20


Pentru că “publicul” a cerut un articol vesel, iată-l.

Am sărbătorit ieri înmormântarea lui 19, astăzi sărbătoresc naşterea lui 20 şi mâine prima zi din viaţa lui.

Noul prefix mi-a adus o doză de înţelepciune, dar, ca toate trăsăturile mele, a ajuns să fie răsucită în total alte direcţii decât era intenţionat. Mi-am dat seama că degeaba îţi faci speranţe dacă nu faci nimic în priviinţa îndeplinirii lor. Pentru că poţi.

Astea fiind spuse, ieri am condus 5 ore şi jumătate ca să-mi aduc cele mai bune prietene la Cluj. M-am hotărât noaptea trecută, când ţopăiam. N-am spus nimănui, ca să nu încerce nimeni să mă facă să mă răzgândesc. Când a aflat tata, mi-a spus “azi m-am recunoscut în tine mai mult ca oricând”.  A fost cel mai frumos cadou.

Pe lângă faptul că era să-mi rup piciorul încercând să ajung într-o poză de grup după ce am pus aparatul pe timer, totul a fost bine, am fost fericită, m-am distrat şi am câştigat la bowling (şi nu pentru că e ziua mea). Mi-a spus “la multi ani” chiar şi primul meu prieten, cu care n-am mai vorbit de câţiva ani (şi când zic “primul” mă refer la cel cu care mi-am trimis bileţele, dar eram aşa de mici că ne era ruşine să ne pupăm)

A, şi la 12 mi-au cântat la mulţi ani..în public 🙂

PS: Mulţumesc pentru tot Lorelay, mai ales pentru asta !

This entry was posted in Like...stupid happy!, Momente speciale and tagged , , . Bookmark the permalink.

41 Responses to 20

  1. Marius Ola says:

    La mulţi ani! Şi la cât mai multe ţopăieli:)

  2. mace says:

    la multi ani! cantec si voie buna!

  3. ZuZu says:

    La mulţi ani 🙂

  4. Rauol says:

    La multi ani!!! O varsta frumoasa de la care am numai amintiri deosebite.
    Bucurate cu toata fiinta ta pentru aceasta varsta … odata ce a trecut timpul nu ai cim sa il mai intorci inapoi.
    O zi deosebita iti doresc

  5. Zamfir says:

    La Mulţi Ani cu sănătate şi noroc!

  6. La multi ani 🙂 si sa ai parte de tot ceea ce-ti doresti tu si mai ales sanatate .. (sunt racit si d-aia o tin p-asta cu sanatatea ..) :))

  7. Vania says:

    La mulţi ani! Bine că-i în 12…

  8. andadj says:

    La multi ani!!

  9. Grim_Cris says:

    Acum inteleg de ce nu ti-au spus vecinii (mai) nimic pentru topaielile de aseara. Stiau ca urmeaza sa sarbatoresti.

    La multi ani cu multa sanatate si tot ce-ti doresti!

  10. Xerxes says:

    Pai….La multi ani 🙂 .orice zi e frumoasa, daca ai prietenii in preajma 😉

  11. thorski says:

    Cred ca intre 20 si 30 sunt cei mai frumosi ani. Cel putin asa vad acum. In orice caz, bucura-te de ei.

  12. Adia says:

    multumesc la toata lumea pentru urari :*

  13. Dojo says:

    Cel mai bine te simti cu oamenii dragi tie. Astea sunt zilele perfecte 😉

    La multi ani si numai bucurii

  14. Laura says:

    La multi, multi, multi ani plini de sunete si culori!

  15. ajnanina says:

    sa fii sanatoasa, fericita, bogata, iubita si celebra 🙂

  16. catalina says:

    la mulţi mulţi ani ! :*

  17. Catalin says:

    La multi ani inca o data. Ma bucur ca te-ai distrat de ziua ta. Foarte frumos gestul prietenei tale. 🙂

  18. maw says:

    urare cu intarziere [my apologies] dar cu dobanda: la muuuuuuuuuuuuuuuuulti aaaaaaani asa cum ii vrei tu! 😀

  19. Moretta says:

    La mulţi anişori… întârziaţi 😛

  20. echelon says:

    Inca nu te cunosc, e prima data cand dau pe blogul tau dar vreau sa-ti urez:
    La multi ani intarziati Adia!

    PS: Ai putea sa te scapi de bannerul ala cu SpuneNUdrogurilor 😛

  21. La multi ani si poate ne intalnim prin Chiron in Cluj.

  22. Pisi says:

    La multi ani ..
    Cand am implinit 20 de ani singurele ganduri frumoase au fost ca am fost inconjurata de cativa prieteni, iar cel la care tineam a putut sa ajunga.. Dar pt asta a trebuit sa platesc foarte scump, cu 2 zile in urma murise bunica mea ..
    Multa sanatate si tot ce`ti doresti ,.. la mai multe surprize de genul sau chiar mai bune.

  23. Razvan says:

    La multi ani si desi cred ca toate lumea ti-a dorit sanatata eu iti mai doresc sa stii si cum sa fi mereu sanatoasa si sa ai o viata echilibrata si fericita. Ce ai primit cadou?

  24. costin says:

    cu o intarziere nepermisa, la multi ani ! 🙂

    P.S. si mie imi era rusine sa imi pup prima prietena :))))). ce vremuri…curate.

    • Adia says:

      cred ca tuturor ne era 🙂 eu dupa primul sarut m-am sters pe tricoul lui, pe umar (bine, nu s-a prins, s-a fi gandit ca il mangai cu buzele :p )

  25. lucian says:

    de ce te-ai sters pe tricoul lui? :)))))

  26. lucian says:

    🙂 🙂 chiar m-ai facut sa zambesc 🙂

  27. Petrov says:

    de ce e un motiv de bucurie faptul ca tatal tau se regaseste in tine?

  28. Petrov says:

    n-ai inteles nimic.

  29. Petrov says:

    faptul ca tatal tau se regaseste in tine poate fi considerat, din punctul tau de vedere, o ramanere pe loc, daca nu chiar o involutie.

    • Adia says:

      asta-i absurd de-a dreptul. ce, eu m-am nascut mai buna decat el si cand incep sa-i seaman involuez? e vorba pur si simplu de trasaturi comune de personalitate. nu stiu cum e tatal tau, deci nu-ti inteleg punctul de vedere, dar eu cu cat o sa ii seaman mai mult cu atat o sa consider ca “evoluez” mai mult.

  30. marghioltza says:

    Misto picioare! Daca-s ale tale respect…textu’ nu l-am citit ca n-am putut trece mai jos de picioare…banui ca nu e la fel de pulsatoriu si splendid precum acele picioare

    • Adia says:

      :))
      ale mele sunt, multumesc de compliment
      dar in primul rand, ai comentat cu un text mai jos, si in al doilea, trebuia sa citesti si articolul, poate ti-ar fi placut 🙂

  31. Urat din partea mea ca m-am trezit abia acum… :”> dar decat sa-ti zic abia la anul, mai bine mai tarziu. 😀
    La multi ani, Adia! Fericire multa!

Leave a Reply

