Ce mai caută lumea pe Google


Nu dădeam eu prea multă atenţie lucrurilor pe care le-au căutat oamenii pe Google de au ajuns pe blogul meu, dar acum am ales preferatele mele de luna asta.

Despre oameni :

* mama ta şi soacra ;

* bătrână şi nebună ;

* bătrân leneş ;

* de mama şi de tata eu nu o să mă despart ;

* şoferiţe nebune ;

* copii care fac caca pe ei ;

* poza din spate a unor bărbaţi frumoşi (daca tot sunt frumoşi, de ce nu din faţă?) ;

* criminali ;

* criminali în serie ;

* criminali în serie femei ;

* criminali în serie din România.

Despre animale :

* câine înţepat de albină ;

* inorogi, găsiţi dovezi ;

* inorogi, găsiţi poze adevărate ;

* rahaţi de câine ;

* rase de câine care nu latră ;

* ratoni amuzaţi ;

* câini cu dinţi (spre deosebire de cei fără).

Curiozităţi :

* cea mai frecventă întrebare, căutată aproape zilnic :   * cum se fac copiii ;

* cum se fac copiii, serios ;

* cum se fac copiii, ce sex? ;

* din ce se fac copiii.

* cum să faci un necrolog ;

* recoltă de ananas ;

* iubirea e veşnică ? ;

* sărutul cu limba ;

* scârbă de spermă ;

* glume cu macaroane ;

* cum  e să fii tuns chel ? ;

* ce înseamnă virginitatea la o fată ;

* sex după perdea ;

* de unde să iau bani (dacă aflii, zi-mi şi mie) ;

* moldamin funduleţ.

Oameni buni, îmi pare rău, dar cred că nu aţi găsit răspunsul la nici o întrebare pe la mine. Poate altă dată !


Update: * nu am nasul nici ca mama nici ca tata


This entry was posted in Everyday and tagged , , . Bookmark the permalink.

11 Responses to Ce mai caută lumea pe Google

  1. Vania says:

    Cum se fac copiii? Sunt milenii de când omenirea se tot întreabă…

  2. Ruxandra says:

    Interesant. 😀

  3. DanielPreda says:

    Si eu sunt uimit zilnic de astfel de cautari, sunt copii de 10-11 ani care nu ar trebui sa aiba acces la internet (cautarile despre sex).

  4. cristian says:

    si eu public, din cand in cand, uimiri de la fratele goagal 🙂
    ieri sau alataieri am facut-o 🙂

  5. andrei s says:

    Sunt multe, nenumărate :))

  6. Lulu says:

    Cainele care nu latra e catelul dingo din Australia. Dar acolo stau in salbaticie, din cate stiam eu. Dar recolta de ananas la ce i-o trebui cuiva?:)

  7. zizzou says:

    Cata sincronizare, fix despre asta am scris si eu azi, fara sa-ti fi citit post-ul :))
    Acum on-topic: Incredibil, de unde scot oamenii astia asemenea queriuri? =)) Genial, ma prapadesc de ras!

  8. simgramancri says:

    esti super tare… dar stiai asta deja…

  9. Leusor says:

    Moldalminul certific e o injectie foarte dureroasa care trebuie facuta repede ceea ce provoaca o durere si mai mare. Moldaminul se gaseste sub forma de praf alb.

Leave a Reply

