Momeală la noroc


Ca de început de 2010, au început unii oameni mai cu dare de inimă să împartă urări de bine în stânga şi în dreapta. Aşa că uite că am primit şi eu de la Alpha,  un bucheţel de clopoţei care să aibă grijă de mine, să alunge toate lucrurile rele şi să îmi poarte noroc. Mulţumesc Alpha !

Ei, nu ştiu ce termen de valabilitate are, că nu mi-a spus, dar sper să rezinte până ies din sesiune. Tot ce ştiu e că îi creşte efectul cu fiecare persoană la care îl dăruieşti mai departe, aşa că îl ofer şi eu tuturor celor care îmi citesc blogul şi în special lui Lorelay, Adi , Cătălin,   Zamfir, Ulise, Lili, ZizzouLaura,  şi Lulu.

This entry was posted in Everyday and tagged , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Momeală la noroc

  1. Laura says:

    Iti multumesc frumos pentru clopotei. Eu iti trimit, in schimb, ganduri rosii si vesele pentru noul an. Cheers! 😉

  2. Adia says:

    cu placere, sa-ti fie de folos! multumesc si eu pentru culoare ! :*

  3. Lili says:

    Multumesc pentru magie. La multi ani lumina!

  4. Multumesc:* si un 2010 ca 2007-le lu’ Steliana :))
    anu’ asta o sa ai ocazia sa te saturi de mine… vin… curand:>

  5. Mladin Adrian says:

    multumesc mult de tot!! si la multi ani de mii de ori si sa ai o sesiune usoara!! :* >:D<

  6. zizzou says:

    Danke schon! Cu intarziere dar am avut circumstante atenuante! La multi ani si tie si sa fii sanatoasa!
    P.S. mai vreau si eu sesiune si facultate, ca prefer de 1000 de ori sa invat pentru 15 examene decat sa ma duc la munca every single day 😦

  7. Zamfir POP says:

    Plec capul de ruşine: am uitat să-ţi spun că http://blogulise.wordpress.com/2010/01/06/noroc-la-momeala
    În plus, te mai blastăm: Să n-ai parte de năcazuri!

Leave a Reply

