Astăzi m-am văzut…la 5 m de mine


Ai reuşit vreodată să te priveşti în ochi, fără nici o oglindă sau altă suprafaţă în care să se reflecte ? Eu am reuşit aseară. Mi-am vazut şi nasul, fără să fie nevoie să mă uit cruciş, în jos, spre el. Am văzut şi cum arat când îmi dau părul după ureche şi uit întotdeauna o şuviţă. Am şi observat că oricât îl ciufulesc, cărarea mi se aşează din proprie iniţiativa pe partea dreaptă. Toate astea în timp real, fără oglindă. Nu, n-am fost atât de aproape de moarte, încât să-mi iasă sufletul din corp pentru câteva clipe, suficient cât să-mi ofere altă perspectivă. N-am fost nici beată nici nebună.

De fapt, nu m-am văzut pe mine, ci o fată care arăta aproape exact ca mine. Asta ca ironia sorţii, că de câteva zile încoace tot îmi spune cineva că ar trebui să mai existe încă o “eu”. Ori e el vreun descendent al mamei Omida, ori lumea e atât de mică încât o pot împacheta într-o cutie de papuci.

Mi s-a întâmplat de multe ori să văd câte o persoană care să semene perfect cu vreo cunoştinţă de-a mea, dar nu mi-am imaginat niciodată că într-o seară, într-un club, o sosie a mea o sa danseze la câtiva paşi de mine.

Tipa asta era cam de aceeaşi înălţime cu mine, aceleasi dimensiuni, aceeaşi culoare a pielii şi a părului, aceeaşi tunsoare şi culmea, acelaşi format al sprâncelor. La început mi-am spus că mi se pare, dar de câte ori îmi cădea privirea accidental pe ea, aveam impresia că mă uit la mine, din exteriorul meu. E cel mai ciudat sentiment !

Am studiat-o o vreme, în căutarea unui “Aha!” legat de diferenţele dintre noi. Degeaba. Din orice unghi ma uitam, mă vedeam pe mine. Faţa mea, corpul meu, părul meu, gesturile mele, mimica mea. Ce naiba, ştiu sigur că am în dulap un tricou exact ca cel pe care îl purta!

M-ar fi tentat să o consider o halucinaţie, dacă nu s-ar mai fi minunat două colege de asemănările dintre noi.

Ciudat, foarte ciudat.

This entry was posted in Everyday and tagged , . Bookmark the permalink.

30 Responses to Astăzi m-am văzut…la 5 m de mine

  1. achilianu says:

    Ciudat si interesant! N-am avut experienta asta pana acum si, desi mi se pare un pic scary, parca as vrea sa o traiesc, promabil numai asa am sa stiu ce ai simtit…
    sanatate…

  2. Neamtu' says:

    Deci, aia care te plac, dar nu au sanse, pot oricand incerca la copia asta a ta :)) Ori au inceput sa te cloneze admiratorii 🙂

  3. Hubba Bubba says:

    De ce nu ai incercat sa intri in vorba cu ea? Sa faceti un schimb de mail,ceva…

  4. infrucosator sentimentul!

  5. Anca says:

    Eu mergeam sa-i vorbesc… daca nu eram lasata fara cuvinte (ceea ce cred ca mai degraba mi s-ar intampla.)

  6. armin says:

    de ce nu ai tras-o de maneca?? stateati de vorba… va imprieteneati… de acolo… posibilitatile erau nelimitate… putea sa mearga ea in locul tau la unele intalniri la care nu puteai sau nu aveai chef sa ajungi… bla-bla…

  7. Adia says:

    m-am gandit la un moment dat sa intru in vorba cu ea, dar ce era sa-i spun? “hei, ai putea sa imi spui cum il cheama pe tatal tau?” :p

  8. botomeivalentin says:

    Intreaba-ti parintii daca nu cumva au ceva sa-ti comunice in legatura cu vreo sora geamana

  9. Grim_Cris says:

    intreaba-ti parintii daca nu cumva au ceva sa-ti comunice in legatura cu vreo sora geamana.

