Leapşa


Pentru că eu i-am oferit lui Lulu clopoţeii norocoşi, ea mi-a pasat în schimb o leapsă.

1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi-o la pagina 18 şi scrieţi al patrulea rând.

“Într-un moment în care propria capacitate de reglare emoţională a copilului este încă în formare şi are nevoie de existenţa adultului, pierderea controlului manifestată la părinţi poate să fie o experineţă înfricoşătoare şi datorită incapacităţii de a oferi un model, să împiedice dezvoltarea.” (R. Schaffer – Introducere în psihologia copilului)

2. Fără să verificaţi, cât e ora ?

23 : 30.

3. Verificaţi.

23 : 42

4. Cu ce sunteţi îmbrăcat(ă) ?

Pijamale albastre închis, cu Snoopy desenat pe piept.

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar la ce vă uitaţi ?

La vasele din chiuvetă. Ar trebui să le spăl :p

6. Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului ?

Frigiderul (îl mai apucă scandalul).

7. Când aţi ieşit ultima dată şi unde aţi fost?

Aseară, în Iulius, la film.

8. Ce aţi visat ieri noapte ?

Nu-mi amintesc exact, dar eram în ceva situaţie tare complicată şi-am fost prinsă cu mâţa-n sac.

9. Când aţi râs ultima dată ?

Azi dimineaţă pe la 5.

10. Ce aveţi pe pereţi în încăperea în care sunteţi ?

Vopsea albă (din păcate), un ceas şi nişte decoraţiuni de Crăciun  pe care încă nu le-aş da jos.

11. Care-i ultimul film pe care l-aţi văzut ?

“Old dogs” cu John Travolta şi Robin Williams. Mi-a plăcut mult mai mult decât mă aşteptam. Eu, care am un râs destul de potolit, am fost strânsă de mână ca atenţionare :p

12. Aţi văzut ceva ciudat azi ?

Nu, dar am o vecină care îşi plimbă în lesă pisica. Azi am ratat-o.

13. Ce părere aveţi despre acest chestionar ?

Mă stresează că nu îmi vin în minte răspunsuri pe care înainte le aveam.

14. Spune-ne ceva ce nu ştim încă.

În unele triburi din Africa de Sud, atunci când un bărbat moare, fratele lui e obligat să se “însoare” cu văduva lui, chiar dacă are deja o soţie. (Am învăţat la antropologie)

15. Prenumele copilului dumneavostră, dacă ar fi fetiţă.

Depinde de numele tatălui. Ideal ar fi să găsesc pe cineva cu un nume gen “Marcu”, atunci ar chema-o “Maya Marcu”. Sau Crina. Crini pentru Crina. Sau, cine ştie… Adia 🙂

16. Şi dacă ar fi băiat?

Cred că Dan.

17.  V-aţi gândit vreodată să locuiţi în străinătate ?

Nu. Ştiu cum se simt cei ce rămân în urmă.

18. Ce aţi dori să vă spună Dumnezeu la Porţile Raiului?

Că n-am greşit adresa.

19. Dacă aţi putea schimba ceva în lume, ce ar fi ?

Păi eu ştiu ? Cred că aş repara stratul de ozon ca să nu mai murim în 2012.

20. Vă place să dansaţi ?

De fericire.

21. George Bush ?

Ce-i cu el?

22. Ce aţi văzut la televizor ultima dată ?

Reclama aia scârboasă unde îşi desenează aia cola pe mâini în bibliotecă.

O pasez mai departe lui Alpha, Boo, Lorelay, Lili, Laura, Adi şi Zizzou dacă binevoiesc. E liberă şi pentru oricine altcineva, desigur.





This entry was posted in Lepșe and tagged , . Bookmark the permalink.

29 Responses to Leapşa

  1. boo says:

    cred ca am facut-o , ms :*

  2. Adia says:

    a, ok, nici o problema 🙂

  3. boo says:

    hm…interesanta chestia ce nu o stiam… sa aiba femeia in continaure cine sa o apere, un sprijin si totodata e aurea ca e obligata sa ramana in familia aia ce-i aminteste de mortu-so. si daca n-avea frate??? numai sora:D?

  4. boo says:

    hm…interesanta chestia ce nu o stiam… sa aiba femeia in continaure cine sa o apere, un sprijin si totodata e aurea ca e obligata sa ramana in familia aia ce-i aminteste de mortu-so. si daca n-avea frate??? numai sora:D?

    • Adia says:

      pai la cati copii fac aia, m-as mira sa nu aiba. cu toate astea, daca sa zicem, toti sunt morti, poate sa se intoarca la parinti sau sa fie libera 🙂

  5. Lulu says:

    Antropologie, psihologia copilului, nu-mi spune ca si tu esti psiholog in devenire?

  6. Lili says:

    Am fost ascultatoare si am raspuns la intrebari.
    Danke!

  7. fbogdan1988 says:

    14 – Stiam deja 😛

  8. pilu says:

    ziceti-mi si mie ce-s cu astea…ca sunt ciudate dar si funky in acelasi timp
    e un fel de joc pe blog?
    salve

  9. Laura says:

    Sar’mana de leapsa! A picat la tanc azi… Apropos: eu stiam de treaba cu triburile. Si cunosc un “Marcu”… 😀

  10. Laura says:

    !,85 cam asa… 😛

  11. Pingback: alphablog.ro » Blog Archive » Chestionar pentru un căţel

  12. Petrina says:

    Inspirat raspuns la 18.
    🙂

  13. maw says:

    pot sa fiu nesimtita si sa preiau leapsa fara invitatie? te rog, ador sa raspund la intrebari ciudate! :))

  14. Pingback: Leapsa! « Dandelionlover's Blog

  15. Mladin Adrian says:

    o fac! :)) doar ca acuma blogul meu ia o pauza din cauza proiectelor si a timpului extrem de scurt! dar primadata cand revin o sa revin cu leapsa! mersi mult de tot si deabea astept sa mai vorbim…. sper cat de curand 😀

  16. pilu says:

    mc tuturor de raspuns…. 🙂

  17. zizzou says:

    Can I? Can I? Can I? Ohh please please, pretty please 😀

  18. Pingback: Leapsa de la Miss Adia « Franta ori piramidonul rosu?!?

  19. Pingback: Leapşa 2 în 1 « Adrian Mladin Photography

  20. teodora says:

    Si eu consider scarboasa reclama aia. Cui ii spun zice ca nu e adevarat ca e chiar draguta. Bleah!

  21. Pingback: Leapşa 2 în 1 | Adrian Mladin Photography

Leave a Reply

