Dragul meu,


Ştii ce mi-a plăcut ? Ziua mea. De fapt, noaptea zilei mele.

Întunericul se războia cu beculeţele bradului împodobit din colţul camerei. Noi ne-am cuibărit pe canapea, ca pe vremuri, pentru că am cedat patul celor mai bune prietene ale mele. Eram înghesuiţi şi somnoroşi, iar eu eram mai fericită ca niciodată. Iubeam fiecare suflet din camera adormită şi ştiam că sentimentul e reciproc. Am împlinit 20 de ani în braţele tale şi noul prefix nu m-a mai înspăimântat. Ştiam că nu mi se poate întâmpla nimic rău lângă tine.

Ştiam că o să-mi încălzeşti întotdeauna picioarele şi sufletul, că o să-ţi plimbi degetele prin parul meu şi o să mă săruţi pe frunte. Ştiam că o să mă lipeşti mereu de tine în timp ce-mi spui să nu-mi fac griji, pentru că totul va fi bine.

Mi-e dor de tine. Tare. Mai ales astăzi. Am umblat toată ziua cu o piatră în suflet, simţindu-mă vinovată fără să greşesc, simţindu-mă tristă şi îngrijorată, fără să îmi dau seama de ce. Poate din cauza ta. Din cauza lipsei tale.

Mai ştii când îţi scriam, pe vremuri, pagini întregi, prea multe pagini, fără să îmi aleg cuvintele, fără să mă străduiesc ? Mi-e dor să îţi scriu. Aceste cuvinte sunt doar pentru tine, pentru nimeni altcineva.

Şi mi-am dat seama că nu ţi-am mulţumit niciodată. Îţi mulţumesc. Pentru tot. Pentru că m-ai lăsat să intru în viaţa ta cu papucii cu care am umblat prin ploaie.

Te iubesc. Să nu te îndoieşti niciodată de asta.

This entry was posted in Oameni dragi, Special pentru... and tagged , , , . Bookmark the permalink.

15 Responses to Dragul meu,

  1. scarlet says:

    Descrierea unei femei care iubeste.Ferice de tine,ferice de cel ales.

  2. Neamtu' says:

    Simt, cumva, influenta zilei de 14.02 in textul asta? Sau e o declaratie de dragoste, pe bune?

  3. Andrei says:

    Uite ceva frumos scris 🙂
    Am o intrebare..care nu are legatura cu ce ai postat tu…tu pe la 25 de ani..cum te-ai considera? Tanara,batrana,energica..etc. Vreau si eu un raspuns..pentru ca am o amica de aceiasi varsta care se considera batrana si parca totul s-a sfarsit.

  4. andreea_none says:

    Pot eu sa ii raspund lui Andrei? Eu am aproape 26 de ani… am momente in care ma simt batrana ( cand merg la facultatea unde sunt boboaca si majoritatea colegilor mei au 18-19 ani) , momente in care I feel blessed ( cand imi dau seama ca fac/am facut mult mai multe decat cei de varsta mea), energica si tanara ( cand ies in club strict cu scopul de a dansa toata noaptea), si matura cand mi se cer sfaturi de viata de catre colegii mai sus mentionati… totul vine din interior, arati si gandesti asa cum te vezi tu pe tine insuti….

  5. denisia says:

    Frumoasa declaratie de dragoste.

  6. Lili says:

    Tu mai ai brad in casa? :)))

  7. Zamfir POP says:

    20 nu este un prefix înspăimântător. Să vezi 30 cum e!? După-aceea, numai din cochetărie mai spui că eşti tânăr!

  8. Leusor says:

    Aoleo , am citit o scrisoare privata. Trebuia la inceputul textului sa scri : A se citi doar de ursuletul meu.

  9. Adia says:

    de fapt era doar o exteriorizare a unor sentimente, nu menita sa fie citita de “ursulet” :p

  10. Leusor says:

    Eu am simtit ca am citit ce nu trebuia.Asemeni unui jurnal intim , iar la final mai las si un comentariu.

Leave a Reply

