Primul blogmeet (la care nu am fost)


De o vreme încoace, nimic nu e mai natural pentru mine decât să dezamăgesc. Fie  provoc dezamăgiri grave, de neiertat, fie plăpânde, doar cât să ucidă un zâmbet pentru câteva clipe. Ei bine, pentru că s-au adunat atâtea, ieri am mai adăugat în condică o categorie în care să le împart – dezamăgirea în masă.

Am fost ca şi “Croitoraşul cel viteaz”, care şi-a încrestat pe curea “7 dintr-o lovitură”.

Sinceră să fiu, atunci când am văzut invitaţia lui Zamfir la blogmeet-ul pe care îl organizase, fiecare milimetru al fiinţei mele s-a umplut de refuz. Vă explic şi de ce. Ipotetic vorbind, dacă cineva intră peste tine la duş sau te vede  accidental într-o altă ipostază deosebit de intimă, nu ai ocoli a doua zi vreo cinci străzi, doar ca să elimini posibilitatea de a da nas în nas cu persoana respectivă ?

Bineînţeles, nu avea să participe nimeni care a intrat peste mine la duş, dar toţi mi-au văzut sufletul în pielea goală.

După ce am analizat situaţia vreo câteva zile, m-am gândit că ar fi un experiment interesant să o scot pe Adia în lume, în loc să-i înăbuş glasul cât mai adânc în mine şi să o ascund în spatele numelui meu adevărat. Aşa că mi-am confirmat prezenţa.

Pe cuvânt, când am plecat din Cluj aveam toate intenţiile să mă prezint în ziua următoare la locul stabilit pentru întâlnire. La jumătatea drumului înspre casă mi-am dat seama, însă, că asta nu o să se mai întâmple. A început să ningă.

Pare să nu aibă absolut nici o relevanţă, ştiu, doar că eu, copil bleg, încrezător în iluzii şi entuziasmat de primăvară, eram încălţată cu balerini şi purtam o gecuţă care mi-ar fi expus câtiva centimetri din talie doar dacă ridicam din umeri a mirare. Desigur, fiind în 95% din timp în Cluj, mi-am lăsat acasă doar o mână de haine, cât să supravieţuiesc decent un weekend, în caz că n-am timp să-mi fac bagajul.

Da, dragii mei, acesta e ruşinosul adevăr. Adia v-a tras clapa pentru că nu a avut cu ce să se îmbrace.

Îmi cer scuze că nu am putut sa fiu acolo, mai ales lui Olimpiu, a cărui dorinţă de a mă întâlni a fost destul de mare încât să aflu de ea din mai multe surse, deşi niciodată n-am schimbat vreo vorbă cu el personal. (Trebuie să recunosc, am fost uimită).

Ce să fac ? Natura a decis ca Adia să mai rămână o mască momentan.

Dar hei, ne vedem la următorul, în Aprilie.

This entry was posted in viata and tagged , , , . Bookmark the permalink.

15 Responses to Primul blogmeet (la care nu am fost)

  1. Zamfir says:

    Daca acum iti spun “Prostuta mica”, este un compliment. Daca iti spun ca la momentul reuniunii aveam in buzunar doar o bancnota de 1 (unu!) leu, s-ar putea sa ma intelegi.
    Nu ne adunaseram pentru fandoseala, ci, pentru a ne face clipa, ziua, viata mai frumoase, pentru a ne bucura de un strop de caldura sufleteasca impartasita cu ceilalti!
    De cate ori in viata iti va canta fanfara pentru faptul ca ai sosit in sala?!

  2. Alex`andra says:

    :)))) no asta da. lasa, cand mai ramai in pana de haine, zi-ne, si te-mbracam noi 😉

  3. Neamtu' says:

    Lasa, copile! Data viitoare, alt blog-meet, la care ai sa ajungi, cu siguranta!

  4. eu am ratat patru blogmeet-uri din Iasi, la rand 😀

  5. zizzou says:

    Cum mahh Adia, nu ai avut haine sa te duci la blog-meet?!? Iti dai seama ca ai devenit brusc persona non gratta pentru cei care au asteptat vederea bloggeritei Adia in carne si oase (si care poate s-au deplasat la meet special pentru asta 😉 )

    Iar in ceea ce priveste prima parte a problemei, te duceai cu o masca si spuneai ca aceasta e Adia pe bune si ca blogul e doar un alter ego 😀

  6. ionel says:

    Nici o problema. Te asteptam la urmatoarea intalnire.
    Cu bine!

  7. realbadpisy says:

    Si nicic nu mai e mult pana in aprilie.

  8. Lili says:

    La multi ani Adia!

  9. Ruxandra says:

    in aprilie o sa fie frumos, soare, si cred ca o sa poti merge si in balerini.

    cand ai timp, vrei te rog sa schimbi link-ul din blogroll si sa treci
    http://eva.onlywords.ro?

    multumesc. :*

  10. Xerxes says:

    pai daca dezvalui persoana care sta in spatele lui Adia, ar trebui ca si pe blog sa faci la fel.Altfel ceilalti cititori s-ar simti neindreptatiti. 😀

    • Adia says:

      ei hai….tu imparti cozonacul cu tot orasul? :p

      • Xerxes says:

        Normal, daca ei ma ajuta in crearea lui.Dar ce folos masca pentru unii si pentru altii ba ?
        Acum sa nu crezi ca nu mai dorm la noapte ca stiu sa nu identitatea ta , eu am vorbit ca un om din exterior vazand situatia prima data.

  11. Mona says:

    La prima întâlnire care o să vrei să mergi şi o să o organizezi tu, o să fii prezentă.
    Până atunci tot o să găseşti tu ceva să te învârţi în jurul cozii
    În rest… te înţeleg. Tare seamănă cu mine în anumite situaţii. 😀

Leave a Reply

