Contrar aparenţelor, exist


În caz că vă faceaţi griji, eu sunt bine. Nu am murit, nu mi-am rupt mâinile şi nici nu mi-au tăiat netul din nou. Mă simt datoare să vă aduc la cunoştinţă asta, pentru că o sa fiu plecată până Luni, iar data trecută cand am stagnat atâtea zile, un cititor mi-a lăsat comentarii de însănătoşire grabnică.

Nu am fost nici atunci şi nu sunt nici acum bolnavă. Sau…opusul asteniei de primăvară e o boală ? Entuziasmul de primăvară ?

Mă încântă căldura timidă a soarelui, lumina puternică, sănătoasă, străzile uscate şi prăfuite şi faptul că am revenit, în sfârşit, la haine subţiri şi papuci uşori şi coloraţi. Îmi vine să tot ţopăi, să fac o sută de lucruri pe zi şi mai ales să mă plimb. Da, aş lua tot Clujul la pas, aşa e de frumos afară.

Aşa că îmi cer scuze că am neglijat blogul, dar se pare că latura mea creativă e strâns legată de nefericire sau tristeţe. În plus, zilele astea, de câte ori aş fi avut inspiraţie să scriu nu am avut timp sau chef, iar de câte ori am avut timp şi chef nu am avut inspiraţie. Acum nu am nici una nici alta, dar pentru că, vorba aia, îndiferenţa doare cel mai tare, vă las nişte cuvinte obosite şi cocoşate.

O să mă revanşez însă, promit. Un weekend minunat să aveţi !

Vodpod videos no longer available.

This entry was posted in Everyday. Bookmark the permalink.

18 Responses to Contrar aparenţelor, exist

  1. Rafa says:

    Si eu care tocmai ma pregateam cu urari de bine. La naiba!!

  2. simgramancri says:

    Adevarata viata e in lumea reala. Lasa virtualul sa se mai odihneasca si sa-ti duca dorul.

  3. Hubba Bubba says:

    “latura mea creativă e strâns legată de nefericire sau tristeţe” – Eh, cam asa si la mine.
    Si vai ce ma scot din sarite [simgramancri, nu te supara pe mine] oamenii care vin si sugereaza ca daca ai un blog, atunci clar n-ai si o viata…of, Doamne.

  4. Cutecat says:

    Cluj…ce frumos! Imi trezeste atatea amintiri, acolo m-am indragostit de un baiat… Ce a mai durut :)))

  5. Timi says:

    Hey Adia. Imi place tare mult blogul tau, te-am adaugat la blogroll. 🙂

    Iti doresc un weekend minunat. ^^

  6. ai simtit si tu?! e ceva in aer 😀

  7. Neamtu' says:

    Daca activitatea creativa e legata de modul in care te simti, eu zic sa cream niste stari 🙂 De aia sunt prietenii, sa te inveselim, sa te intristam sau sa te infuriem. Acuma: ce alegi?

  8. Nick says:

    Lasa ca iti revii tu si te apuci de creat 🙂

  9. Corin says:

    Am mintea plina de tampenii. Toti zic ceva si eu trebuie sa ascult totul. E unul din micile mele defecte. Trag cu urechea, dar si acolo unde nu trebuie. Se pare ca am tras cu urechea si pe blogul tau , sau cel putin … am aruncat o privire . Pare interesant 🙂 . Imi place cand va oameni preocupati de bloguri si de literatura … Cultura in aceasta tara este pe cale de disparitie … chiar asa trist cum se vede . Nu pot la ora asta sa ma exprim in mai multe cuvinte, dar chiar apreciez ceea ce faci – Un simplu licean de 17 ani – Corin

  10. Roby says:

    hello am pus sursa sper ca nu te-a deranjat prea tare 😉

  11. Culian says:

    La multi ani si Craciun fericit ! … aaa nu, stai ! 1 Martie fericit ! 😀 asta e.

  12. O primavara frumoasa iti doresc! Happy spring!

  13. CornelT says:

    la multi ani fetito!

  14. Zamfir POP says:

    Mă bucur că exişti. Am o prietenă în plus! Să nu mă păgubeşti!

  15. Catalin says:

    Cum vine asta “am neglijat blogul”? 😛
    Important e sa nu te neglijezi pe tine. Atata timp cat esti fericita, nu-ti mai cere scuze pentru updateurile de pe blog.
    La multi ani! 🙂

  16. Zamfir POP says:

    Off topic:
    Primul Blogmeet din CUA se va desfăşura sâmbătă, 6 martie 2010, la orele 14, în Sala mică a Casei de cultură “Ionel Floaşiu” din Câmpia Turzii. Se va continua la cafeneaua de peste drum!
    http://zamfirpop.com/blog/2010/03/02/comunicat-important-pentru-tara

  17. AmZis says:

    vacanta placuta 😉

Leave a Reply

