Al naibii bitter suedez !


Ora 2:45.

Da, noaptea.

N-ar fi grav daca aş dormi mâine până poimâine. Doar că dimineaţă la 8 am examen şi mă simt de parcă încerc să adorm în plină zi. Aşa că ce idee blondă mi-a venit ? Staaai, că am bitter suedez ! Nu se presupune că e bun pentru orice?

Aşa că i-am luat prospectul la cercetat. Mare încredere au oamenii în el ! Parcă citeam dintr-o carte de poveşti. Vă arăt doar cele mai palpitante paragrafe.

13. “La durerile în urechi şi la vâjâitul în urechi, să se umezească un tampon mic şi să se vâre în ureche. Ajuta foarte bine şi la readucerea auzului pierdut.”

28. “Ele vindecă paraliziile, alungă ameţelile şi greţurile.”

31. “Picăturile vindecă şi cancerul, pustululele vechi şi negii.” Perfectă alăturare a cuvintelor! Nu numai că e un remediu împotriva cancerului (să anunţe cineva doctorii că s-a găsit!), dar pe lângă asta, scapi CHIAR şi de pustule şi negi! Cancer-free and pretty lookin’ !

37. “Dacă cineva nu poate să mănânce cu poftă, îi readuc gustul pierdut.”

42. “Dacă sunt înghiţite, vindecă şi muşcăturile câinilor turbaţi şi ale altor animale, căci tămăduiesc şi distrug toate otrăvurile. Să se aplice şi o cârpă umedă pe răni.”

43. “În caz de ciumă (până la urmă, ciuma e aşa de des întâlnită..) sau alte boli contagioase e bine dacă se ia în timpul zilei de mai multe ori, căci ele vindecă buboaiele şi pustulele de ciumă chiar dacă s-ar afla deja în gât.”

46. “Cine nu poate dormi bine noaptea să ia câteva picături înainte să se ducă la culcare. În caz de însomnie nervoasă, să se pună pe inimă o compresă umezită cu picături diluate.”

Bine, ştiu ce gândiţi, dar sunt disperată ! Adică eram. Acum mi-e doar cald.

Compresă pe inimă nu mi-am pus, pentru că mi s-a părut la fel de eficient ca şi cum m-aş învârti de 13 ori în jurul unui scaun de bucătărie făcând incantaţii şi dansând din buric. Dar nici câteva picături diluate nu mi s-a părut suficient. Eu trebuie să dorm, şi cât mai repede ! Aşa că am tras o gură sănătoasă direct din sticlă.  Dacă aş fi fost într-o parodie, timpul s-ar fi oprit, camera s-ar fi centrat pe ochii mei şi aceştia s-ar fi crăpat ca o oglindă în care ai aruncat o piatră.

Am simţit alcoolul cum îmi iese pe nas, pe urechi, pe vârfurile genelor, apoi se ondulează ca un şarpe boa până în stomac. Am simţit neuroni îmbrăţisându-şi familiile de rămas bun. Mi s-au încălzit mai întăi obrajii, apoi mi s-a părut că un grup de indieni au făcut un foc de tabără înauntrul meu. Am deschis fereastra. Degeaba.

Parcă am o cărămidă în vârful capului, sau parcă sunt teribil de ruşinată. Nu pot să-l ridic.

E 3:10 şi încă nu dorm. Îmi ocup timpul şi mintea ca să nu mă concentrez pe faptul că am înghiţit ceva care “distruge toate otrăvurile”.  Ei, cel puţin sunt asigurată în caz de muşcătură de câine turbat şi ciumă bubonică !

This entry was posted in Perspectiva blondă, Râzi cu mine and tagged , , , . Bookmark the permalink.

