Bloggeriţa încălţată (cu cizme de gumă furate)


Astăzi, pe când îmi era somnul mai drag, îmi sună telefonul. Eram aşa de obosită încât, vă jur că aveam impresia că îmi sună doar în vis. După ce m-am dezmeticit,  am deschis, cu greu, un ochi să văd pe cine să urăsc. Bunică-mea. Resping apelul şi mă ghemuiesc mai bine, gata să adorm înapoi. Telefonul sună din nou. M-am gândit că o fi ceva grav, din moment ce insistă, aşa că răspund.

– Hîîîîîîîîmmmm?

– Alo! Cizmele lu’ moşu-to-s la tine ?

– Hîm ?!

– Cizmele lui de cauciuc tu !

– Nu, ce să caute la mine ??

– Ţi-am zis, mă, că nu-s la ea ?! Ce să facă fata cu cizmele tale ?! Na-o la telefon.

Tăcere.

– Aaaaaalo?

– Tu copilă……, nu-i nici un bai….., numa’  zi dacă-s la tine, s-o trimit pe bătrână să-mi ia altele, să nu le mai caut.

– Doamne Fereşte, cum să fie la mine ?!

– Io aşa ţin minte, că le-ai dus la Cluj data trecută când ai fost la noi…

– Cum să-ţi iau, mă moşule, cizmele de gumă la Cluj ?? N-am purtat cizme de alea la voi şi port în Cluj? Şi în plus, ce să fac cu 45-ul tău, că mi-ar ajunge una pentru amândouă picioarele.

– Tu fată, eu cu mâna mea ţi le-am băgat în portbagaj, când ai dus aparatu’ ăla de spălat maşina !

– Ce am făcut ?!?! Cum să duc ăla de spălat maşina cu mine, că nici n-am cum să-l cuplez la robinet de la etajul 5 !

– Păi ştiu io, că l-ai dus ca să-ţi uzi florile, că deaia mi-ai cerut şi cizmele.

– Moşule, da’  n-am nici o floare la Cluj. Nici una singură.

– No, nu mai ştiu exact. Mi se pare că l-ai dus ca să speli trotuaru’ din faţa blocului.

– CE SĂ FAC ?!?!?! Cum, pentru sfântu’ , să spăl trotuarul din faţa blocului ??

– Păi da deaia ţi-or trebuit cizmele, să nu te uzi….

– Mă moşule, îţi baţi joc de mine ? Tu auzi ce mă întrebi ? Pe cuvântul meu că nu ţi-am luat cizmele, că n-am ce să fac cu ele. Poate ai uitat unde le-ai pus…

– Da’ toată ziua le-am căutat ieri, peste tot ! Şi-n debara, şi-n pivniţă, şi-n garaj, şi-n pod….

– Păi cine ştie pe unde o ajuns şi alea…las’ că apar ele…

– Şi după ce m-am pus în pat, numa’ la ele m-am gândit, să-mi aduc aminte dacă nu cumva le-am dat la cineva…Până am adormit m-am gândit şi azi dimineaţă mi-am dat seama că-s la tine. Hiii! Tulai, tu copilă …! Oi fi visat ?!!

This entry was posted in Familie, Râzi cu mine and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

17 Responses to Bloggeriţa încălţată (cu cizme de gumă furate)

  1. Oare de ce mi se pare atat de cunoscuta situatia asta?

  2. Crini says:

    hahahahahaahh!!
    foarte faina faza:))
    si-ai si scris-o foarte bine, ai niste bunici superbi :))

  3. Sim says:

    Foarte savuros dialogul. M-a binedispus. 😀

  4. Neamtu' says:

    Eu ti-am mai spus, nu ai cum sa nu-i iubesti, asa cum sunt ei 🙂 Chiar daca te trezesc sin somn, sa te intrebe de cizme :)) Foarte faina intamplarea!

  5. Pavel says:

    : ))) Si totusi, fata unde-s cizmele? :))

    Si inca un lucru, tu cum auzi telefonul? La mine azi a sunat alarma, a sunat si cineva de doua ori si tot nu l-am auzit. Suspect 😛

    • Adia says:

      eu raspund la telefon si in somn si pe urma uit si ca am vorbit, nu doar ce am vorbit :p
      si nu stiu unde-s cizmele :))

  6. Daniela says:

    =))
    foarte foarte haios!
    mie ieri dimineata mi s-a intamplat o situatie asemanatoare …
    suna telefonul ingrozitor … si eu cu o zi inainte ii trimisesem bunicii niste bani sa ii cumpere mamei oua pt Paste de la tara … si specificasem “oua pt Paste”:))
    si suna bunica disperata ieri dimineata …
    Cand iti trebuiesc alea pt Paste?
    Raman eu asa putin pierduta …
    Bre mamaie, faci misto de mine, daca am zis oua de Paste doar nu imi trebuiesc de Craciun?!
    :))
    app. si eu vorbesc in somn si uit ca a sunat … odata niste prieteni mi-au facut o faza si au sunat de 3 ori si de 3 ori am zis aceleasi chestii si ei radeau sa moara :))
    >:D<

    • Adia says:

      lasa ca si pe mine m-a sunat intr-o dimineata cineva cu numar necunoscut si singurul lucru pe care mi-l amintesc era ca imi tot repeta “sa nu uiti, bine?” :))

  7. Lili says:

    Si pana la urma…unde-s cizmele???

  8. ssteliana says:

    i love it! every single word. 😀 :)) ma doare o coasta de la ras..

  9. Elfa says:

    :)))) E REAL??? F tare..! Imi place blogul tau, e super. Il citeam inca de inainte de a ma decide sa-mi fac si eu unul.

  10. agentiatomis says:

    Cred ca bunicul tau a visat. Ce vis frumos : nepoata a plecat cu cizmele lui.

  11. macar stii ce cadou ii faci de ziua lui :))

  12. Pisica Roz says:

    Mi-a plăcut la nebunie! 🙂 Mai ales că am tendinţa de a trata visele foarte în serios. Odată visasem că mă cert cu Pisicul meu, şi dimineaţa m-am trezit cu aşa un patos şi un chef de ceartă… Şi mi-era aşa o ciudă că nu mai am motiv de gălceavă!

    O să mai trec pe-aici. Te superi dacă poposeşti in blogroll-ul meu? 🙂

Leave a Reply

