Râzi !


În nici un moment nu îmi placi mai mult decât atunci când râzi. Îţi dispare orice umbră de răutate din ochi şi ţi se nasc, în schimb, steluţe de lumină şi încreţituri în colţurile lor.

Buzele dragi, care mi-am spus atâtea vorbe rele, se întind şi se deschid. Ai dinţi frumoşi. Nu par a fi cei care mi-au smuls ţipete şi rugăminţi de atâtea ori.

Aşa că uit. Uit că te-am urât odată, că m-ai făcut să plâng, că ai plecat fără să te uiţi în urmă şi că te-ai întors cu aşteptări de neschimbare.

Aşa că râzi ! Râzi ca şi cum totul e bine, ca şi cum viaţa e frumoasă, ca şi cum am fi întregi, în loc de jumătăţi şi sferturi de oameni.

Nu-mi pasă dacă râzi de vorbele mele sau de existenţa mea. O să te fac să râzi dacă mă faci să uit.

Aşa că râzi de mine. Pentru că sunt clownul tău…. şi te iubesc.

Vodpod videos no longer available.

This entry was posted in amintiri, Kindly unspoken, Oameni dragi, Special pentru... and tagged , , . Bookmark the permalink.

12 Responses to Râzi !

  1. Neamtu' says:

    Extraordinar de frumos scris, sper ca el apreciaza!

  2. Pisi says:

    ar fi bine daca ar aprecia .. dar unii chiar nu stiu sa faca asta ..

  3. Lili says:

    :)). eu rad. Ma iubesti si pe mine?

  4. Lulu says:

    Pe mine rasul pe un obraz cu gropite ma innebuneste de tot. Uit de toate si de toti.

  5. alphadog says:

    Deci îndrăgostită! Frumos.

  6. sayadinna says:

    dureros de frumos..nu rad dar surad amar..

  7. Eu nu pot sa fiu asa … orgoliu e mai puternic decat dragostea si nu pot uita. Cineva care m-a facut sa sufar nu mai merita nici sa-l privesc, nicidecum sa-l iubesc .

Leave a Reply