38 Responses to Al naibii bitter suedez !

  1. CARMEN says:

    “Tin pumnii ” pentru examen! :-))

  2. Marius Ola says:

    Cine ştie? Poate ajută şi la examen. Baftă!:)

  3. ssteliana says:

    OH! :)))
    numai tu dintre toti pamantenii..
    miss you so damn much! >:D<

  4. Adia says:

    @Carmen, @Marius : Multumesc ! Am stiut. Sper sa iau macar un 9. Accept si mai mult :p

    @Steliana: Miss u 2!!

  5. boo says:

    nici nu am auzit de o astfel de licoare magica pana acum, unde sf. dracul ai gasit asa ceva?

    • Adia says:

      La farmacie in iulius. Dar cred ca este la orice farmacie. Oricum, nu recomand :p

      • son of the Earth says:

        mai e bun bitterul suedez,doar daca tii o cura cu el, nu asa luat inainte de moarte… sa intri sa vorbim sa iti dau un sfat personal despre cum sa adormi 😀

  6. DianaEmma says:

    Si eu care stiam ca e bun numai pentru vergeturi si cicatrici…

    • Adia says:

      da de unde? ultimul lucru care il scrie pe prospect e ca daca ai bitter suedez nu mai ai nevoie niciodata de alt medicament :p

  7. Lili says:

    Negi mai ai?:))

  8. Roxana says:

    ahhahahaha :))) tare! adevarul e ca inainte de un examen avem salve neuronale criminale :)) si-atunci ies cele mai savuroase bloguri! 🙂 A fost ok la examen, asa-i?:))

  9. thorski says:

    Daca se retipareste prospectul apare si gripa porcina pe lista :D.

  10. Dojo says:

    Ma socheaza increderea oarba a unora in toate tampeniile. Era intr-o vreme la moda prostia asta. Uite unde stateau rezolvarile marilor boli ale lumii. Pentru porcina nu are “leac”?

    Bine ca n-a fo’ mai rau.

  11. Mladin Adrian says:

    aaaa si nu scrie ca daca bem amandoi deodata ne intalnim dupa o ora…. in vis, cel putin =)))

    hai ca e tare articolu…. cred ca o sa iau vreo 3 baxuri :)))

  12. Bogdan says:

    E prima data cand aud de bitterul asta suedez, da pare un fel de ambrozie.
    Cum fu la examen?

  13. Laura says:

    Daca vrei sa adormi cu succes, iti pot trimite o lista de titluri de filme care vor fi mai eficiente decat acest miraculor bitter. 🙂

    • Adia says:

      chiar te rog (desi odata m-am uitat la “acasa in bucatarie” în cautarea somnului şi am ajuns la finalul emisiunii perfect treaza. oh well, cel putin am invatat sa fac papanasi :p )

  14. iulia says:

    nu stiu ce sa zic -o sa-l incerc totusi !!!!!!1

  15. justme says:

    foarte frumoasa povestea ta, am ras de m-am prapadit de felul in care ai povestit….am uitat si eu de dureri automat:)

  16. Eclectica says:

    Adia,
    La cum gandesti, cred ca la tine se aplica altfel Bitterul. Adica cu sticla direct in cap, nu continutul…Daca vroiai sa adormi instantaneu era musai sa iei pastile date de psihiatru, alea au efectul asteptat de tine. Scuze ca am fost dura, dar ai mentalitatea comuna celor care asteapta rezultat din prima si daca nu-l au, atunci e un fals si o minciuna totul.
    Mai multa cumpatare in a da verdicte!
    Sanatate deplina si sa n-ai nevoie nici macar de bitter!

