt un exemplu de bunatate, inteligenta, frumusete bla bla si mai sunt si de treaba … dar intotdeauna o mama oricat de buna ar fi ea, o sa vrea ce`i mai bun pentru copilasul ei 🙂

  10. flaiu says:

    uhm .. nu :))

  11. flaiu says:

    sincer, cred ca imi aduceam aminte daca stateam cu tine in camera :))
    da de curiozitate … cum o chema ? 🙂

  12. Alex says:

    mirosi ca mama chiar ti-a zis cineva asa ceva?!? =))

  13. cell61 says:

    Bine că nu i-a spus “Miroşi ca mama ta”, că atunci chiar că s-ar fi pus nişte întrebări delicate 😀

  14. maw says:

    bai, priviti partea buna… macar mirosea frumos maica-sa, nu? 🙂

    @cell61: :)) da, la asta nu m-am gandit. ai fost tare :D:))

  15. Marius Ola says:

    Eu chiar nu pot să îmi închipui un bărbat să îi spună unei femei: “miro-şi ca mama!”. Nici măcar cuvântul miros nu e foarte potrivit 🙂

  16. olimpiu says:

    uuuuuuuuuuuuuuuuuu, ce morocanoasa suntem noi. Probleme in paradis?
    Lucrurile si aici au o alta explicatie. Asa cum noi, astia carora ne vine “ciclu alb” , primul san de femeie pe care am pus gura a fost al mamei, asa si voi primul vis erotic pe care l-ati avut a fost cu tata ( acum nu e musai sa fi fost primul dar pun pariu ca a fost), nu cred ca e ceva de reprosat. Ca si voi ne cam comparati cu tati ( vostrii bineinteles) chiar daca nu verbal .

  17. DianaEmma says:

    Nici ca sa-i sui ca gateste mai bine ca mama ta? 😀

Leave a Reply

