Femeia proastă e de bine, reloaded.


Ştiu că am mai vorbit o dată despre asta, dar m-am menţinut pe linia teoretică şi pentru că orice argumentare are nevoie de exemple, m-am gândit să ofer câteva proprii, despre cât de tare m-a prostit îndrăgosteala.

Am început, ca tot omul, de la tipicul ţopăit de capră electrocutată la primirea primului mesaj de la EL, după care salivam de luni întregi. Desigur, cu toţii am făcut asta, doar că numai eu am făcut-o fără să ştiu că el se uita la mine de la fereastră. Tare mi-aş fi dorit să dispară asfaltul de sub mine când eram în aer şi să mă opresc tocmai în China când l-am văzut făcându-mi cu mâna de după perdea, rânjind umflat în pene.

Pe urmă, alt EL, altă situaţie, m-am trezit să-i povestesc la prima întâlnire despre înmormântarea străbunicii mele din urmă cu câţiva ani. Bietul om, nu ştia mai nimic despre mine şi unul din primele lucruri pe care i le-am spus a fost că a venit un bărbat beat la înmormântare  şi s-a apucat s-o îmbrăţişeze şi s-o pupe şi tot smotocind-o aşa, i-a deschis un ochi. Aşa că a trebuit să-i punem o monedă de 50 de bani pe pleoapă, ca să stea închisă, dar aia i-a înverzit tot ochiul. Romantică şi incitantă discuţie. Nici nu m-am mirat că nu m-a sărutat în seara aia. Sinceră să fiu, m-am mirat că a vrut să ne vedem şi a două oară. Partea cea mai interesantă e că tot timpul cât i-am povestit asta, eram conştientă cât de nepotrivit e, dar nu mă puteam opri. Era ca în desene, când mi-a apărut pe fiecare umăr câte o versiune a mea. Una purta ochelari şi cealaltă fustă scurtă, fără chiloţi. Cea cu ochelari îi zicea despuiatei :

– Ce naiba vorbeşti ?!? Esti proastă ?!

– Dacă am început trebuie să termin !

– Ba să nu termini ! O  să creadă că suntem nebune !

– Ce să fac ?! Nu pot să las în aer povestea !

– LEŞINĂ !!!

Ei, să nu credeţi că n-a funcţionat şi în direcţia opusă. Eram  la un moment dat cu tip mai timid, la care, în primele săptămâni îi era jenă să mă privească în ochi. Aşa că se uita în jos. Într-o zi, ego-ul meu fără chiloţi i-a spus celui şoricel de bibliotecă :

– Tu, ăsta se uită la sânii noştrii.

– Nu se uită tu, ţi se pare.

– Ba se uită ! Întreabă-l dacă nu crezi.

– Cum să-l întreb !? Eşti nebună ? Nu pot să întreb aşa ceva !

– Întreabă-l ! Întreabă-l !! ÎNTREABĂ-L !!!!

Şi şi-a luat bietul şoricel inima în dinţi şi a zis :

– Auzi…tu când vorbeşti cu mine de ce te uiţi mereu în jos ? Pentru că…..am impresia că te uiţi la sânii mei.

Atunci s-a apucat el să-mi explice, roşu, cu palmele transpirate şi dându-şi constant ochii peste cap :

– Vaaaai de mine…nu mă uitam la sânii tăi…Vai, probabil acum crezi că-s vreun obsedat, vreun pervers…dar ma uitam în jos, că mi se părea ciudat să mă uit tot în ochii tăi, să nu crezi că vreau să te hipnotizez sau ceva. Nu nu nu, nu mă uitam la sânii tăi, pe cuvântul meu ! Bine, nu că n-ar fi frumoşi şi de asta nu mă uit. Pentru că sunt foarte frumoşi ! Vai, să nu crezi că mi i-am imaginat vreodată ! Că nu mi i-am imaginat ! Doar că tu eşti frumoasă, aşa că e normal să fie şi ei frumoşi. Nu că ar fi vreo problemă dacă n-ar fi frumoşi ! Dar sunt sigur că-s frumoşi !

Cum ziceam, ni se întâmplă tuturor, că suntem oameni. Nu-i nimic dacă facem uneori pe proştii fără să vrem. Viaţa e prea scurtă ca să aibă întotdeauna noimă.

This entry was posted in Perspectiva blondă, Râzi cu mine and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

15 Responses to Femeia proastă e de bine, reloaded.

  1. ionut andrisan says:

    sa vezi ce misto e cand scoti fata in oras si te iei cu vorba, te lasi dus de val si uiti sa platesti si alearga nebun un chelner dupa tine sa-i dai banii ca te bate :))

  2. Roxana says:

    :)))) da.:)) delicios. :)) am patit o chestie equally embarrassing, in sensul ca eram cu un un prieten si.. era o puntea de-aia mica, cu arcuri, pe care daca topai te ridica oleaca, iti face un pic de elan. Absolut cretin a fost ca mi-am luat elanul-elanurilor si-am aterizat cu bratele inainte, capul, fata in zapada amestecata cu pietre… teoretic trebuia sa ma prinda, nu? :)))

  3. scarlet says:

    Ador aceasta stare in care si eu ma intreb cat de proasta pot fi,cand ma indragostesc.

  4. Petrov says:

    da, sanii? cum is sanii? =))

  5. Neamtu' says:

    Deci, soro… pe cuvantul meu, dialogul personalitatilor mi-a adus aminte de Gollum, sa mor eu :))

  6. Lili says:

    Eu as face haz de necaz, atunci pe loc. E cea mai buna varianta sa te scoti.

  7. tare raspunsul cu sanii :)))

  8. parttimelovers says:

    “Lesina”!!!???? =))
    umor si un gram de schizofrenie- combinatia ideala

  9. Laura says:

    Haha! Chiar m-am amuzat cu postul asta…

  10. Lulu says:

    Ha ha haa!!Si eu sunt genul care spune numai aberatii cand ma apuca indragosteala, in ultima vreme m-am prins ca e mai bine sa tac mâlc daca mi s-au aprins calcaiele prea tare:). Dar si sa tac e greu tare, simt asa o presiune sa spun ba una ba alta, ca pana la urma tot scap un porumbel:)

  11. Nick says:

    Foarte tare postul. M-am amuzat pe seama povestirii tale, insa nu intr-un sens rau. Este ciudat cum logica si ratiunea dispar cand esti indragostit, si desi ai vrea sa ai alta discutie, intotdeauna naste una fara nici un fel de treaba cu intalnirea.
    O sa mai revin pe aici, imi place 🙂

  12. darias says:

    Am ras cu lacrimi de postul tau,eheee,treaba cu indragosteala e foarte grea,fac si euu toate tampeniile din lume si apoi ma omor de oftica:)))

  13. Ozana says:

    =)))) saracul tip =))) asa-mi place cum scrii, de mor! :)))

  14. joker says:

    Vaai…
    Mie mi se pare destul de firesc ca o discuţie-2012 să te uiţi la vreun sân, umăr, volan, cută, buclă mai rebelă…etcetera
    Mie mi se pare mai shic să faci pe deşteptul, şi să ai cu cine.
    🙂

Leave a Reply