  17. danutz says:

    Prietena noastra cred ca era, totusi, putin adormita, caci daca ar fi avut rabdare sa citeasca prospectul in totalitate ar fi vazut ca la Mod de Administrare ai 2 optiuni:
    – Extern – se aplica comprese cu bitter-ul ca atare
    – Intern – 1(una) lingurita de bitter in 100ml apa.
    Pai prieten-o bitter-ul suedez are o concentratie de 40% alcool, pe care tu l-ai inghitit in toata splendoarea lui naturala si te miri ca ti-a explodat capul.
    M-ai lasat fara cuvinte.Noroc ca nu am astazi examen…

  18. fanas says:

    Folosesc bitterul suedez de ceva timp, intotdeauna diluat in ceai. Dimineata inainte de cafea, beau o cana cu ceai in care pun o lingura de bitter. Amanunt: bitterul e preparat de mama acasa. Am o mare sensibilitate la raceli, sincer, de cand folosesc aceasta metoda, nu a mai fost nevoie de polidin, singurul care ma ajuta. Sistemul nuero-vegetativ este vinovat de insomnii, cunosc, am trecut prin asta…Nu folositi aceasta bautura ca atare, e totusi alcool…Multa sanatate tuturor!

  19. radu says:

    hai ca esti tare, vrei dupa o inghititura sa faca miracole, inseamna ca atunci cand esti racita iei o pastila si astepti sa te faci instantaneu bine….ofofof….tineretul din ziua de astazi, inveti pentru examene si speri sa iei cel putin 9 dar nu sti ca atunci cand suferi de ceva trebuie sa iei un tratament complet…….apropo, nu crezi in licori miraculoase dar il ai in casa?????? pai crezi sau nu crezi in astfel de licori…eu unul daca nu cred in asa ceva nu mai dau si bani pe el………in rest succes la examene daca mai ai de dat

  20. florentina says:

    asa deci daca ar fii de povestit de biter suedez va pot povestiii un an si nu as termina ..nu spun din auzite ci din pateala sauexperienta de se poate spune asa am 39 de ani dar folosesc biter de multi ani cum a inceput totul simplu nu am putut manca doua saptamini tot ce bagam in gura ma durea stomacul o colega mia recomandat biterul suedez de la farmacie am fost la endoscopie raspunsul medicului o sa mai ma vizitez eu am spus nici odata si asa a fost nu pot fii fara el in casa am un baiat care la joaca ca toti copii mai se lovesc ,julesc biterul ma scoate din probleme nu de mult am fost la mare si unghia de la degetul mare mi sa infecta de mia intrat nisip aveam facuta pedichiura recent asa ca biterul ma scoate din probleme nu mai zic am avut probleme cu colonul tot biterul ma scos din durerii de cind am nascut am hemoroizi dar biterul ma scoate din bureri in 5 min cum va zic pt hemoroizi iau o bucata de vata si pun untura de porc curata adica nesarata pe o parte de vata si pe cealalta parte pun biter suedez asa deci partea cu untura o saez bine pe hemoroizi si pe chilot imi pun o compresa sa nu patez pijamalele sau patul pt ca biterul pateaza as putea sa va spun mult mai multe dar eu va sfatuiesc sa l beti cu o cana de ceai si o lingura de biter eu folosesc doar din farmacie ce pe eticheta scrie o parte in nemteste si o parte in romaneste eu il recomand la toata lumea acum nu crede ca o cana de ciai sau o lingura de biter tia trecut tot nu dar in timp vezi rezultatul

  21. dixu says:

    E ff bun bitterul dar inainte sa.l inghiti trebuia diluat in apa .. nu este indicat sa bei asa cum este in sticla .. :))

  22. “Am simţit alcoolul cum îmi iese pe nas, pe urechi, pe vârfurile genelor, apoi se ondulează ca un şarpe boa până în stomac. Am simţit neuroni îmbrăţisându-şi familiile de rămas bun. Mi s-au încălzit mai întăi obrajii, apoi mi s-a părut că un grup de indieni au făcut un foc de tabără înauntrul meu.”

    m-ai facut sa rad in hohote :)))) oricum, nu trebuia sa-l dai pe gat asa, nediluat 😛

  23. Darkie says:

    Sedivitax…adormi eficient si instantaneu sau papaverina…bitteru in cure lungi ca sa adormi asa repede,nu o data si gata sau cititu…la ala esti gata in 2 min:)))

