My first


Not that first, you pervs 🙂

E vorba de leapșa asta de la Anticalofilul, care mă pune să vă spun câte ceva despre anumite momente sau evenimente importante din viață.

Primul cuvânt pe care l-ai spus: “nu” – personalitate puternică încă de atunci.

Prima zi de şcoală generală: mi s-a făcut rău de la mirosul de zugrăveală proaspătă.

Primul tău sărut: aveam 13 ani și mi s-a părut scârbos. În timp ce mă ținea în brațe m-am șters discret pe tricoul lui, jurându-mi că nu o să mă mai sărut vreodată.

Prima formaţie care ţi-a plăcut la nebunie: Direcția 5, încă îmi place.

Primul cd cumpărat: nu-mi amintesc exact, era ceva compilație.

Prima zi de liceu: l-am căutat cu privirea toată ziua pe băiatul de care îmi plăcea.

Primul cuvânt pe care ţi l-a adresat prietenul / prietena cel / cea mai bun / bună: “scuză-mă…”

Prima zi de facultate: am întârziat o jumătate de oră, că n-am știut în ce stație să cobor și am ales greșit pantofii, am suferit amarnic.

Prima restanţă: ce restanță mă ? păi eu am cap doar să-mi fac freze? :p

Prima zi la locul de muncă: (practică) : n-am dormit toată noaptea dinainte, de emoții, și-am fost așa de obosită încât mă feream și să mă sprijin de ceva, de frică să nu adorm. În rest, făcând abstracție de câteva sute de bărbați care strigau în urma mea lucruri pe care mi-ar fi rușine să le reproduc, a fost interesant, palpitant.

Prima oară când ai postat pe blog (data): 5 iunie 2009.

Dacă tot a fost vorba aici de prime și primi, o dau mai departe, oficial, doar celor cărora nu le-am mai pasat vreo leapsă. Neoficial e liberă pentru oricine, bineînteles.

Așadar, merge la :  NeamțuHubba BubbaSemafor, Nămeții (care or vrea ei) și Alexandra.


This entry was posted in Lepșe and tagged . Bookmark the permalink.

17 Responses to My first

  1. Anda says:

    Si eu mi-am spus exact acelasi lucru dupa primul sarut 😛

  2. Neamtu' says:

    Ei, na, ca m-ai ‘lepsuit’…:P Am s-o fac si pe asta 😀

  3. Mona says:

    Fraza cu ,,am cap doar să-mi fac freze” mi-o aduce aminte pe o profesoară de română din liceu.
    Zicea că fetele ar trebui să-şi oglindească faţa mai mult în cărţi decât în oglinzi.
    Acum… depinde de la caz la caz.
    Îmi pare rău de prima ta zi de şcoală. Eu îmi amintesc doar că aveam nişte pantofi roşii minunaţi pe care îi aşteptam de o grămadă de vreme să-i port odată.

  4. Alex`andra says:

    saru`manaaaa. e pe conducta..leapsa 😀 vine ea, curaaand :)))

  5. Hubba Bubba says:

    Multumesc mult de leapsa, m-am apucat de ea, o sa o si postez azi maine 😀
    Doamne, cat m-a putut amuza faza ta cu primul sarut :))))

  6. Axel says:

    hehe….multam. Ma apuc de ea cand ma intorc de la scoala.

  7. Viorel says:

    Hmm toate fetele s-au sărutat the first time ever la 13 ani ? 😀

  8. thoughtsfromsummer says:

    In tema cu postul: primul meu blog citit: Adia’s Blog.
    Il ador. E super.

  9. parttimelovers says:

    imi place “prima restanta”!
    miss you too :*

  10. Alle says:

    ” În rest, făcând abstracție de câteva sute de bărbați care strigau în urma mea lucruri pe care mi-ar fi rușine să le reproduc, a fost interesant, palpitant. ”

    care a fost primul tau loc de munca? 8-}

    Cat despre Prima restanta :> congrats

  11. Pisi says:

    hehe ..am facut`o si eu ..

  12. Myo says:

    Super tare prima zi de practica. In veci nu m-as fi gandit la inchisoare. Si imi storceam creierii sa imi dau seama unde ar putea fi sute de barbati la un loc…

Leave a Reply

