Accept prin donaţie copil


Acest articol nu este un pamflet.

Accept prin donaţie orice copil, fată sau băiat, nu contează. Trebuie doar să aibă între 6 şi 8 ani şi să locuiască în Cluj sau în imediata apropiere. Nu vă speriaţi, nu îl vreau de tot, să îl trec pe numele meu şi să îmi spună “mamă”. Îl vreau pentru vreo oră. Împrumut, cum s-ar zice.

Nu, nu am înnebunit.

Tocmai am aflat că 2 puncte din examenul de la psihologia vârstelor constau într-o fişă de observaţie despre un copil de vârstă şcolară mică şi interacţiunea lui cu alte persoane. Aşa că trebuie să studiez comportamentul copilului faţă de părinţi, rude sau alţi copii şi să îmi dau seama ce competenţe emoţionale şi-a dezvoltat până în momentul de faţă.

Problema e că trebuie să termin toată treaba până Luni şi weekendul ăsta nu merg acasă. În doi ani de facultate de ce nu m-am gandit eu oare să îmi fac şi cunoştinţe mai puţin apropiate de vârsta mea?! Aşa cum să fac, să merg prin vecini şi să spun : “Bună ziua, sunt eu, de la etajul 5. Aveţi copii? Vă deranjează dacă mă uit la ei vreo oră? Nu nu, prefaceţi-vă că nu-s aici, o să stau într-un colţ şi o să iau notiţe.”  Ei, tare m-aş mira dacă femeia aia n-ar suna la poliţie !

M-am mai gândit să merg în mall şi să-mi găsesc acolo pe cineva care se încadrează în standarde, dar aşa se complică situaţia şi  mai tare, pentru că trebuie să aud ce vorbeşte, şi la gălăgia de acolo, pentru asta trebuie să stau foarte aproape. Nu cred că am vreo şansă să trec neobservată şi nebănuită dacă mă ţin la un metru în spatele cuiva vreme de o oră.

Aşa că vă rog, în numele ştiinţei şi al notei mele de la examen, lăsaţi-mă să mă uit la copilul dumneavoastră, într-o situaţie tipică, în prezenţa dumneavoastră. Nu aveţi de pierdut decât o oră.

This entry was posted in viata and tagged , , , . Bookmark the permalink.

23 Responses to Accept prin donaţie copil

  1. Eu zic ca n-ar suna la poilitie.

    Si mai zic ca e exact modul in care se fac cunostiinte din alte cercuri decat cele comode, si evitarea lui acum e simptomatica, daca vrei raspunsuri la intrebarea “de ce n-ai”.

  2. Cris says:

    =))

    mei, daca stateam in cluj, cu cea mai mare placere…
    dar stau in capitala. daca in schimbul orei de studiu dai si vreo 3 de babysitting, te astept 😀

    • Adia says:

      e mai aproape sa merg acasa decat in bucuresti, dar daca stateai in cluj, ofeream 5 ore de babysitting, nu 3 :p

      • Cris says:

        pai… cand mai ai nevoie, zi-mi. am nu 1, 2:D. si mai pot face rost :))

        dar daca iti pun webcam si microfon… nu se pune la tema? 😀 ba chiar ar fi si mai bine, caci nu te-ar percepe ca fiind in preajma…

        si ramai datoare cu orele… cand esti prin preajma 😀

  3. Lorelay says:

    :)) exact acum am terminat tema asta !
    gandeste-te la vecina noastra scumpa si draga :> ti’am facut tema?!!!!

    • Adia says:

      eei, pot sa ma gandesc pana mi se indoaie gandurile, ca trebuie sa ma uit la ea si sa ma gandesc in cele mai mici detalii ce inseamna tot ce face si zice :-<

  4. Adia says:

    Cris, ar fi perfect ! crezi ca am putea face asta maine sau poimaine?

  5. eroxa says:

    esti la asiostenta sociala cumva? anul 2? suntem colege cumva si eu nu stiu? 😛

  6. Xerxes says:

    =)))))))

  7. alphadog says:

    Du-te cu valul. Vezi unde te duce! 😛

  8. george says:

    incearca sa mergi sa gasesti “subiectul” fara ca el sa stie ca il studiezi, astfel vei avea un rezultat mai apropiat realitatii, cred.
    bafta!

  9. Zamfir POP says:

    Cum să te ajut?
    Poate, dacă te las să te uiţi la … copilul din mine.
    Dacă nu e târziu, te invităm la vară într-o hălăduială pe coclauri ca să vezi, în acţiune!, doi copii “pe-o minte”: Ulise şi Zamfir!!!
    Baftă!

  10. boo says:

    incepi de acu’ si ii zici la profa (simt eu ca e femeie) ca ii duci tema peste 6 ani si 9 luni 😀

  11. ssteliana says:

    ahaha.. stalker! si mom o avut tema asta la fac 😛 saracii copii…

  12. CRISTINA says:

    Nu ar fi mai simplu sa inventezi:P?

  13. Alex`andra says:

    din pacate`s pt prima data pe blogul tau ( azi m`a intrebat Olimpiu / recuzita.blogspot / daca o citesc pe “Adia” si eu ” umm, cine ?!” asa ca … iata`ma 😀 ) si n`am citit mai repede articolul.
    poate`ti dateam o idee bunicica (se lauda ego`ul 😛 ) cu o observatie incognito`n parc, mai ales ca zilele astea au fost caldute, asa ca cu siguranta a fost plin de princhindei 😀
    oricum, mi`a placut pe aici, pe la tine, mai vin, bafta si tie cu psihologia,pare al dracu` de interesanta !

  14. Mikael Eon says:

    si eu sunt la psiho, dar in anul intai. si dau si eu examen la psiho varstelor , coincidenta. bafta la examene!

  15. floaredemai says:

    Pana la urma ce s-a intamplat? Ai gasit?

Leave a Reply

