Sperie-mă mai bine !


El, încruntat, uitându-se urât, cu degetul arătător îndreptat spre mine :

– JUR CĂ NUMĂR PÂNĂ LA 5… !

Fiecare silabă părea împinsă  printre dinţii încleştaţi.Eu mă prăpădeam de râs. Mă prăpădeam în aşa hal că mai aveam puţin să ma tăvălesc pe jos şi stăteam, preventiv, cu picioarele încrucişate, de frică să nu fac pe mine.

– Nu te credeam în stare !!! hahaahahahhahahahaha ! Ce dracu` de ameninţare-i asta ?!!

Mă străduiesc să îmi compun şi eu o mutră periculoasă şi fluturându-mi degetul spre el, îi zic rar, apăsat, cu vocea îngroşată :

– JUR CĂ ZIC ALFABETUL PÂNĂ LA F !

Vodpod videos no longer available.

This entry was posted in Everyday, Like...stupid happy!, Râzi cu mine and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

11 Responses to Sperie-mă mai bine !

  1. obicey says:

    Vezi ca la alfabet nu poti numara cu virgula :))

  2. ZuZu says:

    Ups, eu eram cu numaratul cu virgula, dar eram logat c-un vechi cont de wordpress si n-am observat 😀

  3. ssteliana says:

    :)))) aaaa?! prea tare asta..

  4. ake says:

    După A spui şi diacriticele Ă, Â sau treci direct spre B ? : )

  5. Hawk says:

    Cand l-ai amenintat la randul tau, el si-a incrucisat picioarele sa n-aibe surprize?

  6. Stelian says:

    Buna ziua ! As fi bucuros daca ati dori sa facem schimb de link pentru avantaj reciproc ! Siteul meu este http://www.senocico-stelian.ws
    Astept confirmarea dumneavoastra daca sunteti sau nu de acord pe senocico_stelian@yahoo.com.

    Nume: Afacere Online
    Link: http://www.senocico-stelian.ws

    Va multumesc !

  7. son of the Earth says:

    esti in love? :))

  8. =))))))))) Acum stiu cum sa raspund la replica astaaa! Genial raspuns, Adia!

Leave a Reply

