Vecinilor de la 4, primul apartament pe stânga


Vreau să îmi cer scuze pentru bubuiturile pe care le-aţi auzit azi noapte, vreme de vreo oră, la interval de câteva secunde una de cealaltă. Eram eu, ţopăind.

Vă dau cuvântul meu că m-am încălţat cu cei mai pufoşi papuci de casă, din respect pentru somnul dumneavoastră. Mi-am dat seama, totuşi, că v-am trezit şi că cereţi necuratului să facă dreptate, atunci când a început să îmi curgă sânge din nas.

Nu vă faceţi griji, eu vă iert.

Pentru că sunt fericită !

This entry was posted in Like...stupid happy! and tagged , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Vecinilor de la 4, primul apartament pe stânga

  1. Axel says:

    Şi? de ce eşti fericită? Eu sunt curios, şi cer detalii :p
    P.S: te-am trecut deja în blogroll. Numele nostru: *Nămeţii (cu steluţă cu tot :p).
    O zi faină.

  2. boo says:

    di ce di ce di ce dece?

  3. zizzou says:

    Kangaroo Adia =)) sau e Jumpin’ Adia?!?

  4. Grim_Cris says:

    Te-ai incaltat cu cei mai pufosi papuci de casa din respect pentru ei si somnul lor sau pentru ca iti placeau tie la nebunie?

  5. echelon says:

    De ce esti asa fericita?:)

  6. DianaEmma says:

    Ehhh… cand e fericirea asa mare cred ca se scuza. 🙂

Leave a Reply