    P.S.: Sterge comentariu anterior, de la botomeivasile. Uitasem sa dau logout de pe contul tipului :))

  10. Ruxandra says:

    Se spune ca fiecare om are un geaman pe lumea asta…

  11. Alex`andra says:

    eu am vreo 2 astfel de sosii,dar inca n`au avut norocul sa le intalnesc, doar mi se povesteste despre ele , iar conuscutii care, ferm convinsi ca`s eu, s`au apropiat de ele, s`au blocat atunci cand si`au dat seama ca Ale, de fapt, nu`i Ale :))

  12. AmZis says:

    n-am gasit pe nimeni sa semene cu mine si nici nu cred ca am sa gasesc :)) cu ,cunostinte am gasit dar cu mine nu . Nu c-as fi vreun frumos dar sunt unic :))))

  13. Emma says:

    Se numeste doppelgänger. Se spune ca toti avem undeva un astfel de “frate geaman”. Si lui Lincoln ii s-a intamplat. E foarte interesanta chestia asta..
    http://en.wikipedia.org/wiki/Doppelg%C3%A4nger -> Check it out:)

    • Adia says:

      omg!
      In some traditions, a doppelgänger seen by a person’s friends or relatives portends illness or danger, while seeing one’s own doppelgänger is an omen of death.
      o sa mor sau ce?!

  14. Emma says:

    E un mit..
    N-ai de ce sa-ti faci probleme. Mie mi se parea atat de imposibil inainte sa-ti citesc postul. Nu credeam ca pot exista doua persoane identice.

    • Adia says:

      pai daca ti se parea imposibil asta si a fost posibil pentru mine, de ce nu ar fi posibil sa se adevereasca mitul? :-s

  15. Emma says:

    Nu gandi asa :)). E un mit. N-o sa se adevereasca. Ar fi prea ciudat. Nu?

  16. Catalin says:

    S-a uitat si ea la tine?
    Eu zic ca trebuia sa profiti de ocazie si sa faci dragoste cu tine. 😀

  17. Pavel says:

    Eu am frate geaman si nu ma vad ca fiind unu si acelasi. De, se mai intampla, coincidenta pura 😛

  18. Miştotică says:

    Eu nu înţeleg cum ai putut să te recunoşti 😕 . Sunt ferm convins că aş putea să trec pe lângă unu’ care să-mi semene leit, şi nici nu l-aş remarca 😳 .

  19. anduL says:

    ciudat.. greu de crezut, aroape iposibil…dar totusi.. destul de scary 😀 keep writing Adia 😀

  20. Deea says:

    Mie mi s-a intamplat sa-mi zica un prieten ca a vazut pe cineva in oras care semana leit cu mine si ca era sa intre in vorba cu respectiva, insa sa intalnesc eu nu. Tin minte numai ca am gasit odata o tipa care avea acelasi nume ca si mine. 😀

  21. Corin says:

    Te-ai trezit presarata printre oglinzi si putine cai de scapare . As a pentru ca sa iti dai seama ca nimic nu sta pe loc , iar timpul trece , e frumos ca a fost , mai frumos ce va fi . Si e greu sa crezi ca totul se poate schimba intr-o clipa . Norocul din tine poate incepe abia cat seara iti pune vederea la incercarea si contorul la mai multe cercuri pe minut. Parca nici n-ar fi noroc, parca totul ar fi un dezastru de proportii mici, toate adunate construind un ceva ce bate la usa mintii tale.

  22. Leusor says:

    Eu cred ca ai facut bine ca nu ai intrebat de vreun email sau telefon .Nu de alta ,dar sa nu iti dea emailul tau personal si nr tau de telefon.E posibil sa fie o persoana din alta dimensiune .

  23. Andrei says:

    Super :)) .Eu nu am vazut niciodata pe cineva care sa semene cu mine.De ce nu ai intrat in vorba cu ea?

  24. Ozana says:

    Chiar asa, de ce nu ai intrat in vorba cu ea? :))

  25. Mihai says:

    cred ca a fost o senzaţie interesantă şi mi-aş dori să mi se întâmple şi mie 🙂

Leave a Reply

