Degeaba.


Bineînţeles că vreau. Am vrut din prima clipă şi nu am încetat în nici un moment. Problema e că vreau prea mult.

Vezi tu, e ca şi cum aş construi o casă şi tu mi-ai oferi jumătate din ţiglele necesare. Chiar dacă ale tale m-au cucerit de când mi-au întâlnit privirea, chiar dacă sunt cele mai rezistente şi cele mai frumoase, nu îmi pot lăsa jumătate de casă descoperită. Toată casa mea se vrea protejată, ferită de frig, de ploaie, de întuneric şi adesea de lumină.

Tu, deşi îl ai, nu îţi dai voie să îmi oferi întreg pachetul. Mă poţi condamna că am schimbat magazinul ? Casa mea avea nevoie de acoperiş.

În zadar te răzgândeşti mereu şi revii cu reduceri sau, mai nou, îmi oferi totul pe gratis.

E prea târziu.

În aşteptarea acoperişului, pereţii au fost distruşi de atâtea ploi şi s-ar prăbuşi cate puţin cu fiecare tiglă aşezată.

Felicitări. Mi-ai ucis casa.

Vodpod videos no longer available.

This entry was posted in Kindly unspoken and tagged , , . Bookmark the permalink.

14 Responses to Degeaba.

  1. Dărâmă tot şi ia-o de la început. Tragi linie, vezi unde s-a greşit şi te apuci de treabă.

  2. Lili says:

    Felicitari. Tocmai construiesti o noua fundatie.

  3. sinsdesign says:

    Niciodata nu vrei prea mult atat timp cat iti cunosti limitele tale! Cu cat poti mai mult cu atat mai mult vei realiza!

  4. Mladin Adrian says:

    frumoase articole… imi place si asta si celalalt si… m-am oprit la articolul asta pentru ca, cu celalat nu sunt deacord… cu femeile proaste…. nici cu asta nu prea sunt de acord… nu vreau sa te vad asa!!! vreau ceva de fericire din partea ta! 😀

  5. Asta imi suna cunoscut. Si-a pierdut farmecul…

  6. Man vs Woman says:

    hmm,ii dai o sansa si te va primi in casa lui,dupa care incet,incet…iti vei reconstrui si tu casa:)(sper ca am inteles bine metaforele tale:D)

  7. Culian says:

    Ca să vezi cât de superficial pot fi la toată expunerea ta o să te întreb ceva:

    Care e autorul și titlul melodiei !??

  8. Adia says:

    si la mine a fost pe repeat cateva zile 🙂

  9. Stiai de la inceput conditiile … greseala a fost a celui care le accepta, nu a celui care ofera. Cat despre “oferta” ulterioara … sunt de parere ca “mai bine niciodata, decat mai tarziu”

Leave a Reply

