Yey, premii !


In primul rand vreau sa imi scuz absenta indelungata. Primele zile am fost ocupata cu invatatul pentru un examen si urmatoarele nu am avut internet. Cum de ce? Pentru ca asa-s eu. Tot timpul zic ca merg sa il platesc “maine”. Acum mi l-au redeschis 🙂  (Ce bine, ca mi-a ramas ca sursa de divertisment electronic doar televizorul, nefolosit inainte, asa ca zilele astea am aflat ca Florin Salam isi schimba numele si m-am uitat la emisiunea aia cu “A haunting” de pe Discovery, de mi-a fost frica pe urma sa stau singura in bucatarie.)

In al doilea rand, vreau sa scuz absenta diacriticelor. Vedeti voi, inainte sa imi taie netul am prin un virus care mi-a mutit laptopul. Asa ca acum am windows 7 si inca nu stiu pe unde sa le caut. O fi el mai bun, dar pe mine ma enerveaza la culme.

Ca bonus, am primit astazi amenda –  prima din cariera mea de soferita. Am parcat pe trotuar. Pai daca n-am avut unde ! Si nici macar in vreun loc aglomerat, ci la mine in spatele blocului ! Mai interesant de atat e faptul ca tata mi-a zis de cand mi-a pus cheile in mana ca el nu plateste amenzi. Splendid, 100 de ron din bietul meu buzunar studentesc.

Oricum, mi-a fost inveselita ziua cand am vazut ca am primit doua premii (de fapt, acelasi, de la doua persoane), si anume “Superior scribbler award”, de la Filthy si de la Catalina. Multumesc fetelor !

A, si vine cu 4 reguli :

1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie sa dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali;
2. Fiecare S.S. trebuie să îşi creeze o legătură pe net la blogul (şi autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul;
3. Fiecare S.S. trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un link la acest post, care ne explica ce este cu premiul;
4. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blogul lui.

Il ofer mai departe (incercand sa evit persoanele care il au deja si care mi l-au trimis) :

Lorelay (not just because she’s my best friend)

Part time lovers (pentru ca scrie superb)

Zuzu (pentru ca desi e acum in sesiune, a fost primul blog care m-a tinut treaza o noapte intreaga si pe care l-am luat ca exemplu cand l-am facut pe al meu)

Alphadog (pentru ca scrie bine, pentru un catel :p )

Catalin (pentru ca rareori scrie ceva fara sa gandeasca de doua ori – ceea ce mie nu mi se intampla mai niciodata)

Later edit: Iuhu, l-am primit si de la Zamfir Pop ! Mulţumesc !

Even later edit: L-am primit şi de la Lily ! Al patrulea! Mulţumesc !

Another later edit : Şi de la Zizzou ! Damn, I must be good ! Mulţumesc!

This entry was posted in Everyday and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

19 Responses to Yey, premii !

  1. CornelT says:

    si mie nu ? 😦

  2. CornelT says:

    ti-am raspuns la mine pe blog… 🙂

  3. ssteliana says:

    eu am crezut ca mi-ai dat ignore sau un perm offline.. :)) se pare ca am primit 2 rasp in articolul asta..
    de ce nu ai mai intrat si …un link :D:D mersii
    ps: miss u!

  4. Catalin says:

    Multumeeesc. >:D<

  5. Vania says:

    Felicitări, la cât mai multe premieri!

  6. alex says:

    Nice, felicitari 🙂

  7. Zamfir POP says:

    Deloc off-topic: http://zamfirpop.wordpress.com/2010/01/24/recidiva Felicitări! Ajungi ca titanic-ul – cu nşpe nominalizări!

  8. andrei s says:

    Mult succes şi de la mine ! 🙂

  9. ssteliana says:

    pai cine stie…poate mi-ai citit gandurile..da m-am razgandit 🙂
    anyway ..bafta la examene!:*

  10. zizzou says:

    Hai ca deja nu se mai poate, te-am premiat si eu! Hmm asta inseamna ca-mi place blogul tau si ce scrii pe el?!? TBD. =))

Leave a Reply

