Și ce dacă ?


Și ce dacă i-am văzut în concert pentru prima dată pe clasa a 7a ? Și ce dacă i-am văzut cel puțin odată pe an, în fiecare an de atunci ? Și ce dacă le știu pe de rost toate piesele ? Și ce dacă mi-au înghețat picioarele în sală ? Și ce dacă solistul avea mișcări de o delicatețe suspicioasă ? Și ce dacă cel de la bass a crezut că dacă-și ia o geacă de piele și-și toarnă un pahar de apă minerală în păr apoi îl ciufulește, nu o să-i observe nimeni pantalonii de trening cu buzunare laterale ? Și ce dacă micuțul chitarist se strâmba de parcă stătea să îi cedeze un rinichi și părea tatuat în pușcărie ? Și ce dacă slăbănogul cu plete după care era moartă Steliana nu mai face parte din formație ?

Întotdeauna mi-a plăcut Direcția 5. Pentru că îmi transmit ceva mai mult decât ritm și pentru că leg melodiile lor de numeroase amintiri frumoase.  Pe melodia asta m-am îndrăgostit pentru prima dată :

Vodpod videos no longer available.

Pe asta am fost așa de înghesuită încât n-am nimerit mâna potrivită și abia când am ieșit din mulțime mi-am dat seama că urmam orbește un tip pe care nu l-am văzut în viața mea :

Vodpod videos no longer available.

Asta e minunată de ascultat la căpătâiul unei iubiri în comă :

Vodpod videos no longer available.

Asta la înmormântarea ei :

Vodpod videos no longer available.

Iar asta când începe să îți treacă și te pregătești de altceva :

Vodpod videos no longer available.

Pe melodia asta, acum vreo 2 ani, mă străduiam din răsputeri să-mi dezlipesc părul din vata pe băț a unei fetițe neatente :

Vodpod videos no longer available.

Pe asta, vara trecută, s-a simțit rău Lorelay și zicea că amețește din cauza oamenilor ce trec pe lângă ea :

Vodpod videos no longer available.

Asta…am spus-o mai demult cuiva, din tot sufletul meu :

Vodpod videos no longer available.

Că tot veni vorba de cineva… :

Vodpod videos no longer available.

În final, asta e ca să încheiem vesel, pentru că e frumoasă și de aici mi-am inspirat titlul :

Vodpod videos no longer available.

This entry was posted in Everyday, Like...stupid happy! and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

15 Responses to Și ce dacă ?

  1. cand am vazut titlul am crezut ca zici de IRIS

  2. Neamtu' says:

    Aha, adica a fost si asa… si asa…? Directia 5 suna bine, chiar daca nu e printre preferatele mele, ce vrei varsta m-a facut sa prind drag de alte trupe 😛 Macar stii ca te-ai distrat puternic 🙂

    • Adia says:

      nu, adica a fost chiar frumos 🙂 nici nu mai stiu de cand n-am mai zambit atat. ai fi zis ca-s stewardeza :p

  3. cati says:

    Ahh…direcţia 5,mi-a plăcut şi îmi place.Când ascult direcţia 5 am o stare melancolică şi îi caut de fiecare dată când îmi doresc starea asta.

  4. de adaugat pe TO DO LIST:
    -sa urmarim Directia5….asa vreo…5zile sau 5saptamani sau 5…ceva 😀

  5. Anca says:

    La fel ca si tie, imi place Directia 5. Si chiar daca la unele concerte am inghetat, la altele ploaia m-a udat pana la piele, tot am stat pana la final ca sa cant cu ei toate melodiile.
    Nu exista stare de spirit care sa nu o poti reda prin melodiile lor.
    Multumesc ca mi-ai amintit 🙂

  6. Catalin says:

    Nu i-am vazut nici pana acuma live. 🙂
    Dar nici nu mai sunt fan, ca acum vreo 7-8 ani. Mai, dar tanara mai esti, eu eram in facultate cand erai tu in a 7-a. ::))

    • Adia says:

      stii melodia aia “anii” care incepe asa “anii 80…” eu n-am prins decat 2 saptamani din ei :p

  7. Anca says:

    Ieri ti-am multumit pentru ca mi-ai amintit de vara, de concerte, dar astazi am apucat sa ascult si melodiile, deci imi amintesc de tot ce inseamna Directia 5! 🙂 (si stii ca e mai mult decat muzica)

  8. Axel says:

    deci…te citez: stii melodia aia “anii” care incepe asa “anii 80…” eu n-am prins decat 2 saptamani din ei :p asta vrea să însemne că ai 30 de ani?

  9. Adia says:

    da 🙂 m-am nascut sub forma de protest :p

Leave a Reply