  24. Gabbi says:

    Draga Dojo, daca nu vrei sa ai incredere oarba “in toate tampeniile” e problem ta dar uite, eu l-am incercat si a functionat dupa numai doua utilizari. Am racit in iarna asta si am avut si o tuse urata din cauza careia ma si sufocam adesea, Medicamente eu nu mai iau de foarte mult timp, nici macar paracetamol. Dar aveam bitter in casa (tin sa mentionez ca nu e bitterul suedez original, e un bitter dupa o reteta romaneasca, de la Dacia Plant) si doua seri la rand mi-am pus o compresa pe piept, nu inainte de a unge locul cu alifie de galbenele. Tusea a incetat si incet incet s-a dus si raceala pana la sfarsitul saptamanii, fara medicamente sau alte remedii. Doua comprese si atat. Au dreptate cei care spun ca bitterul ajuta foarte mult. Pe mine una m-a ajutat si cum am zis, nu era cel original. Asa ca cu atat mai mult ajuta bitterul suedez. Sa stii ca daca incerci un remediu natural si nu da rezultate din prima, asta nu inseamna ca nu functioneaza. Sa stii de la mine, tratamentele cu produse naturale sunt de lunga durata dar au rezultate garantate si sunt inofensive pentru organism, pe cand medicamentele de sinteza vindeca, daca pot sa spun asa, numai o scurta perioada de timp, dupa care durerea sau boala respectiva revine.
    PS: nu sunt vreo pensionara sau doamna de varsta a doua, am 22 de ani

  25. mihaihak says:

    YO LAM FOLOSIT CHIAR ACUM CATEVA ZILE ,SI CHIAR SIA FACUT EFECTUL 😀

  26. Dacul says:

    Tocmai ca a functionat!
    Bitterul suedez e un foarte bun energizant luat ca atare.

    Felicitari ai facut o descoperire epocala!
    …la tine pe blog

  27. Andreea ! says:

    Nu trebuie sa bei din sticla :))) Trebuie diluat cu apa sau ceai deoarece contine alcool … Biterul suedez ramane cel mai bun pentru mine la orice ! 😉

  28. Dorel Dediu says:

    Multumesc celor care care dau sfaturi si ajuta oamenii necajiti,dar sunt pe aici si asa zisi…smecheri care rad de suferintele oamenilor,si ia biter ca sa ia note mari la scoala. Voua va dau eu un sfat …puneti mana pe carte nu mai umblati gura cascata prin baruri,discoteci…si nu va mai dati smecheri ! Smecherii sunt baieti cititi,destepti, asta ca sa stiti…

  29. eve says:

    Bitterul suedez e benefic in multe boli…se dilueaza in apa sau ceai ..nicidecum se bea doar asa conținne foarte mult alcool…trebuie sa citesti prospectul cand nu esti stresata…

  30. daniela sandu says:

    Draga mea,nu stiu cum e cu bitter-ul suedez,insa un lucru este cert…Ai talent de scriitoare,ai niste idei si niste formulari plastice,deosebit de originale,creezi niste imagini artistice inedite…,scrii si foarte corect,se vede ca esti o persoana inteligenta,asa incat, te sfatuiesc sa incerci sa te gandesti serios la acest aspect,sa incerci sa scrii…Ti-o spune o profesoara de literatura,care apreciaza stilul tau original.Mult succes!

  31. andreea m says:

    bitterul suedez e foarte bun si se ia intern, doar o lingura diluata cu putina apa…..eu folosesc de la maria treben, original

  32. andreea m says:

    e foarte bun si extern, pe anumite bubite, etc……un tratament naturist, nu are efect imediat, dar sigur si de vindecator…..in schimb, tratamentele date de medici, au efect imediat, dar nu sigur si nu vindecator ci e mai degraba o iluzie si pot afecta altceva…

Leave a Reply

