Încă două zile…


Până la ziua mea.

Ştiu că o să reuşesc din nou să-l enervez pe Cătălin pentru că nu-mi convine ziua mea. Ştiu că par arogantă când mă plâng de 20-ul meu când majoritatea persoanelor care îmi citesc blogul sunt mai în vârstă decât mine.

Adevărul fie spus, eu sunt un fel de Scrooge al zilelor de naştere.

Ideea e că nu mă întristeaza anii pe care îi împlinesc, ci ziua mea ! De ce n-am putut să mă nasc în 29 februarie, ca să trec prin asta doar o dată la 4 ani?

Urăsc ideea asta preconcepută că ziua ta trebuie să fie specială. Aş vrea să trec peste ea ca peste orice altă zi de sâmbătă, dar mi-e frică să nu fie şi mai deprimantă dacă fac asta.

Să fim serioşi, de câte ori te străduieşti să transformi un lucru obişnuit în ceva special şi reuşeşti? În cele mai multe cazuri pici în sumbru sau în penibil.

Anul acesta nu-mi doresc nimic mai mult decât…oameni. Oamenii care nu mai sunt lângă mine, care nu pot sau nu mai vor să fie. Dar chiar dacă, prin absurd, i-as primi, tot n-aş fi fericită. Mi-aş da seama cât de dor mi-a fost de fapt de ei şi cât de tare m-au rănit plecând.

Vodpod videos no longer available.

This entry was posted in Regrete and tagged , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Încă două zile…

  1. alphadog says:

    Eu aş fi dorit să pice ziua mea vara. În schimb, m-am născut odată cu Ceauşescu de dădeau ăia la teve cîntări în cinstea mea. Doar că nu mă chema Nicu şi ştiam că nu se referă la mine :))

  2. eu's M says:

    Primul articol scris de tine la varsta de 20 de ani sa fie despre modul in care te-ai distrat… daca vad vreun articol lacrimogen …promit ca nu mai comentez pe blogul tau.

    Un calduros LA MULTI ANI! si tot ce iti doresti sa ti se implineasca

  3. Catalin says:

    Haha. Deci publicul a hotarat: post vesel, sau nu mai comentez nici eu pe blog la tine. :))

  4. zizzou says:

    “For she’s a jolly good fellow! And nobody can’t deny!”. Lasa mai Scrooge, ca tot o sa primesti cadouri si tot o sa-si aminteasca cuiva de ziua ta asa ca u don’t stand a chance sa treci neobservata!

  5. alphadog says:

    La mulţi ani şi bla, bla, bla!! Ştii tu mai bine ce-ţi doreşti! 😛

  6. fanitza says:

    a mea e sapte zile mai incolo. la multi ani! 😀

Leave a Reply

