El e nebun


E el.

Îi adorm în braţe şi mă trezesc speriată, crezând că l-am visat. Nu. Îmi păseşte prin realitate la fel ca şi prin vise, atât de hotărât, atât de obsedant al meu…

El e nebun. Crede că mă iubeşte. Eu râd şi-i spun că n-am nevoie. N-am.

Sunt zile, veşnicii şi ani lumină de când am renunţat la iubire, ca la o pereche de pantofi stricaţi, ca la  un măr de care nu mi-e poftă, ca la o părere de la început greşită.  În fond, de ce m-ar iubi el…EL!! pe mine?

El e nebun. Insistă.

Îl cert, îl rog, îmi lipesc palma de buzele lui şi el îmi spune cu ochii.

Să-mi spună. Îl ascult ca şi cum nu-i înţeleg cuvintele, ca şi cum nu-i recunosc privirea, ca şi cum n-aş ştii că e el, ca o străină.

Nu.

N-am nevoie.

Pentru moment e al meu, şi pentru moment îmi ajunge.

This entry was posted in Momente speciale, Oameni dragi and tagged , , . Bookmark the permalink.

18 Responses to El e nebun

  1. Lili says:

    …dar, nu e al tau…

  2. Ruxandra says:

    Mai scrie. 🙂

    Poti schimba link-ul din blogroll si sa treci http://ruxandra.xcc.ro te rog?

  3. CornelT says:

    e sf? esti in blogroll la mine…pup

  4. Roxana says:

    “ca un mar de care nu mi-e pofta”.. ai niste imagini foarte frumoase aici..:)

  5. calinhera says:

    Nebun e oricine iubeste. Acela care iubeste e mai nebun decat acela care doar zice ca iubeste. A iubi este secretul.

  6. catalina says:

    miroase a dragoste 🙂

  7. celmaibun says:

    refuz să mai fiu nebun 🙂

  8. catalina says:

    Ai primit de la mine “superior scribbler award”.E dovedit .http://invisare.blogspot.com/2010/01/am-un-premiu.html

  9. Larisa says:

    fiindca imi place mult blog-ul tau, ai primit un premiu de la mine…check it here:D
    http://filthy-faraway.blogspot.com/2010/01/ooooam-si-cititori-care-ma-plac-in.html

  10. cine mai e întreg la minte ? toţi suntem nebuni…

  11. blue4inna says:

    just N-Joy every minute!
    🙂 don’t over think situations… You’ll miss them when they’re gone.

  12. Ihearlights says:

    frumos ai pictat in cuvinte sentimentele. Vezi doar, ca atunci cand o sa il vrei, el inca sa mai vrea sa fie al tau. In rest, love without regrets

  13. Zaza says:

    *lipesc
    ce frumos ai spus 😡

  14. fabeto says:

    da exact. Lipesc!

  15. Pentru moment e al meu, şi pentru moment îmi ajunge … cum de te multumesti doar cu “momentul” ?

Leave a Reply

