Dileme de piţipoancă


Vorbeam la telefon cu Lorelay. Era în culmea fericirii, s-a înscris la şcoala de şoferi. Încă de când avea mai puţini ani decât degete, în loc să viseze ca orice fetiţă să crească mare şi să devină prinţesă, actriţă sau cântăreaţă, ea abia astepta să se facă şoferiţă. Bine că se vrea acum, la bătrâneţe, balerină. Oricum, o întreb de Steliana, că n-am mai vorbit cu ea de vreo două zile. Îmi răspunde ca fapt divers :

– Stă şi plânge în oglindă.

– În oglindă ?! Ce a păţit ?

– Stai că ţi-o dau la telefon.

Câteva secunde de tăcere. Apoi, smiorcăit : – Aaaaaloo ?

–  Ce ai tu ? Ce ai păţit ?!

– Da tu…tre să mă tund. Că mi-s despicate vârfurile şi mi-a crescut bretonul, de atunci de când m-am tuns la tine. Doamne tu, ce foarfecă bună ai, că era să mor când am văzut cât păr mi-a căzut în chiuveta.

– Păi şi ăsta-i motiv de plâns ?

– Daaaaaaa !!!! Că mă simt de parcă mă duc să-mi amputeze un picior !

This entry was posted in Oameni dragi, Râzi cu mine and tagged , , , . Bookmark the permalink.

14 Responses to Dileme de piţipoancă

  1. A.Faith says:

    deci încă mai există speranţă… deci nu sunt singurul tâmpit care crede că astfel de tragedii sunt aşa, ca să atragă unele muieri atenţia asupra lor!
    of, mi-ai adus aminte de aia cu unghia belită sau de aia cu fusta roz care nu se potrivea cu nu ştiu ce haină. au doamne, îmi creşte tensiunea :))

  2. Pisi says:

    m`am mutat pe badpisi.ro .. spune`mi daca vrei sa mai continue schimbul de link`uri .. ms

  3. boo says:

    stie ca, fata de picior, paru creste inapoi? ar putea sa profite ca inca e iarna si poate sa poarte caciula :P, de amana pana la primavara ii mai nasol. si eu patesc faze dinastea cu unghiile. mor cand le am lungi si mi se rupe una si tre sa le tai, da io mor numa pt 2 minute 😀

  4. ssteliana says:

    stiu ca imi creste la loc… problema e ca dau tot de nebune care ma anunta dupa ce mi-o cioplit mai mult de jumatate din par…”vezi ca tai putin mai mult .. ca mie imi place mai scurt”!
    WTF!? ..I was madder than a midget with a Yo-Yo!! x(

  5. parttimelovers says:

    fiecare cu preocuparile ei.

  6. parttimelovers says:

    fiecare cu preocuparile ei.
    una plange ca isi amputeaza paru’, alta topaie entuziasmata in jurul ei…

  7. cati says:

    greu cu fetele astea…

  8. CREMSNIT says:

    God bless pitistars

  9. everl0ving says:

    Slava Domnului ca nu a plans cu saptamanile cum a facut o scumpa colega de facultatea de-a mea … 😐

  10. Daniela says:

    eu cand eram mica aveam parul foarte cret si o verisoara cu un an mai mare ca mine m-a tuns de ciuda ca plangeam ca ma tragea de par :))
    m-a pus mama sa port un batic 1 luna cred =))

Leave a Reply

